Резюме від 22 лютого 2024 Файл

Альона

Адміністратор

Вік:
32 роки
Місто проживання:
Волочиськ
Готовий працювати:
Славута

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

А ЛЬОНА ШАХРАЙ
Займала посаду керуючого магазину в магазині Копійочка з 2019-2024.
Основні обов'язки які виконувала на даній посаді:
1. наявність визначеного переліку документів у папках, в відведеному для цього місці
магазину.
2. Забезпечує зберігання та веде облік наявних на складі матеріальних цінностей та звітну
документацію про їх переміщення, з урахуванням товарного сусідства, відповідно до умов
зберігання та протипожежних вимог
3. Вчасно замовляє розмінну монету.
ОСОБИСТІ ДАНІ
4. Контролює вчасне оформлення та наявність накладних на весь товарний асортимент.
Ім'я
5. Контролює додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та
Альона Шахрай
належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з
Адреса
М. Славуиа покупцями оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
30000 М.Славута 6. Вживає заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат, аналізуючи
Номер телефону продажі та індикатори продаж на магазині. Повідомляє РД про потребу в додаткових
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») інструментах (промо, додаткові місця викладки, поліграфія, рекламні матеріали, тощо).
Email 7. Контролює своєчасне відвантаження тари.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 8. Організовує вивчення попиту на види товарів та послуг, які задовольняють потреби
Дата народження споживачів. (при умові, що впливає на формування номенклатури замовлення з РЦ, якщо –
30-05-1991
ні то тільки, для інформування ЦО).
Місце народження
М. Волочиськ 9. Забезпечує умови для одержання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість
та споживчі властивості.
Стать
Жіноча 10. Розглядає скарги покупців і вживає заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі
Сімейний стан працівників магазину. Системно реагує на записи в Книгу скарг та пропозицій (вписує
Не одружена рішення по запитах)
11. Ініціює раціональне використання торговельної площі та забезпечує торговельним і
технологічним обладнанням, відповідно до рекомендованих норм та вимог щодо охорони
праці, захисту навколишнього середовища, протипожежного захисту, санітарних правил.
12. Контролює виконання працівниками правил експлуатації устаткування, обладнання, та інших
приладів.
13. Контролює знання та виконання працівниками магазину стандартів обслуговування.
14. Забезпечує розміщення працівників з урахуванням раціонального розподілу праці, та їх
кваліфікації.
15. Створює сприятливі умови для виявлення творчої ініціативи працівників, досягнення
високих результатів роботи та підвищення продуктивності праці.
16. Організовує підвищення кваліфікації та навчання персоналу. Рекомендує перевід
(працевлаштування в центральному офісі Компанії). Повідомляє про це відділ HR.
17. Контролює санітарно-технічний стан торговельних та складських приміщень відповідно до
вимог санітарних норм і правил, впорядкованість і чистоту прилеглої території.
18. Створює умови для забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, грошей у
касах та сейфі, торгово-технологічного устаткування та обладнання.
19. Приймає пропозиції та розробляє заходи, щодо покращення комерційної та фінансово-
господарської діяльності, раціонального використання матеріальних, трудових та
фінансових ресурсів, бере участь у розробленні заходів щодо економічного та соціального
розвитку колективу.
20. Оцінює ефективність трудової діяльності працівників та вирішує питання щодо
матеріального та морального їх заохочення. Відповідальний за мотивацію персоналу.
21. Веде обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контролює складання
звітності та своєчасне її подання працівниками магазину.
22. Контролює додержання працівниками магазину правил і норм охорони праці,
протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни, своєчасне проходження
ними в установленому порядку медичного огляду.
23. Веде облік загублених та залишених речей в магазині.
24. Складає графік роботи, графік обіду та прибирання.
25. Знає та використовує у своїй роботі нормативні документи, які регулюють сферу торгівлі.
26. Бере участь у підготовці та проведенні планових та позапланових переобліків та
інвентаризацій.
27. Виконує і інші окремі службові доручення керівництва компанії, які не прописані даною
робочою інструкцією.
28. За відсутності ПК знає, та за потреби виконує його функціональні обов’язки.
29. При здійсненні покладених на нього функцій та завдань, співпрацює зі всіма працівниками
мережі та структурними підрозділами Компанії, в межах своєї компетенції.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ

вер 2008 - чер 2013 Бакалавр
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія,
Хмельницький
Закінчила у 2013 році Хмельницьку гуманітарно‑педагогічну
академію і отримала базову вищу освіту за напрямом
підготовка "Початкова освіта" та здобула кваліфікацію
бакалавра початкової освіти, вчителя початкової школи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: