Резюме від 15 травня 2024 Файл

Андрій

Керівник служби безпеки, охорони, старший охоронець, кадровик

Вік:
47 років
Місто проживання:
Борислав
Готовий працювати:
Борислав, Дрогобич, Східниця, Трускавець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Радисюк Андрій Миколайович
25.12.1976р.н.
Адреса: м. Борислав
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: отримання роботи адміністратора, юриста, кадровика, управління
персоналом/службою безпеки.

Професійні навички:
 знання адміністративного, трудового законодавства України;
 впевнений користувач ПК, знання систем відеоспостереження;
 знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс;
 вміння роботи з методиками пошуку та підбору персоналу;
 володіння сучасними методами оцінки персоналу та регламентації його
функцій;
 досвід роботи в силових структурах або охоронних підприємствах;
 досвід участі в заходах щодо забезпечення громадської безпеки та
порядку;
 навички поводження зі спецзасобами та зброєю;
 водійське посвідчення категорії B;
 володіння мовами: українська, російська — вільно; польська — базова
(розмовна).

Досвід роботи:
2000-2021р. – робота в органах внутрішніх справ України на різних
посадах у тому числі керівних.
Березень 2021р. вийшов зі служби у відставку за вислугою років.
З серпня по грудень 2021р. - старший охоронник в магазині «АТБ-
маркет». З березня 2022р. по лютий 2024р. працював начальником охорони
ТЗОВ ТЕРМОПЛАСТ ПЛЮС.

Функціональні обов'язки:
 пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і
обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з
кандидатами, ведення бази даних);
 ведення кадрового діловодства (прийом, переклад, звільнення
працівників);
 проведення атестації персоналу;
 ведення звітності, планування роботи організації;
 ведення особових справ працівників;
 розробка штатного розкладу;
 ведення графіка відпусток працівників;
 розробка посадових інструкцій;
 інформування співробітників компанії про чинне законодавство,
нормативно-правові акти, які стосуються їх діяльності;
 консультування з правових питань;
 підготовка установчих документів, внесення змін, представництво в
державних органах;
 оформлення та супровід трудових правовідносин;
 забезпечення безпеки персоналу та відвідувачів організації;
 контроль прилеглої території дотримання пропускного режиму;
 робота з системою відеоспостереження;
 контроль за дотриманням правопорядку та безпеки;
 врегулювання конфліктних ситуацій.

Досягнення:
 розробка і проведення командних навчань;
 мінімізація плинності персоналу.

Освіта: повна вища 1995-1999рр., Національний університет внутрішніх справ
м. Харків, юридичний факультет, спеціальність - правознавство, диплом
«спеціаліста».

Сімейний стан: одружений.

Особисті якості: відповідальність, ініціативність, уважність, націленість на
результат, посидючість, логічне мислення, аналітичні здібності, організаторські
здібності, вміння працювати в командi.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: