Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10451331
Соціальний працівник
- Місто:
- Житомир
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
10030, м. Житомир, вул. Київська, 47
Телефон: [
e-mail: [
Дата народження: 22.04.2000
МЕТА:
Заміщення вакантної посади соціальниц працівник.
ОСВІТА:
2017-2021 рр. – Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту, кафедра туризму, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр.
2022-2023 рр. - Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет, професійна кваліфікація соціальний працівник, педагог соціальний, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
І. 01.03.2018 – 30.05.2019 рр. – фахівець по роботі з клієнтами ТОВ «Телеконтакт Житомир»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
- Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
- Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
- Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
Досягнення:
Розвиток вмінь якісно та ефективно спілкуватися з різними типами клієнтів. Співпраця з колегами для досягнення загальних цілей і підвищення ефективності роботи відділу. Підтримка високого рівня точності та уваги до деталей при обробці клієнтських запитань.
ІІ. 25.09.2019 – 28.12.2022 рр. – Старший оператор інформаційно комунікаційних мереж
ТОВ «Мода з доставкою»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
- Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
- Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
- Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
- Робота з електронною поштою, чатами, а також соціальними мережами.
- Заповнення та обробка заявок в системі клієнтського обліку.
- Ведення журналу взаємодії з клієнтами.
Вирішення конфліктів та скарг:
- Обробка та реєстрація скарг та конфліктів з боку клієнтів.
- Вирішення проблем в межах власних повноважень або направлення справи вищим рівням управління.
Досягнення:
Поліпшення навичок якісного та ефективного взаємодії з різними видами клієнтів. Успішне завершення додаткових тренінгів або курсів для підвищення кваліфікації та розвитку навичок обслуговування клієнтів. Співпраця з іншими відділами для вирішення складних питань клієнтів та покращення загального досвіду обслуговування.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Особисті якості.
Комунікабельність, вміння швидко налагоджувати контакти, цілеспрямованість, позитивний настрій, організованість, соціальна відповідальність.
ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ
Психологія, творчість, саморозвиток
Схожі кандидати
Соціальний працівник
Житомир
Координатор проєкту, інженер, соціальний працівник
Житомир
Соціальний працівник
Житомир
Соціальний працівник, педагог, психолог
Житомир
Соціальний працівник
Житомир
Соц. працівник
Житомир