Резюме від 11 квітня 2024 Файл

Olena

Адміністративний спеціаліст

Вік:
39 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Нєдєльчева Олена Вікторівна
Адміністративний спеціаліст / офіс-менеджер
LinkedIn
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, telegram, WhatsApp)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: @kassiopeya15
м. Суми, Україна
Профіль
Досвідчений спеціаліст в області бізнесу та технологій, з обширним
досвідом у сферах діловодства, рекрутингу, фінансів та електронної комерції.
Маю досвід роботи з документацією та кадровими питаннями, вела бази даних,
працювала у банківській сфері, цікавлюсь IT.
Мої сильні сторони: організованість та вміння ефективно керувати
інформацією, аналітичне мислення, комунікабельність, відповідальність,
надійність, організаторські здібності.
На даний момент я проходжу онлайн-навчання у QA Light IT School, курс з
IT-рекрутингу (до квітня 2024 року).
Досвід роботи:
Діловод - Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №40 «Дельфін»
(09/2022 – 09/2023), колектив 60 осіб.
Посадові обов’язки:
✓ підготовка наказів (з кадрових питань, з основної діяльності,
адміністративно-господарського напрямку);
✓ ведення журналів реєстрації документів;
✓ формування особових справ працівників, заповнення особових карток за
формою П-2;
✓ приймання документів для оформлення дітей у садок, а також для
працевлаштування співробітників;
✓ заповнення трудових книжок;
✓ залученість до процесів найму та звільнення працівників;
✓ ведення табеля обліку робочого часу працівників закладу;
✓ реєстрація кореспонденції, розподіл завдань для виконання відповідно до
резолюції керівника, надсилання кореспонденції адресатам;
✓ робота з електронною чергою вихованців та автоматизованою базою даних
закладу (інформація щодо вихованців, працівників, батьків тощо), коригування,
оновлення даних;
✓ підготовка робочої документації (довідки, акти, статистичні таблиці, звіти,
тощо) та забезпечення її зберігання (архів);
✓ ведення обліку військовозобов'язаних.
Досягнення: 1) разом із відділом бухгалтерії успішно пройшли через 2
етапи фінансового аудиту закладу, всі зауваження стосовно моєї частини роботи
я усунула повністю у найкоротший термін; 2) допомагала в організації річного
відео керівника перед громадськістю та статистичних звітів, отримано схвальні
відгуки; 3) впорядкована і структурована документація, добре організовані
процеси, дотримані дедлайни.
Сорсер, IT-рекрутер - Infinity technologies AG (01/2022 - 06/2022)
Посадові обов’язки:
✓ пошук та підбір кандидатів у відповідності до певних критеріїв на різних
платформах (Linkedin, GitHub, habr.career, djinni.com, Telegram, social
networks), за допомогою методів Boolean, X-Ray search, direct search тощо;
✓ аналіз та оцінка резюме та профілів кандидатів згідно із установленими
вимогами;
✓ контакт із кандидатами стосовно актуальних позицій;
✓ пре-скринінг потенційних кандидатів;
✓ координація сторін та організація HR-інтерв’ю, технічних співбесід;
✓ тісна співпраця та комунікація із рекрутинг-командою;
✓ спілкування із кандидатами протягом усього рекрутинг-процесу, надання
зворотного зв'язку;
✓ ведення бази кандидатів (Hurma, Trello).
Досягнення: 1) закрито позиції Java dev, React Native dev, Magento dev,
DevOps engineer, Lead generation specialist; 2) єдина з команди рекрутерів була
присутня на технічних інтерв’ю, це принесло корисний досвід і поглиблення знань;
3) найбільша у команді кількість сконтактованих кандидатів, висока конверсія.
Фрілансер – 2018-2021, онлайн
✓ Інтернет-маркетинг;
✓ Власний інтернет-магазин постільної білизни на платформі Хорошоп;
✓ Криптотрейдинг.

Головний економіст - IПАТ "Райффайзен банк Аваль" (2007-2017), офлайн
(ризик менеджер)
Посадові обов’язки:
✓ Аналіз платоспроможності юридичних осіб;
✓ Оцінка та мінімізація ризиків банку при наданні кредитів;
✓ Робота із документацією, передача справ до архіву;
✓ Використання спеціалізованого програмного забезпечення;
✓ За сумісництвом була секретарем кредитного комітету банку;
✓ 1,5 роки працювала у відділі продажів малого і середнього бізнесу
(кредитування), координувала мережу відділень області.
Освіта: повна вища
Сумський державний університет (2002 – 2007)
Факультет економіки та менеджменту, м. Суми
Спеціалізація: фінансовий менеджмент, інвестиції
Кваліфікація: спеціаліст
Переможець та призер Всеукраїнських студентських олімпіад із дисципліни
"Фінансовий менеджмент".
Додаткові відомості:
Сертифікати:
Microsoft Excel — базовий і середній рівень (жовтень 2023), Campster;
Getting started with ChatGPT – листопад 2023, Prometheus;
English language - B1 рівень (грудень 2023), Campster (продовжую навчатись на
онлайн-курсах).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати