Ганна
Офіс-менеджер
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10474097
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Офіс-менеджер.
Вік: 43 роки
Місто: Біла Церква.
Телефон: [
Освіта:
• у 2003 році навчалася в Білоцерківському інноваційному бізнес-інкубаторі, отримала навички по роботі з комп’ютером, програмою 1С Підприємство - Бухгалтерія, діловодство – секретаріат.
• у 2011 році закінчила Вищий навчальний заклад «Одеська державна академія технічного регулювання та якості» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Якість, стандартизація та сертифікація» та здобула кваліфікацію фахівець із стандартизації, сертифікації та якості.
• у 2013 році пройшла курс підвищення кваліфікації (від компанії КЕРНЕЛ) ефективний офіс менеджер.
Професійний досвід:
Білоцерківський інноваційний бізнес-інкубатор (2003 - 2004) волонтер офіс-менеджер.
МПП «Озон» (2004) офіс-менеджер.
СПД «Козак» (2005-2010) оператор копіювальної техніки, секретар друкарка.
УПФУ (2011-2012) головний спеціаліст відділу з призначення пенсій.
ТОВ «Кернел-Трейд» (2012 – 2018) офіс-менеджер, помічник спеціаліста обліку купівель зернових культур (виписка первинних документів, внесення договорів закупок в NAVISION, формування ЖДН в УКРЗАЛІЗНИЦЮ), організація роботи і життєзабезпечення офісу (канцтовари, побутова хімія, чай, кава), робота з діловою документацією, поштою.
ТОВ «Агротрейд-2000» (2019-2022) вагар (приймання та відвантаження авто з зерном, внесення ТТН, ЖДН (вагони) в 1С-БАФ, щоденні звіти в бухгалтерію, ведення робочого табелю працівників).
Ключові знання та навички:
• навички роботи з комп’ютером, оргтехнікою та програмним забезпеченням;
• комп’ютерні програми: Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С, BAF, Укрзалізниця;
• прийом, реєстрація та обробка вхідних інформаційних e-mail запитів і звернень;
• навички роботи з документами, ведення звітності;
• організованість, уважність до деталей.
Додаткова інформація:
• знання мов: українська – російська вільно;
• завжди закінчую те, за що беруся;
• заміжня, маю сина 2001 р. н.;
• хочу працювати в дружньому колективі, де усі поважають одне одного.
Особисті якості:
• комунікабельна, пунктуальна, маю досвід вирішення різних ситуацій, здатна до навчання.
Цілі і життєві плани:
• робота в сучасній компанії з можливістю подальшого розвитку особистісних і професійних якостей для кар’єрного зростання;
• отримати додатковий досвід, який дозволить мені розвинути нові навички, розширити свої обов’язки і тим самим стати максимально ефективним співробітником.
Заздалегідь вдячна за розгляд моєї кандидатури!!!
Схожі кандидати
Секретар-діловод
5000 грн, Біла Церква
Адміністратор рецепції
Біла Церква, Дистанційно
Оператор-диспетчер, адміністратор, продавець, офісний робітник
25000 грн, Біла Церква
Секретарь, администратор, менеджер по продажам
10000 грн, Біла Церква
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
18000 грн, Біла Церква
Офис-менеджер, оператор ПК, кассир
5000 грн, Біла Церква