Резюме від 5 березня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10451331

Соціальний працівник

Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Біляченко Олена Іванівна
10030, м. Житомир, вул. Київська, 47
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 22.04.2000
МЕТА:
Заміщення вакантної посади соціальниц працівник.
ОСВІТА:
2017-2021 рр. – Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту, кафедра туризму, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр.
2022-2023 рр. - Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет, професійна кваліфікація соціальний працівник, педагог соціальний, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
І. 01.03.2018 – 30.05.2019 рр. – фахівець по роботі з клієнтами ТОВ «Телеконтакт Житомир»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
- Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
- Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
- Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
Досягнення:
Розвиток вмінь якісно та ефективно спілкуватися з різними типами клієнтів. Співпраця з колегами для досягнення загальних цілей і підвищення ефективності роботи відділу. Підтримка високого рівня точності та уваги до деталей при обробці клієнтських запитань.
ІІ. 25.09.2019 – 28.12.2022 рр. – Старший оператор інформаційно комунікаційних мереж
ТОВ «Мода з доставкою»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
- Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
- Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
- Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
- Робота з електронною поштою, чатами, а також соціальними мережами.
- Заповнення та обробка заявок в системі клієнтського обліку.
- Ведення журналу взаємодії з клієнтами.
Вирішення конфліктів та скарг:
- Обробка та реєстрація скарг та конфліктів з боку клієнтів.
- Вирішення проблем в межах власних повноважень або направлення справи вищим рівням управління.
Досягнення:
Поліпшення навичок якісного та ефективного взаємодії з різними видами клієнтів. Успішне завершення додаткових тренінгів або курсів для підвищення кваліфікації та розвитку навичок обслуговування клієнтів. Співпраця з іншими відділами для вирішення складних питань клієнтів та покращення загального досвіду обслуговування.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Особисті якості.
Комунікабельність, вміння швидко налагоджувати контакти, цілеспрямованість, позитивний настрій, організованість, соціальна відповідальність.
ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ
Психологія, творчість, саморозвиток

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: