Резюме від 6 квітня 2024

Вікторія

Менеджер ВЭД, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер зовнішньо-економічної діяльності

з 02.2018 по 01.2024 (5 років 11 місяців)
Сіеранс Глобал Мерчанс Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Супроводження, контроль за виконанням зовнішньо-економічних контрактів,
- підготовка міжнародних транспортних документів згідно з документарними інструкціями, узгодження драфтів документів з покупцями,
- підготовка документів для митного оформлення товару,
- співробітництво з митними брокерами, експедиторами, сюрвеєрами, фумігаційною компанією,
- співробітництво зі страховим брокером, підготовка заявок, декларацій для оформлення сертифікатів страхування,
- комунікація з агентами, терміналами під час навантаження товару на судно,
- підготовка комерційних інвойсів, реєстрація інвойсів у системі обліку, відправлення інвойсів та інших вантажних документів покупцю на оплату ел. поштою, контроль оплати інвойсів,
- внесення всіх витрат по судну у систему обліку, реєстрація отриманих рахунків від контрагентів за надані послуги, завантаження інвойсів на оплату, контроль за своєчасною оплатою рахунків.
- оформлення інструкцій для банку, підготовка супровідних листів для банківського інкасо,
- взаємодія з відділами компанії для успішного виконання зовнішньоекономічних контрактів,
- комунікація з партнерами для успішного виконання контрактів

Менеджер з розвитку

з 12.2014 по 02.2018 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "ІВАР ПЛЮС", Київ (Охорона, безпека)

- Підготовка комерційних пропозицій, тендерної документації для участі у тендері з фізичної охорони об'єктів (БЦ, ТРЦ);
- ведення переговорів з клієнтами, підготовка та укладання договорів;
- ведення листування з іноземними компаніями (партнерами, клієнтами; підготовка договірної документації, включаючи двомовні договори, заключення контрактів.

Генеральний директор

з 07.2009 по 12.2010 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Капела трейд", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Керівництво підприємством, контроль за роботою всіх підрозділів французького ресторану Le Grand Cafe;
- розробка комунікаційної стратегії ресторану спільно з рекламним агентством, підготовка рекламних бюджетів;
- підготовка фінансової звітності для інвесторів;
- комунікація з контролюючими органами;
- отримання всіх необхідних висновків, дозволів, свідоцтв та ліцензій для роботи підприємства

Заступник генерального директора

з 05.1999 по 06.2009 (10 років 1 місяць)
ТОВ "ІЛТА Гест Сервісиз - Київ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Відкриття французького ресторану Le Grand Cafe з нуля;
- робота з французькими дизайнерами, з генеральним підрядником з реконструкції ресторану, імпорт технологічного обладнання, меблів, посуду, елементів декору з Франції, Німеччини, Італії та Греції;
- розробка процедур з документообігу підприємства;
- робота з постачальниками товарів та послуг, укладання договорів;
- комунікація з контролюючими органами, отримання необхідних свідоцтв, ліцензій, висновків для роьоти підпрємства;
- підготовка фінансової звітності для інвестора.

Помічник Президента групи компаній "ІЛТА", координатор проекта

з 12.1994 по 05.1999 (4 роки 5 місяців)
ІЛТА Груп: СП "Євроміл Україна", ДП "Сантрейд", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Підготовка документації та супровід експорту насіння соняшнику та соняшникової олії; робота з іноземними партнерами “Finagrain” (Женева), Cereol (Угорщина);
- Координація проекту інвестування ЄБРР для Дніпропетровського олійноекстракційного заводу (ДОЕЗ) з моменту його технічного та юридичного обґрунтування до повної реалізації проекту;
- ведення документації, ділового листування з ЄБРР з метою залучення інвестицій для будівництва двох нових цехів на ДОЕЗ та запуску торгової марки Олейна;
- переписка зі страховим брокером Willis Corron Group, укладання договорів страхування та перестрахування;
- координування постачання технологічного обладнання на ДОЕЗ,
листування із закордонними постачальниками/виробниками обладнання;
- підготовка звітів для ЄБРР;
- ведення переговорів з дирекцією ДОЄЗу щодо впровадження змін у фінансовій, обліковій політиці на підприємстві, впровадження міжнародної звітності для інвесторів.

Координатор проекту

з 10.1993 по 12.1994 (1 рік 2 місяці)
ТЕБОДІН Україна, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- координація проектів щодо впровадження нових технологічних ліній у компаніях Тетра Пак та SC Джонсон;
- переклад технічної документації, ведення переговорів за участю іноземних технічних консультантів

Освіта

Школа Бізнесу, Глазго, Шотландія

МБА, Глазго
Вища, з 1998 по 1999 (1 рік)

MBA складався з восьми модулів: управління операціями, операційні фінанси, міжнародні фінанси, маркетинг, управління персоналом, управління інформацією, управління змінами.

Київський інститут іноземних мов (Київський Лінгвістичний Університет)

Факультет англійської мови: англійська мова, педагогіка, Київ
Вища, з 1988 по 1993 (5 років)

Спеціальність: англійська мова, викладач.

Додаткова освіта та сертифікати

GAFTA training course

вересень - грудень 2019

Знання і навички

Ведення документації Ведення переговорів Експортні операції Контроль відвантажень Контроль оформлення документів

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

Катерина Крицька

Катерина Крицька

Фінансовий директор, ТОВ "Сіеранс Глобал Мерчанс Україна"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Проактивна життєва позиція, добре розвинене аналітичне та логічне мислення.
Уважність до деталей, відповідальність.
Оптимізм, чесність, працездатність, прагнення самовдосконалення.
Легко навчаюсь новому, відкрита новим можливостям.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: