Резюме від 28 березня 2024 Файл

Мирослава

Помічник нотаріуса, юрист

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вишгород, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта:

2007 рік – закінчила 11 класів в Навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія» Маньківської районної ради Черкаської області.
2007 – 2011 рр. – закінчила Київський університет туризму, економіки і права і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Право» та здобула кваліфікацію бакалавра права.
2011 – 2013 рр. – закінчила Київський університет туризму, економіки і права і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію магістра права.

Досвід роботи

26.01.2012 – 28.09.2012 рр. – інспектор службовець канцелярії Оболонського РУ ГУМВС України в м. Києві.
18.10.2012 – 01.12.2012 рр. – секретар Дочірнього підприємства «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату».
01.12.2012 – 01.09.2013 рр. - методист Дочірнього підприємства «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату».
01.09.2013-15.05.2017 рр. – старший методист Дочірнього підприємства «Інформаційно-видавничий центр українського нотаріату».
10.11.2017 – 22.10.2018 рр. – офіс-менеджер ТОВ «ЯВОРИНА БЕТРІБ».
01.11.2018 – по теперішній час - помічник нотаріуса у приватного нотаріуса.

Спеціальність:
« Правознавство»
Особисті якості:
• комунікабельна, цілеспрямована, стресостійка, системність і самостійність в роботі, відповідальна, швидко оволодіваю новою інформацією, уважність до деталей, якісне виконання поставлених завдань (вмію працювати з інформацією; вміння вирішувати комплексні завдання, ефективно використовувати ресурси, надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати), орієнтація на саморозвиток;

Професійні навички:

• володію комп’ютером;
• знання законодавства;
- навички складання різних юридичних та правових документів будь-якої складності;
• ведення нотаріального діловодства та архіву;
• підготовка документів для нотаріального оформлення (заяви, довіреності, заповіти, свідоцтва, договори купівлі-продажу, дарування, оренди, іпотеки, позики та ін.);
• підготовка документів для юридичних осіб (статути, протоколи (рішення), акти приймання-передачі частки в статутному капіталі, договори купівлі-продажу частки в статутному капіталі, структури власності, заяви тощо);
- підтримка нотаріуса у всіх адміністративних і юридичних питаннях;
- організація та контроль документообігу;
- консультування клієнтів щодо необхідних документів та процедур нотаріального оформлення, взаємодія з клієнтами;
- забезпечення якості надання послуг та дотримання нотаріальних процедур.
- знання законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють діяльність нотаріусів та законодавства, що стосується юридичних осіб;
- вміння аналізувати законодавство та тлумачити норми права тощо.

Досвід роботи на посаді помічника нотаріуса 5,5 років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: