• Файл

Марина

Головний бухгалтер

Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марина Новаєва

Освіта і кваліфікації

повна вища освіта (магістр) вер 2008 - лип 2013
Спеціальність "Облік та аудит" в КНЕУ імені Вадима Гетьмана, Київ
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Марина Новаєва кві 2011 - теп. час
З 2011 року працюю в сфері бухгалтерії та фінансів‑ поточна дата.
Адреса З 03.2016‑09.2022 р. ‑ головний бухгалтер в групі компаній "GS Group" ,
Петропавлівська Борщагівка,
вулиця Оксамитова, 9-А основний вид діяльності будівництво, сервісне обслуговування інженерних мереж.
Київ з 10.2022 ‑ поточна дата веду з колегою 3 компанії на загальній системі оподаткування
Номер телефону та 3 ФОП, а саме:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ТОВ на загальній системі оподаткування, основний вид діяльності ‑ монтаж водопровідних
Email мереж,
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») систем опалення та кондиціонування;
Дата народження 2 ТОВ на загальній системі оподаткування , основний вид діяльності ‑
23-09-1991 здійснення імпортних операцій за ЗЕД‑договорами, оптова торгівля товарами.
Стать ФОП ‑ посередницькі послуги, торгівля.
Жіноча
Сімейний стан Працюю з програмами: BAS_КУП Комплексне управління підприємством, BAS Бухгалтерія
Одружена Корп, 1С‑Бухгалтерия 8.2, 8.3 , «M.E.Doc», FlyDOC, Вчасно, програма
Посвідчення водія Microsoft Excel – використовую для ведення управлінського обліку.
так Знаю, вмію, роблю:
1. Управлінський облік:
1.1. Зрозумілий баланс та рух коштів для керівника в Excel.
1.2. Звіт про фінансові результати (P&L) зрозумілою для керівника мовою.
1.3. Розроблення корисних шаблонів Excel для оптимізації ведення управліського та
бухгалтерського обліку (наприклад: подорожній лист з форматуванням,
списання пального, план‑факт доходів та витрат, комплект підзвітника, шаблони
для збирання даних
по відділах і т. д. )
2. Бухгалтерський та податковий обліки:
2.1.Первинні документи, облікова політика, фінансова звітність
2.2. Облік та оподаткування ОЗ, МНМА, НА
2.3. Облік і оподаткування запасів
2.4. Авансові звіти та розрахунки з фіз особами
2.5. Облік заборгованостей
2.6. Робота з нерезидентами
2.7. Витрати підприємства, первинка
2.8. Податкове планування, оптимізація оподаткування, розблокування податкових
накладних та подання Таблиці 5.

3.Бухгалтерський облік заробітної плати та ведення Кадрової документації .

4.Юридичний відділ: вичитка та погодження договорів з Контрагентами.
Із задоволенням допоможу , налаштую бухгалтерський, податковий управлінський облік
на вашому підприємстві.
Працюю віддалено на сервері, особистий ПК.
Бажаний рівень заробітньої плати від 41 000,00 грн/міс..

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: