Резюме від 13 березня 2024 Файл

Микола

Консультант із продажу авто

Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мусік Микола Анатолійович

Дата народження: 08 грудня 1968 року
Адреса проживання: м. Тетіїв Київська область вул. Бурмоса ,12
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: druzgok @ ukr.net
Діти : маю сина (вік - 23 років)
1987-1989 Служба в армії
ОСВІТА
1990- - 1995рр.
Національна Академія внутрішніх справ України, за спеціальністю «правознавство», кваліфікація - юрист.
2005-2006 рр. УАЗТ Академія післядипломної освітим , за спеціальністю « Облік і аудит ».

ЦІЛЬ : Отримати перспективну роботу, щоб продовжувати вдосконалювати та реалізовувати свої знання у роботі .

Ключова інформація : Досвід роботи в правоохоронних органах, управління юстиції , інспекції контролю за цінами та ринку послуг, будівництві металевих та поліетиленових газопроводів та водопроводів, а також у соціальних сферах.

Досвід роботи
1989– 2000 р.
Служба в ГУ МВС України в Київській області
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ”ЯЗКИ:
• Розкриття кримінальних злочинів;
• Розслідування кримінальних правопорушень та передача до суду.

2000 – 2003 р. Відділ державної виконавчої служби Володарського районного Управління Юстиції
Начальник відділу ДВС Володарського УЮ
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
- Здійснення керівництво та діяльність відділу ;
- Організація та робота відділу за дотриманням законодавства ;
- Ведення виконавчої документації ;
- Приймання участь у судових засіданнях;
- Виконання рішень суду (утримання штрафів, аліментів, заборгованості по заробітній платі);
- Опис та арешт майна фізичних та юридичних осіб, з подальшою передачею на реалізацію;
- Ведення ділової переписки з органами державної влади (прокуратури, податкової інспекції, органами
внутрішніх справ та інших установ);
- Ведення роботи з громадянами;
- Складання номенклатури, справ;
- Прийом громадян;

2003-2006 р. Державна інспекція контролю цін на ринку послуг м. Києва
Головний державний інспектор
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
- Проведення постійного моніторингу , аналізу і дослідження динаміки цін ( тарифів ) на споживчому ринку;
- Внесення методів впливу на економічні процеси та цінову ситуацію на споживчому ринку ;
- Надання висновків під час формування цін ( тарифів ) на товари, роботи і послуги, щодо яких запроваджено державне регулювання цін ;
- Запобігання порушенню в сфері ціноутворення та їх усунення ;

- Перевірка використання бюджетних коштів при застосуванні КЕКВ , застосування КЕКВ при поточних видатках ;

2006-2017 р. ТОВ ТД « Росичі»
Заступник директора

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:.
• Розробка тендерної документації на всіх закупівлі товарів , робіт і послуг ;
• Укладання договорів між підприємствами та громадянами ;
• Організація взаємодія з представниками замовника , проектними організаціями , субпідрядниками держорганами на всіх етапах будівництва ;
• Ведення переговорів та укладання договорів
- Затвердження проектної документації та організаціях будівельних робіт ;
• Введення закінчених об’єктів в експлуатацію ;

2017-2023 р. ТОВ « ЕНЕРГОБЮДЖЕТ ”
Директор

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

• Організовував і контролював діяльність підприємства ;
• Ставив співробітникам чіткі і здійсненні завдання;
- Забезпечує виконання підприємством програми оновлення продукції, планів капітального будівництва, постачальниками, замовниками .Організовував виробничо-господарську діяльність підприємства на основі застосування методів планування, нормативних матеріалів, фінансових і трудових витрат.
• Здійснює заходи з соціального розвитку колективу підприємства, забезпечує розроблення, укладання і виконання колективного договору, проводить роботу щодо зміцнення трудової і виробничої дисципліни, сприяє розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників.
- Здійснює заходи щодо соціального захисту колективу підприємства, забезпечення і збереження зайнятості працівників.
_ Організація та підготовка техніки для роботи по найму.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ:
Значний досвід роботи в контролюючих органах та господарської діяльності та в соціальній сфері;
Маю досвід управління персоналом, понад 120 чоловік ;
Здатний швидко навчатись новим видам діяльності ;
Маю посвідчення водія , категорії А,В, С, та свій автомобіль.

Навики по роботі з комп’ютером, ПК
Впевнений користувач ПК : Microsoft Word, Excel, Internet Explorer,

Знання та робота з оргтехнікою : принтер, сканер та інші прилади.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Вільне володіння українською та російською мовою.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Уміння спілкуватись з людьми і находити спільну мову, пунктуальність, відповідальність, акуратність, неконфліктний, цілеспрямований, без шкідливих звичок, маю бажання, навчатись та вдосконалювати свої знання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: