Лариса
Бухгалтер
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10443985
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Лукієнко Лариса Олександрівна
Особисті дані:
Дата народження: 02 грудня 1987 р.
Вік: 36р.
Місце проживання: м. Черкаси вул. Г.Сагайдачного 257, кв. 19
Сімейний стан: одружена, 2 доньки.
Телефон: [
Ціль: перспектива кар’єрного росту, реалізація своїх можливостей
Освіта:
2009-2011 Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП); спеціальність «Фінанси», спеціаліст;
2005-2009 Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП); спеціальність «Фінанси», бакалавр.
Комп’ютерні навики: Windows, MS Office, Internet, 1C:7 та 1С:8, SAP, KTS.
Стаж роботи:
Листопад 2009р. – серпень 2010р. – продавець – консультант –ТОВ «Фудмережа» м-н Велика Кишеня( викладка товару на полиці, контроль якості товару);
Вересень 2010 р. – листопад 2011р.- Бухгалтер – касир - ТОВ «Фудмережа» м-н Велика Кишеня (касова дисципліна, первинна документація, звірка з контрагентами та реєстрація податкових накладних) ;
Листопад 2011р. – грудень 2015р – диспетчер ПрАТ «Юрія» ( контроль путевих листів, списання ГСМ) ;
Січень 2016р. – січень 2024р – бухгалтер 1 категорії (зарплата) ПрАТ «Юрія» (Проведення розрахунків та нарахування заробітної плати; нарахування заробітної плати, лікарняних, проведення розрахунків при звільненні тощо; утримання і нарахування податків і зборів із заробітної плати; прийом і контроль правильності оформлення листків з тимчасової непрацездатності, підготовка і відправка заявок-розрахунків в ПФУ; обробка табелів робочого часу; складання і подача щомісячної і щоквартальної звітності у встановлені терміни; ведення зарплатного проекту; робота з первинними документами: створення та внесення до бази 1С нових співробітників. Розробка проекту заробітної плати та його аналіз.)
Знання іноземних мов: англійський (базовий)
Додаткова інформація:
Практика: червень-липень 2009р. – ДП «Юрія- Транс» , бухгалтерський відділ, помічник бухгалтера;
2008р. – курс лекцій по «Фінансовому консалтингу і посередництву на ринку фінансових послуг України»
Професійні і особисті якості: відповідальність, комунікабельність, уміння працювати в команді, швидке навчання, бажання працювати, енергійність, розсудливість, дисциплінованість, порядочність,ввічливість, трудолюбивість, акуратність,чесність.
Схожі кандидати
Бухгалтер
Черкаси
Бухгалтер, економіст, менеджер, продавець-консультант
Черкаси
Бухгалтер по первичной документации
Черкаси
Оператор 1С, бухгалтер по первичной документации, сверке, аналитик
Черкаси
Головний бухгалтер
Черкаси, Київ, Дистанційно
Бухгалтер (ФОП)
10000 грн, Черкаси, Київ, Дистанційно