Резюме від 20 лютого 2024 Файл

Наталія

Менеджер з продажу

Вік:
40 років
Місто:
Надвірна

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Наталія БАЧИНСЬКА
ПРО МЕНЕ: Досвідчений та енергійний референт з досвідом роботи 17 років. Маю знання ділового етикету, досвід організації переговорів з партнерами, вмію працювати з конфіденційною інформацією, впевнений користувач ПК та офісної техніки. Маю навички роботи з юридичними, бухгалтерськими та кадровими документами та програмою 1С. Вмію працювати з колективом. Готова до нових досягнень та знань.
ОСВІТА: 09.2001-07.2006 – ІФНТУНГ, м.Івано-Франківськ, спеціальність «Системи управління та автоматики», Магістр.
ДОСВІД РОБОТИ: 03.2006-01.2007 – Магазин будівельних матеріалів «КерамБуд», Менеджер з продажу, м.Надвірна.
Обов’язки:
• Занесення товару в програму 1С;
• Створення та підтвердження замовлень клієнтів, супровід до моменту виконання замовлення;
• Підготовка документів для виконання замовлень: рахунки, накладні, ТТН;
• Контроль оплати замовлення;
• Відстежування залишків товарів на складі та дозамовлення товару в наявність на склад;
• Консультація клієнтів.
02.2007-теперішній час – ПАТ «Нафтохімік Прикарпаття», Референт Голови Правління, м.Надвірна.
Обов’язки:
• Робота з договорами та іншими документами, підготовка шаблонних договорів, внесення реквізитів;
• Ведення протоколів тендерних комітетів та інвентаризаційної комісії;
• Планування та організація робочого графіку керівника;
• Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів;
• Обробка та розподіл кореспонденції, щ надходить до керівника, оперативна передача документів;
• Ведення ділового листування;
• Прийом та перевірка документів на підпис керівником;
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії;
• Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води);
• Організація відряджень;
• Координація роботи водіїв офісу;
• Робота з кореспонденцією та вхідними дзвінками;
• Організація нарад та ділових зустрічей.

МОВИ: вільно володію українською та російською мовами, рівень англійської – нижче середнього.
ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ: водій, категорія В.
СІМЕЙНИЙ СТАН: розлучена, маю 2 дітей: 6 та 10 років.
КОНТАКТНІ ДАНІ: місце проживання: Івано-Франківська обл.., м.Надвірна, вул.Грушевського 10/68, тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: