Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Віта

Діловод, менеджер, спеціаліст з документообігу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Координатор, менеджер, спеціаліст з документообігу

з 01.2000 по 04.2017 (17 років 3 місяці)
Державна установа (Державні організації)

Освіта

Бердянський університет менеджменту та бізнесу

Економіка підприємства, Бердянськ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання і навички

Копірайтинг Швидкий набір тексту Пунктуальність Рекламний копірайтинг Самостійність Робота з великим обсягом інформації Уміння користуватись оргтехнікою Робота в команді MS Word Надсилання факсів MS Outlook Ведення архіву документів Саморозвиток MS Office Уважність Ведення документації Доброзичливість Комунікабельність Організованість Грамотна усна та письмова мова Оперативність Неконфліктність

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості: Маю у власному бекграунді досвід роботи на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування - 16 років, з них на керівній посаді майже 10 років. Завдяки досвіду можу фахово реанімувати будь-яку ,,закинуту,, ділянку роботи та відновити втрачену працездатність колективу. Маю високий поріг витривалості на складних функціоналах. Можу координувати проекти, які вимагають концентрації та вимогливості до себе і підлеглих. Пропагую протягом трудової діяльності максимальний рівень відповідальності. Вмію мотивувати і організовувати людей з метою виконання поставлених завдань. Врівноважена, постійно займаюсь підвищенням самоосвіти. Комунікабельність та ввічливість до колег - пріоритет. Володію всіма процесами протокольного менеджменту та загального документообігу, скрупульозно відношусь до кожного з них. Протоколи, плани, наради, інструкції, регламенти - все це загартувало в мені уставну дисциплінованість.Пройшла шлях від головного спеціаліста з питань документознавства та роботи зі зверненнями громадян до керівника апарату районної ради. Додатково: маю досвід роботи рерайтера, копірайтера 2016-2024рр.
Додаткова освіта: спеціалізація -бухгалтерський облік, у 1999 році закінчила Харківський інститут професійного навчання, диплом Б04№290014

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: