Резюме від 19 лютого 2024 PRO

Діана

Юрист-господарник, керівник юридичного відділу, спеціаліст з тендерних закупівель, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрист

з 07.2017 по нині (6 років 10 місяців)
ТОВ "Чернівецький хлібокомбінат", Чернівці (Сільське господарство, агробізнес)

Договірна робота (складання договорів, протоколів розбіжностей, додаткових угод, аналіз проектів договорів на відповідність їх чинному законодавству і інтересам підприємства)
Ведення ділової переписки, підготовка відповідей на інформаційні запити та звернення громадян, запити контролюючих органів
Правовий аналіз справ: аналіз документів, первинна перевірка контрагентів, підготовка юридичних висновків про поточний стан і перспективність справ, розробка правової стратегії, підбір судової практики, збір необхідних документів (запити, заяви, скарги)
Робота в сфері зовнішньоекономічної діяльності: укладення договорів, контроль за їх виконанням, претензійно-позовна робота
Претензійно-позовна робота (підготовка та подача претензій, відповідей на претензії, позовних заяв,відзивів на позовні заяви, мирових угод, заяв в порядку наказного та окремого провадження, клопотань (в т.ч., про роз'яснення рішення суду), заперечень, відгуків, додаткових пояснень, апеляційних, касаційних скарг ), оскарження постанов судів.
Представництво у судах різної інстанції.
Підготовлення документів до виконавчих органів. Приймала участь у судових засіданнях різних юридичних напрямках (цивільне, адміністративне, економічне, кримінальне). Маю судову практику із фізичними особами, підприємствами, державними органами.
Здійснювала підготовку документів із реєстрації підприємства.
Пошук тендерів: реєстрація на майданчиках, формування пошуку тендерів по коду/ключових словах/організаторах/сумах.

Підготовка документації: вивчення документації торгів, за необхідності формування питання по документації/вимоги/скарги (публікація на майданчику), формування повного пакету документів учасника, своєчасне завантаження необхідних документів (моніторинг та за необхідності поповнення коштів на майданчику для участі у закупівлі).

Моніторинг протікання тендеру: участь у аукціоні, у разі визначення нас переможцями підготовка відповідного пакету документів (якщо згідно з документацією такий необхідний), у разі відхилення нашої пропозиції вивчення причин відхилення, визначення правомірності дій замовника - у разі необхідності формування скарги.

Моніторинг змін у законодавстві стосовно публічних закупівель (статті, вебінари, конференції, семінари з авторитетними спікерами).

Існує практика підняття ціни на 10% по договору про державні закупівлі згідно законодавства України.

Комунікація з відділами, які пов'язані з роботою фахівця з публічних закупівель: комерційний директор, бухгалтер, регіональні менеджери.
У особистому досвіді більше 6 (шести) років роботи з тендерними закупівлями та ЗУ "Про публічні закупівлі".
Знання військового права, що наразі актуально. Бронювання працівників і ведення військового обліку.
Експорт та імпорт ведення документації.
Досвід роботи під час обшуків підприємства.
Розгядаю гідну компанію (прохання компанії одноденки, не турбувати), яка готова працювати із спеціалістами.

Освіта

МІЖРЕГІАНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЧЕРНІВЕЦЬКА ФІЛІЯ

Право, Чернівці
Вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

диплом магістра з права

Додаткова освіта та сертифікати

ЧНУ ім. Ю. Федьковича

2017-2019

БДФУ

2013-2017

Знання і навички

Відповідальність Знання законодавства України Знання цивільного законодавства Знання господарського законодавства Знання військового права • Навички роботи з комп’ютером Добре володіння пакетом MSOffice

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: