Резюме від 10 квітня 2024 Файл

Анна

Керівник роздрібної мережі, регіональний менеджер, директор

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 4 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Сорочан Анна Анатоліївна
Адреса: м. Київ, вул. Кондратюка 3
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 13.05.1991
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

2008 — 2011 Вінницький технічний колледж (ВТК)
Спеціальність «Державні фінанси»

2011 — 2020 Вінницький торговельно-економічний
Інститут Київського національного торгівельного Університету ( ВТЕІ КНТУ) Спеціальність «Фінанси і кредит»

Директор з продажів Secret Shop
09.05.2022 - до теперішнього часу

1. Розробка планів роботи ТТ;
2. Підбір, навчання, мотивація команди;
3. Аналіз залишків по товару та розподіл між ТТ;
4. Контроль роботи персоналу, проведення тренінгів;
5. Розробка маркетинговоі стратегіі;
6. Аналіз ринку конкурентних ТТ;
7. Кризис менеджмент;
8. Генерація ідей та нововведень для підвищення рівня продажів

12.2021- 09.22 Директор магазину Symbol
1. Забеспечення виконання планових КРІ
2. Запалити команду на збільшення продажів, створюючи атмосферу luxury sales ceremony
3. Ефективно організувати Store operation
4. Розвивати команду та підтримувати командний дух
5. Генерувати ідеї щодо підвищення ефективності

01.2021-10.2021 Директор магазину Helen Marlen Group
1. Організація роботи магазину і команди
2. Управління персоналом магазину
3. Навчання команди навичкам роботи з клієнтами
4. Мотивація команди
5. Консультація клієнтів по представленим колекціям в магазині
6. Забезпечення високого рівня сервісу
7. Розвиток і підтримка клієнтської бази
8. Контроль і виконання плану продажів
9. Індивідуальний підхід до розвитку стилю клієнта
10. Ведення касової дисципліни

2019-2020 Директор магазину Etam
( нижня білизна і домашній одяг (французький бренд)
1. Виконання плану продаж та підвищення якісних і кількісних показників обслуговування
2. Робота з державними органами та службами
ведення бухгалтерії, фінансових та звітних документів
3. Організація роботи магазину
4. Управління, підбір та організація стажування персоналу згідно стандартів компанії
5. Складання робочого графіку персоналу
6. Контроль касової дисципліни
7. Управління товарним запасом магазину
8. Створення маркетингової стратегії магазину

2017— 2019 Онлайн торгівля у соц. мережах та інших
Інтернет платформах (продаж чоловічого та жіночого одягу, взуття та аксесуарів)

1. Формування асортиментної політики;
2. Ціноутворення;
3. Управління товарообігом;
4. Забезпечення виконання планів продажу;
5. Розробка заходів направлених на збільшення об‘ємів продажу;
6. Участь у перемовах з постачальниками та ключовими клієнтами;
7. Контроль розвитку, збільшення і підтримання клієнтської бази ;
8. Планування та бюджетування, оптимізація витрат;
9. Управління рекламними компаніями;
10. Аналітика та звітність:
11. Моніторинг конкурентів, цін, цільової аудиторії;
12. Контроль показників ефективності фінансових показників;
13. Ведення звітності.

2017 — 2017 Директор бутику жіночого одягу та
аксесуарів «Sassofono»

1. Відкриття магазину «з 0»;
2. Управління та контроль роботи магазину;
3. Контроль виконання планів з продажів та планових показників (середній чек, % обслуговування, UPT, західність);
4. Адаптація і навчання співробітників (формування та мотивація персоналу, проведення тренінгів для збільшення продажів);
5. Дотримання встановлених стандартів компанії;
6. Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей;
7. Організація і контроль торгівельного процесу;
8. Забезпечення якісного обслуговування покупців (особиста участь у прямих продажах, а також контроль продавців).
9. Ведення документообігу магазину, планування, складання звітності та графіків персоналу;
10. Робота в 1С;
11. Розробка та введення рекламних заходів;
12. Візуальний мерчандайзинг.

2015 — 2016. ПП «Сорочан»
Керівник бутиком жіночого одягу «Be Queen»

1. Управління продажами (виконання планів, робота з клієнтською базою, розробка та участь у заходах, спрямованих на збільшення клієнтської активності і лояльності);
2. Управління персоналом (контроль, облік і аналіз особистих продажів співробітників, управління штабом бутика (охорона, прибирання, кравці), забезпечення відповідного сервісу і порядку;
3. Ведення управлінської звітності, товарна аналітика, взаємодія з бутиками та відділами компанії;
4. Контроль за процесом візуального мерчандайзенгу в бутику;
5. Інвентаризація товару і МТЦ;
6. Участь у закупівлях, розвиток персоналу (тренінги, мотивація);
7. Зовнішня та контекстна реклама;
8. Ведення та збільшення клієнтської бази;
9. Розробка дисконтної системи для постійних клієнтів;
10. Пошук нових постачальників.

2014 — 2015 ПП «Сорочан»
Керівник бутиком жіночого одягу «GIA»

1. Управління продажами (виконання планів, робота з клієнтською базою, розробка та участь у заходах, спрямованих на збільшення клієнтської активності);
2. Управління персоналом (контроль, облік і аналіз особистих продажів співробітників, управління штабом бутика (охорона, прибирання, кравці), забезпечення відповідного сервісу і порядку;
3. Ведення управлінської звітності, товарна аналітика, взаємодія з бутиками та відділами компанії;
4. Контроль за процесом візуального мерчандайзенгу в бутику;
5. Інвентаризація товару і МТЦ;
6. Участь у закупівлях, розвиток персоналу (тренінги, мотивація);
7. Зовнішня та контекстна реклама;
8. Ведення та збільшення клієнтської бази;
9. Розробка дисконтної системи для постійних клієнтів;
10. Пошук нових постачальників.

2011-2012 ДП «Нафтогазмережі»
Референт генерального директора

1. Здійснення роботи по організаційно-технічному забезпеченню адміністративно-розпорядчої діяльності директора та Товариства в цілому.
2. Прийняття вхідної та вихідної кореспондеції на розгляд директора , передавати її у відповідності з прийнятим рішенням в структурні підрозділи або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
3. Ведення діловодства, виконання різноманітних операцій з застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збору, обробки і подання інформації при підготовці і прийнятті рішень.
4. Здійснювати контроль за наявністю та збереженням документів, бланків та договорів Товариства.
5. Приймати документи і особисті заяви на підпис директора .
6. Готувати документи і матеріали, необхідні для роботи директора .
7. Готувати, подавати на підпис, та ознайомлювати необхідних працівників з наказами та розпорядженнями директора Товариства, з основної діяльності Товариства та кадрових питань.
8. Слідкувати за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами і конкретними виконавцями документів на підпис директорові, виконавчому директорові, забезпечувати їх якісне редагування.
9. Організовувати оперативний зв’язок директора та виконавчого директора зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності, записувати в разі їх відсутності інформацію, і доводити до їх відома її зміст.
10. Передавати і приймати інформацію по приймально-передавальним пристроям (телефон, факс, ел. почта і т.д.), а також телефонограми, своєчасно доводити до відома керівництва Товариства отриману інформацію.
11. За вказівкою директорів готувати листи, запити, відповіді, інші документи.
12. Виконувати роботу по підготовці зборів і нарад що проводяться директором (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, повістці дня, їх реєстрацію), вести і оформляти протоколи зборів і нарад.
13. Здійснювати контроль за виконанням працівниками товариства виданих наказів і розпоряджень, а також за дотриманням термінів виконання наказів і доручень керівництва Товариства, взятих на контроль.
14. Вести реєстр вхідної-вихідної документації.
15. Забезпечувати працівників Товариства необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям.
16. Друкувати за вказівкою директорів службові матеріали, що необхідні для його роботи, або вводити поточну інформацію в базу даних.
17. Організовувати прийом та обслуговування відвідувачів, сприяти оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
18. Виконувати роботу з документальним забезпеченням кадрової діяльності Товариства: оформлення наказів, трудових книжок, трудових контрактів (договорів), документів на відрядження, листків непрацездатності, ведення табеля обліку робочого часу, видачу довідок про трудовий стаж і зарплату.
19. Забезпечувати виконання машинописних і копіювально – множильних робіт.
20. Формувати справи у відповідності з затвердженою номенклатурою, забезпечувати їх схоронність і у встановлені терміни здавати в архів.
21. Постійно мати охайний вигляд, дотримуватися ділової форми одягу, правил ділового етикету, розпорядку трудового дня.
22. Тримати робоче місце і довірену техніку в чистоті і працездатному стані.
23. Постійно працювати над підвищенням свого освітнього та професійного рівня, бути дисциплінованим, чітко виконувати доручення, проявляти ініціативу та мобілізувати себе на виконання поставлених задач.
24. Виконувати всі інші вказівки керівництва Товариства, що стосуються його роботи

2012 ДП «Нафтогазмережі»
Бухгалтер по нарахуванні заробітної плати ( підвищення)

Була звільнена з посади, в зв`язку з ліквідацією підприємства

Володіння мовами: Українська ( рідна мова )
Російська ( рідна мова )
Англійська ( Intermediate )
Італійська (початковий рівень)

Володіння ПК: Microsoft Office ( вільне користування )
1C, CRM система Бітрікс24, One Box

Хоббі: Спорт , fashion, стилістика.
Онлайн тренінги та вебінари італійської школи моди, коучів та бізнес тренерів по продажам;
Сучасна література;
Музика.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: