Резюме від 22 лютого 2024 Файл

Юлія

Спеціаліст з закупівель, помічник бухгалтера

Вік:
43 роки
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Скорік Юлія Валеріївна

Вік:42
Місто проживання: м. Біла Церква Київська обл. (як ВПО). Зареєстрована в
Луганській області м. Первомайськ
Сімейне положення: неодружена, 2 дітей
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажаний рівень заробітної плати 25000-35000 грн.

Досвід роботи

● Назва компанії: ПТУ № 39, м. Первомайськ, Луганської області
Посада: Викладач спецдісциплін бухгалтерського обліку
Період роботи: Дата початку роботи серпень 2001 - Дата звільнення липень
вересень 2002
Обов’язки: Викладання бухгалтерського обліку
● Назва компанії: МЧП «ТОРН» м. Первомайськ, Луганської області
Посада: Директор
Період роботи: Дата початку роботи квітень 2007 - Дата звільнення липень 2010
Обов’язки: Ведення бухгалтерського обліку
● Назва компанії: Первомайська міська Виконавча дирекція Луганського обласного
відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м.
Первомайськ, Луганської області
Посада: провідний спеціаліст
Період роботи: Дата початку роботи червень 2011 – Дата звільнення листопад
2012
Обов’язки: Перевірка нарахувань по лікарняним листкам
● Назва компанії: Антрацитівська міська Виконавча дирекція Луганського обласного
відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м.
Сєвєродонецьк, Луганської області
Посада: В.о. директора
Період роботи: Дата початку роботи січень 2015 – Дата звільнення липень 2017
Обов’язки: Ведення господарської діяльності підприємства
● Назва компанії: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування
України у Луганській області, м. Сєвєродонецьк, Луганської області
Посада: Начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення
Період роботи: Дата початку роботи серпень 2017 – Дата звільнення квітень
2023
Обов’язки: Відповідальність за стан будівель та споруд комплексу, підтримка в
технічно справному стані;
Організація та контроль своєчасного прибирання офісних та виробничих
приміщень, території підприємства;
Заключення договорів з організаціями по комунальним послугам;
Пошук та аналіз ринку постачальників товарів для забезпечення працівників
організації
та укладення договорів поставки;
Планування, контроль закупівель та постачання необхідними для життєдіяльності
підприємства ресурсами: канцтоварами, меблями, господарчим інвентарем, побутовою
хімією, миючими та дезенфікуючими розчинами;
Ведення переговорів з постачальниками товарів та послуг;
Оформлення первинної бухгалтерської документації;
Планування, оптимізація та розроблення бюджета і звітності по господарській
діяльності
Уповноважена особа по закупівлям
Робота з таблицями Excel.
● Назва компанії: Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській
області, Україна.
Посада: Начальник відділу господарського обслуговування та
матеріально-технічного забезпечення
Період роботи: Дата початку роботи квітень 2023 по теперішній час
Обов’язки: Планування, контроль закупівель та постачання необхідними для
життєдіяльності підприємства ресурсами: канцтоварами, меблями, господарчим
інвентарем, побутовою хімією, миючими та дезенфікуючими розчинами
Оформлення первинної бухгалтерської документації
Планування, оптимізація та розроблення бюджета і звітності по господарській
діяльності
Робота з таблицями Excel

Освіта
● Навчальний заклад: Харківський інститут управління, м. Первомайськ Луганської
області
Назва спеціальності: спеціаліст з фінансів
Період навчання: 2000 —2005

Вміння та навики

● Впевнений користувач ПК та офісних програм
● Організаторські здібності
● Навички ведення переговорів та ділової переписки
● Рівень володіння англійською мовою - базовий
● Навички оформлення договорів поставки / про надання послуг
● Аналітичні здібності, уважність, посидючість, відповідальність

Додаткова інформація

● Особисті якості: оптимізм, організованість, енергійність, комунікабельність, вміння
працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість
● Водійські права категорія В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: