Резюме від 23 листопада 2020 PRO

Юлия

Менеджер ВЭД, по работе с клиентами, logistics, export manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 04.2018 по нині (6 років 1 місяць)
ТОВ «Рейнарс Алюмініум», Київ (Виробництво алюмінієвих виробів для будівельного сектору)

•Обробка та супровід замовлень клієнтів (прорахунок маржинальності, виставлення рахунків, визначення термінів виробництва); супровід клієнта;
•Оформлення Purchase orders;
•Складання /виконання договорів куплі-продажу ;
•Контроль оплати , заборгованості та виконання умов договору;
•Супровід експортних операцій (підготовка документації, робота з транспортними компаніями, брокерами, контроль відвантаження та доставки);
•Робота з рекламаціями;
•Взаємодія з відділами компанії, виробництвом, складом;
•Робота з програмами 1С та Horizon.

Начальник відділу по роботі з клієнтами (Україна, СНД, країни дальнього зарубіжжя, Європа)

з 06.2010 по 01.2014 (3 роки 7 місяців)
ТОВ «ДСС Глобал Трейдинг» (ПАТ «Дніпроспецсталь»), Київ (Виробництво спец сталі)

•Робота з клієнтами (супровід, підтримка);
•Робота у системі SAP;
•Ведення документообігу між компанією та клієнтами : своєчасне, якісне оформлення та надання документів (робота з договорами комісії, куплі-продажу; оформлення заявок; контроль отримання та оформлення специфікацій, інвойсів (балансові інвойси);
•Організація та оптимізація документообороту;
•Взаємодія з підрозділами компанії, представництвами, заводом та замовниками з питань оформлення документів;
•Забезпечення своєчасної видачі заказів в виробництво;
•Облік отримання передоплати, контроль заборгованості;
•Управління базою даних клієнтів компанії (внесення в базу інформації по клієнтам, підтримка актуальної інформації у базі);
•Управління відділом ( постановка завдань та контроль роботи співробітників відділу, підбір та навчання нових співробітників, створення документів по роботі відділу-схеми, структура, процеси);
•Запобігання можливих затримок на всіх етапах оформлення.

Менеджер ЗЕД (Logistics manager)

з 10.2009 по 06.2010 (8 місяців)
ДП «Кондитерська корпорація «Рошен», Київ (Харчова промисловість)

•підготовка пакета документів для митного оформлення товарів в режимі експорт: товаросупровідних : заявки на сертифікати походження, фітосанітарні сертифікати; підготовка сертифіката відповідності; товаротранспортних - залізничні накладні, міжнародні автомобільні накладні CMR, Carnet TIR;
•робота з контрактами та доповненнями;
•калькуляція собівартості продукції;
•взаємодія з брокерськими та логістичними структурами.

Менеджер з комерційної діяльності

з 04.2008 по 02.2009 (10 місяців)
ТОВ «Олам Україна», Київ (експорт сухої молочної продукції, зерна, какао-бобів)

•проведення маркетингових досліджень тенденцій розвитку внутрішнього і зовнішнього ринку молокопродуктів;
•складання і підписування міжнародних і внутрішніх контрактів куплі- продажу товарів, контроль їх виконання;
•забезпечування належного виконання повного циклу ведення клієнт менеджменту;
•робота з існуючими та пошук нових постачальників;
•контроль оплати;
•організація та контроль процесу закупки та доставки товару
•співпраця з експедиторськими компаніями щодо авто-морського транспортування вантажу;
•підготовка комплекту експортних документів для митного брокера;
•щомісячна звітність щодо здійснених (закритих) угод.

Менеджер ЗЕД (export manager)

з 11.2006 по 04.2008 (1 рік 5 місяців)
ТОВ ФІКО-Груп, Київ (Виробництво та збут титану)

•пошук ринків збуту титанових виробів (потенційних покупців, створення і ведення баз даних, реєстрація підприємства у міжнародних каталогах);
•ведення ділової переписки з партнерами (покупцями), експедиторськими компаніями;
•підготовка і підписання зовнішньоекономічного контракту; складання комерційної пропозиції;
•підготовка документів для експорту товару (складання інвойсу, та ін. товаросупровідні документи необхідні для митної очистки товару);
•організація та координація транспортування вантажу покупцям (співпрацювала з експедиторськими компаніями щодо авто-, авіа- транспортування );
•взаємодія з митним брокером;
•здійснення контролю доставки/ оплати;
•переклад документів;
•участь у переговорах.

Менеджер-логіст з імпорту

з 04.2005 по 06.2006 (1 рік 2 місяці)
ТОВ „Комора-С” ЗАТ „Аснова-Холдинг”, Київ (Харчова промисловість)

•переклад товаросупровідних документів;
•контроль за отриманням всіх документів для оформлення брокером ПП або ПД;
•робота з базою даних;
•облік наявності та закінчення термінів дії Сертифікатів відповідності та висновків СЕС;
•діловий перепис та переговори з постачальниками, експедиторами, перевізниками та замовниками.

Освіта

Національний Технічний Університет України "КПІ"

Менеджменту та Маркетингу, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Практическая конференция "Правила Incoterms 2020. Какие условия поставки товаров будут действовать для экспортеров и импор-

теров с 1 января 2020 года?" (2019 г.)

Киевский университет рыночных отношений-Менеджер по развитию бизнеса

2017-2018

Знання мов

Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: