Резюме від 16 лютого 2024 Файл

Лариса

Бухгалтер

Вік:
36 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

   
Лукієнко Лариса Олександрівна                                         
Особисті дані:
Дата народження: 02 грудня 1987 р.
Вік: 36р.
Місце проживання: м. Черкаси вул. Г.Сагайдачного 257, кв. 19
Сімейний стан: одружена, 2 доньки.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
              Ціль: перспектива кар’єрного росту, реалізація своїх можливостей
        Освіта:
2009-2011 Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП); спеціальність «Фінанси», спеціаліст;
2005-2009    Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП); спеціальність «Фінанси», бакалавр.
    Комп’ютерні навики: Windows, MS Office, Internet, 1C:7 та 1С:8, SAP, KTS.
    Стаж роботи:
Листопад 2009р. – серпень 2010р. – продавець – консультант –ТОВ «Фудмережа» м-н Велика Кишеня( викладка товару на полиці, контроль якості товару);
Вересень 2010 р. – листопад 2011р.- Бухгалтер – касир - ТОВ «Фудмережа» м-н Велика Кишеня (касова дисципліна, первинна документація, звірка з контрагентами та реєстрація податкових накладних) ;
Листопад 2011р. – грудень 2015р – диспетчер ПрАТ «Юрія» ( контроль путевих листів, списання ГСМ) ;
Січень 2016р. – січень 2024р – бухгалтер 1 категорії (зарплата) ПрАТ «Юрія» (Проведення розрахунків та нарахування заробітної плати; нарахування заробітної плати, лікарняних, проведення розрахунків при звільненні тощо; утримання і нарахування податків і зборів із заробітної плати; прийом і контроль правильності оформлення листків з тимчасової непрацездатності, підготовка і відправка заявок-розрахунків в ПФУ; обробка табелів робочого часу; складання і подача щомісячної і щоквартальної звітності у встановлені терміни; ведення зарплатного проекту; робота з первинними документами: створення та внесення до бази 1С нових співробітників.    Розробка проекту заробітної плати та його аналіз.)
Знання іноземних мов: англійський (базовий)
Додаткова інформація:   
Практика: червень-липень 2009р. – ДП «Юрія- Транс» , бухгалтерський відділ, помічник бухгалтера;
2008р. – курс лекцій по «Фінансовому консалтингу і посередництву на ринку фінансових послуг України»
Професійні і особисті якості: відповідальність, комунікабельність, уміння працювати в команді, швидке навчання, бажання працювати, енергійність, розсудливість, дисциплінованість, порядочність,ввічливість, трудолюбивість, акуратність,чесність.   

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: