Marko

Customer support representative

Розглядає посади:
Customer support representative, Quality manager, Sales manager, Account manager, Quality data manager, Data Entry Operator, Executive assistant, Chat manager, QA manager
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
25 років
Місто проживання:
Ізмаїл
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Ivan Franko National University of Lviv

Internatonal Relations
Незакінчена вища, з 2019 по 2020 (1 рік)

Знання і навички

  • Stress resistance
  • Communicability
  • Responsibility
  • High working capacity
  • Purposefulness
  • Teamwork
  • Work with clients
  • Ability to quickly learn new information
  • Desire to learn and develop
  • Ambition

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Румунська — початковий

Додаткова інформація

Досвід:
1. Сканувальник, 4 місяця. Травень 2018 р. – серпень 2018 р.
2. Повар-сушист, 23 місяця. Березень 2019 р. – квітень 2021 р.
3. Графічний дизайнер, 10 місяців. Травень 2021 р. – лютий 2022 р.
4. Менеджер з продажу/тех. підтримки, 6 місяців. Червень 2022 р. – січень 2023 р.
5. Аккаунт менеджер, 9 місяців. Травень 2024 р. – лютий 2025 р.
6. Менеджер з продажу, 1 місяць. Лютий 2025 р. – березень 2025 р.
13 місяців у сейлз-менеджменті та акаунт-менеджменті, із та без використання CRM.

Навички:
1. Базові перемовні навички, вміння підлаштовуватись під особливості KPI.
2. Володіння Photoshop (photo/ghost mannequin editing, object cropping, background removal, color swapping, hair masking).
3. Є досвід роботи у декількох CRM-системах та ведення ділового листування.
4. Вільне володіння літературною українською та російською. Англійська на рівні B2, є досвід роботи у міжнародній команді.

Сильні сторони:
1. Здатність швидко вивчати нову інформацію та адаптуватись під неї, незалежно від сфери.
2. Орієнтація на результат, будь це задоволення клієнта чи виконання таргетів.
3. Комунікабельність та вміння працювати у команді.
4. Сформована за роки дуже висока стресостійкість.
5. Особиста відповідальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: