Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Людмила

Внутрішній аудитор

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Чорна Людмила Михайлівна

Дата народження: 28.07.1977 р.
Місце проживання: Київська обл., м. Вишневе
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Основна:
• 1999 – Львівська комерційна академія. Факультет економіки. Спеціальність: облік та аудит.
• 2011 – Дніпропетровська митна академія. Факультет юридичний. Спеціальність: правознавство.

Професійний досвід

Вересень 1999 – лютий 2000 р. економіст Маньківського районного споживчого товариства Черкаської облспоживспілки:
• складання аналітичних звітів щодо товарообороту підрозділів Маньківського райСТ;
• підготовка окремих даних для складання звітності;
• підготовка аналітичних довідок з окремих питань, участь у проведенні інвентаризацій.

Лютий 2000 – червень 2000 р. бухгалтер ГВП -15 (господарського відокремленого підрозділу):
• ведення бухгалтерського обліку малого підприємства.

Липень 2000 – січень 2002 р. провідний контролер - ревізор КРУ в Черкаській області:
• перевірка цільового використання бюджетних коштів бюджетними установами та комерційними організаціями, формування касових та фактичних видатків.

Лютий 2002 – травень 2005 р. головний інспектор, заступник начальника відділу контролю службової діяльності митних органів та аудиту Центрального бюро аналізу ризиків та аудиту Держмитслужби:
• участь у проведенні перевірок оперативної діяльності митниць;
• проведення перевірок фінансово-господарської діяльності митниць;
• підготовка нормативно-правової бази щодо документальних перевірок підприємств як форми митного контролю.

Травень 2005 – травень 2007 р. головний інспектор відділу внутрішньої безпеки Держмитслужби:
• підготовка відповідей на скарги суб’єктів ЗЕД щодо дотримання законності в діяльності митних органів.

Травень 2007 – вересень 2013 р. головний інспектор, заступник начальника відділу, начальник відділу митного аудиту Київської регіональної митниці Держмитслужби:
• проведення перевірок суб’єктів ЗЕД з питань митної справи;
• проведення аналізу баз митних оформлень на предмет виявлення ознак порушень митного законодавства;
• складання звітності;
• організація роботи підрозділу митного аудиту.

Вересень 2013 – квітень 2016 року – заступник начальника управління митного аудиту Міндоходів, Державної фіскальної служби:
• підготовка нормативної бази щодо організації роботи підрозділів митного аудиту;
• контроль діяльності підрозділів митного аудиту;
• супроводження резонансних перевірок;
• проведення перевірок діяльності підрозділів митного аудиту в регіонах;
• підготовка аналітичних даних щодо роботи по напрямку.

Квітень 2016 року –грудень 2019 року – головний державний ревізор-інспектор відділу митного аудиту Державної фіскальної служби:
• проведення в регіонах перевірок суб’єктів ЗЕД з питань митної справи;
• розгляд скарг на грошові зобов’язання, визначені за результатами перевірок дотримання суб’єктами ЗЕД митного законодавства;
• підготовка оглядових листів щодо планування, проведення та реалізації перевірок підприємств;
• проведення лекційних занять в центрах підвищення кваліфікації державних службовців, написання статей до спеціалізованих ЗМІ щодо типових порушень з питань митної справ.

Грудень 2019 року по даний час - головний державний ревізор-інспектор відділу проведення документальних перевірок Державної митної служби
• здійснення контролю якості документальних перевірок дотримання митного законодавства з урахуванням результатів адміністративних оскаржень та розгляду судових справ;
• участь в оцінці діяльності підприємств з метою отримання ними транзитних спрощень та/або статусу авторизованого економічного оператора

Додаткова інформація:
Мова:
• українська рідна мова;
• англійська – базові знання.

Ключові навики:
• знання нормативної бази щодо зовнішньоекономічної діяльності;
• знання бухгалтерського обліку;
• володіння практичними навиками участі в судових засіданнях.

Завдяки багаторічному практичному досвіду проведення перевірок та аудитів маю ефективні навики виявлення типових помилок та порушень законодавства.
Комунікативна, відповідальна, уважна до деталей, здатна вирішувати проблемні ситуації та брати керівну роль.

Рівень володіння комп’ютером: користувач.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: