Резюме від 21 лютого 2024 Файл

Тетяна

Бухгалтер

Вік:
50 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Плюта Тетяна Миколаївна
(Tetiana M. Pliuta)
Особисті дані:
Дата народження: 02.10.1973.
Сімейний стан: незаміжня.
Місто проживання: м.Хмельницький
Контактна інформація:
моб.тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Отримати посаду бухгалтера, на якій я зможу продемонструвати свої ділові та міжособисті якості та зробити свій внесок у розвиток компанії.
Сфери інтересів: фінанси, продаж, логістика, виробництво.
Бажані посади: бухгалтер,керівник відділу, аудитор-налаштувальник.
Бажаний рівень заробітної плати – від 20 тис. грн...

Професійні навички та компетенції:
✓ Керівництво групою підлеглих (25 осіб).
✓ Налагодження ефективної логістики бухгалтерських дій (внутрішньо та у взаємодії з іншими підрозділами підприємства).
✓ Досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів.
✓ Досвід проходження перевірок контролюючими органами.
✓ Уміння працювати в системах «Клієнт- Банк», «Інтернет-банк» та т.п..
✓ Досвід формування платіжних доручень і вимог.
✓ Досвід підготовки та підписання контрактів.
✓ Досвід впровадження систем управлінського та бухгалтерського обліку (з нуля, з наявних даних).
✓ Навички ведення податкової звітності.

Досвід роботи:

Робота у Німеччині
Розробка та реалізація проекту з відкриття танцювальних шкіл
Бухгалтер, адміністратор
Функціональні обов’язки:
— розробка концепції школи;
— розробка брендбука;
— підбір та стандартизація обладнання;
— розробка режиму праці та взаємодії працівників;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з клієнтами;
— налагодження адміністративної та господарського процесу діяльності підприємства;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати.

травень 2014р. – грудень 2023р.
ТОВ «Віді Текс», м. Київ
(офіційне представництво в Україні провідних європейських брендів текстилю, шпалер та килимових покриттів)
Бухгалтер
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
—розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати.

травень 2014 р. – грудень 2018 р.
ТОВ «Гюнсел», м. Київ
(компанія з надання послуг пасажирських та вантажних перевезень, керуючий центр компанії та 129 філіалів)
Заступник головного бухгалтера, Головний бухгалтер
Функціональні обов’язки:
— відновлення обліку;
— постановка обліку виробничих операцій та їх взаємодія на рівні операційного, документального та закономірно-результативного процесу між працівниками, відділами, підрозділами та філіями ;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філіями;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом.

грудень 2012р. – квітень 2014р.
ТОВ «Тіно», м. Київ
(найбільша складська компанія декоративного текстилю в Україні)
Менеджер
Функціональні обов’язки:
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— участь в проведенні інвентаризації.

жовтень 2010р. – лютий 2012р..
Будівельний холдинг «Інтербудмонтаж» м. Київ
(будівництво інженерних споруд нафто-газового комплексу, інфраструктурних та житлових об'єктів в Україні та за кордоном (Туркменістан, Росія, Лівія)
квітень 2002 р. – грудень 2009 р.
ЗАТ «Інтербудтонель» м. Київ – за переведенням
Бухгалтер, начальник розрахункового відділу
Функціональні обов’язки:
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами;
— ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (6 чол.).

грудень 2009 р. – березень 2010 р.
Управління статистики, Хмельницький КХП, ТОВ «Адітон»
Таксувальник, економіст, бухгалтер
Функціональні обов’язки:
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— складання і здача бухгалтерської звітності;
— ведення касових та банківських операцій;

серпень 1990 р. – січень 2002 р.

Вища освіта:
Хмельницький технологічний університет «Поділля», факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність (заочна форма навчання),вересень 1990 р. – червень 1996 р.
Спеціальність: «Економіст».

Додаткові відомості:
Впевнений користувач ПК (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, Арт-звіт та інше).
Володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання.
Грамотна письмова та усна мова.
Знання мов: українська, англійська (базовий рівень), німецька (базовий рівень).
Наявність прав водія: так.
Готовність до відряджень: так, є закордонний паспорт.
Інтереси та хобі: декорування, подорожі, книги.

Ділові та особисті якості:
комунікабельність, відповідальність, уважність, організованість, аналітичний склад розуму, логічне мислення (оптимізація дій та результатів, системність), уважність до деталей, перфекціонізм, дисциплінованість, стресостійкість, хороші організаторські здібності, вмію досягати ефективної роботи як своєї, так і підлеглих, уміння слухати співрозмовника, легко навчаюсь новому.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: