- PRO
Віта
Офіс-менеджер, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Оператор call-центру, Діловод, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 53 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10457724/
Досвід роботи
Менеджер, спеціаліст з документообігу
з 01.2000 по 04.2017
(17 років 3 місяці)
Державна установа, Київ (Державні організації)
Освіта
Бердянський університет менеджменту та бізнесу
Економіка підприємства, Бердянськ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)
Знання і навички
- Робота з великим обсягом інформації
- Уміння користуватись оргтехнікою
- MS Word
- Ведення архіву документів
- Саморозвиток
- MS Office
- Ведення документації
- Грамотна усна та письмова мова
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
- Неконфліктність
- Організованість
- Доброзичливість
- Наполегливість
- Сумлінність
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Особисті якості: Маю у власному бекграунді досвід роботи на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування - 16 років, з них на керівній посаді майже 10 років. Завдяки досвіду можу фахово реанімувати будь-яку ,,закинуту,, ділянку роботи та відновити втрачену працездатність колективу. Маю високий поріг витривалості на складних функціоналах. Можу координувати проекти, які вимагають концентрації та вимогливості до себе і підлеглих. Дотримуюсь протягом трудової діяльності максимального рівеня відповідальності. Вмію мотивувати і організовувати людей з метою виконання поставлених завдань. Врівноважена, постійно займаюсь підвищенням самоосвіти. Комунікабельність та ввічливість до колег - пріоритет. Володію всіма процесами протокольного менеджменту та загального документообігу, скрупульозно відношусь до кожного з них. Володію функціоналом архівної справи. Пройшла шлях від головного спеціаліста з питань документознавства та роботи зі зверненнями громадян до керівника апарату районної ради. Додатково: маю досвід роботи рерайтера, копірайтера.
Прагну навчатись та здобувати нових навичок.
Схожі кандидати
-
Адміністратор, секретар, офіс-менеджер
Київ, Дистанційно -
Рецепціоніст
15000 грн, Київ, Новосілки (Києво-Святошинський р-н) -
Помічник керівника
Київ, Кропивницький , ще 4 міста -
Адміністратор офісу
28000 грн, Київ -
Помічник керівника
30000 грн, Київ -
Офис-менеджер
30000 грн, Київ