Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Олег

Операційний директор

Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЕГ МІНАШКІН
Керівник торговельного підприємства,
філії, операційний директор, комерційний
директор.
ПРО МЕНЕ ОСВІТА
Я досвідчений керівник більше 20 років, Ступінь бакалавра з економіки - Державний Торговельно-Економічний Університет,
досвіду роботи в сфері дистрибуції та 1993 - 1999
оптової торгівлі. Маю успішний досвід у Додаткові тренінги та сертифікації
керуванні командами, досягненні • Планування як функція управління
поставлених цілей та підвищенні • Індивідуальне управління. Персональне лідерство
рентабельності інвестицій (ROI), досвід • Управління командою
понад 15 років в продажах - В2В, В2С. • Управління змінами
• Ефективна комунікація в управлінні
Мої ключові навички:
• Основи наставництва
Лідерство: Вмію мотивувати та надихати
• Мистецтво переговорів
команди на досягнення високих результатів.
• Основи Lean менеджменту
Стратегічне планування: Розробляю та
• Управління проектами
впроваджую ефективні стратегії розвитку
бізнесу.
Операційна ефективність: Маю досвід ДОСВІД РОБОТИ
впровадження та контролю за дотриманням
стандартів операційної діяльності. ТОВ «ДЛ Солюшн» (ТОВ Тедіс Україна, ТОВ Мегаполіс-Україна). Надання
Маркетинг та мерчандайзинг: Вмію логістичних та дистрибуційних послуг в галузі споживчих товарів.
розробляти та впроваджувати успішні Керівник Кременчуцького регіонального структурного підрозділу
маркетингові та мерчандайзингові стратегії. Квітень 2011 — лютий 2024
Управління персоналом: Вмію підбирати, • Керівництво персоналом до 50 осіб, розвиток, атестація, мотивація;
навчати та мотивувати високопродуктивні • Робота у групі з розробки нормативної документації;
команди. • Відкриття роздрібних магазинів;
Комунікація: Вмію чітко та лаконічно • Аналіз окупності інвестицій, сукупного прибутку від клієнтів;
спілкуватися з різними аудиторіями. • Робота зі звітами з прибутковості та руху коштів
Вирішення проблем: Вмію швидко та • Здійснення процесу ребрендингу компанії (мегаполіс-тедіс-дл солюшн);
ефективно вирішувати проблеми. • Підготовка та подання звітів керівникам профільних департаментів,
Я орієнтований на результат, працьовитий і комплексних презентацій для керівництва;
готовий до нових викликів. Маю сильні • Виконання планових показників;
аналітичні здібності, а також відмінні • Взаємодія із представниками постачальників;
комунікативні та навички вирішення • Ведення переговорів із VIP-клієнтами;
проблем. • Контроль дебіторської заборгованості;
Зараз я знаходжуся в Кременчуці, • Контроль використання ТМЦ;
Полтавської області, готовий до переїзду, до • Фінансове планування та бюджетування;
відряджень, до віддаленої роботи.
• Зниження витрат; підвищення рентабельності;
Також маю навички:
• Керівництво та оптимізація складської та транспортної логістики;
Управління командами
• Взаємодія з контролюючими органами;
Управління проектами
• Контроль за дотриманням бізнес-процесів;
Lean менеджмент
Комп’ютерні навички (Microsoft Office • Забезпечення охорони праці та техніки безпеки;
(Word, Excel), 1С, SAP) • Управління продажами (побудова стратегії продажів, забезпечення її
Посвідчення водія категорії В, практичний • Реалізації, канали збуту, підвищення ефективності збуту, інструменти
досвід 20 років. • Просування, оптимізація систем продажу);
• Аналіз ефективності роботи торгового персоналу
Досягнення
КОНТАКТИ
• Створення цього підрозділу з «0»
телефон: • Виведення ТМ Energizer на ринок України
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Телеграм, Вайбер • Неодноразово найкраще РСП у межах компанії з перевиконання плану
продажу.
• Переможець корпоративної премії HRM Бренд.
Email • Найкраще безаварійне РСП Компанії
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • Володар корпоративної премії «Наставник року»
ПП «Деметра» Дистрибуція тютюнових виробів
Керівник Кременчуцької філії
Липень 2009 — квітень 2011
• Керівництво персоналом до 50 осіб, розвиток, атестація, мотивація;
• Відкриття роздрібних магазинів;
• Аналіз окупності інвестицій, сукупного прибутку від клієнтів;
• Робота зі звітами з прибутковості та руху коштів
• Виконання планових показників;
• Взаємодія із представниками постачальників;
• Ведення переговорів із VIP-клієнтами;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Контроль використання ТМЦ;
• Фінансове планування та бюджетування;
• Зниження витрат; підвищення рентабельності;
• Керівництво та оптимізація складської та транспортної логістики;
• Взаємодія з контролюючими органами;
• Контроль за дотриманням бізнес-процесів;
• Забезпечення охорони праці та техніки безпеки;
• Управління продажами (побудова стратегії продажів, забезпечення її
• Реалізації, канали збуту, підвищення ефективності збуту, інструменти
• Просування, оптимізація систем продажу);
• Аналіз ефективності роботи торгового персоналу
Досягнення
• Створення філії з "0".
• Найкраща філія Компанії

ТОВ «Торгівельний Дім «Ізумруд». Виробництво та реалізація
мінеральних вод «Ізумруд» та сокових напоїв «Рів'єра»
Директор ТД «Ізумруд», Перший заступник Генерального директора Холдинг
«Ізумруд».
Січень 2008 — жовтень 2010
• Просування товарів на ринки України
• Контроль виконання договорів продажу та постачання
• Контроль дебіторської заборгованості, виконання бюджетів, фінансових
показників, прибутку
• Відкриття нових філій
• Контроль операційної діяльності підприємства (процеси виробництва,
показники продуктивності, якості)
• Забезпечення обсягів виробництва
• Аналіз ефективності роботи персоналу
Комерційний директор
Грудень 2007 — січень 2008
• Розробка та впровадження стратегій розвитку бізнесу на існуючому та
на нових ринках
• Аналіз ринку - дослідження різноманітних сегментів та галузей ринку,
активності конкурентів, очікувань партнерів та клієнтів
• Побудова довгострокових стосунків з партнерами та клієнтами,
розширення бізнес-зв’язків
• Вивчення нових бізнес-моделей, які можуть бути реалізовані в рамках
окремих бізнес-проектів
• Формування та підготовка до запуску нові продукти
• Надання підтримки та впровадження нових ініціатив щодо розвитку
бізнесу
• Аналіз ефективності роботи персоналу
Начальник відділу логістики
Вересень 2005 — грудень 2007
• Забезпечення своєчасної доставки товарів до клієнтів
• Координація роботи власних транспортних засобів, залучення
підрядних перевізників
• Контроль виконання об’ємів виробництва для забезпечення виконання
об’ємів замовлень
• Ефективне використання складських приміщенььн
Досягнення
• Вивод ТМ «Рив’єра» на ринок Україниик відділу логістики

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: