Резюме від 24 лютого 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10485566

Офіс-менеджер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Миколайчук Ірина Юріївна
Офіс-менеджер, 35 000 грн
Повна зайнятість.
Вік: 27 років
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Соціальні мережі:Instagram
Досвід роботи

• Назва компанії: АТ «КРЕДОБАНК»
Посада: «Менеджер по роботі з клієнтами»
Період роботи: з 27.02.2023р по нині
Обов’язки :
-Організація роботи в частині залучення на комплексне банківське обслуговування нових та утримання нявних клієнтів-фізичних та юридичних осіб.
-Забезпечення виконання операцій по операційно-касовому обслуговуванню Клієнтів в національній та іноземній валюті відповідно до чинного законодавства України , нормативно-правових актів Національного банку України, внутрішніх документів Банку, наказів і розпоряджень.
-Розгляд клопотань клієнтів Банку щодо встановлення індивідуальних умов обслуговування на банківські роздрібні продукти/послуги та підготовку обгрунтованих пропозицій щодо ефективності запровадження індивідуальних умов обслуговування клієнтів-фізичних осіб, враховуючи корисність та планову дохідність операцій.
- Аналіз відповідності фінансових операцій, що проводяться клієнтом, наявній інформації про зміст його діяльності та фінансовий стан з метою виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу або стосовно яких є достатні підстави підозрювати, що вони пов’язані, стосуються або призначенні для фінансування тероризму.
-Укладання договорів, які стосуються кредитних та депозитних операцій клієнтів-фізичних осіб, розміщення вкладних коштів клієнтів-фізичних осіб, внесення параметрів кредитних угод із готівкового т втокредитування, також депозитні операції в автоматизовану банківську систему, завершення обслуговування депозитних договорів, формування справи з юридичного оформлення рахунків клієнтів.

Основні системи: BPM online , JetB2 , JIRA, Vsoft, SD+ , EUA.

Назва компанії: АТ «Альфа-Банк»
Посада: Десант
«Фахівець ІІ категорії по роботі з клієнтам та касовими операціями»
Період роботи: з 25.09.2019р по 26.01.2023р
Обов’язки:
- Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування фізичних осіб;
- Оформлення необхідних документів для видачі кредитів фізичним особам;
- Надання консультацій з питань використання кредитних та дебетних (розрахункових) карток міжнародних платіжних систем , умов договорів по кожній категорії карток;
- Здійснення відкриття/закриття та обслуговування карткових рахунків в національній та іноземній валюті , перевірка відповідності заповнення документів, прийом та формування необхідного пакету документів для відкриття рахунку та отримання картки клієнтом;
- Здійснення реєстрації надходження/видачі пластикових карток клієнтам Банку, прийом заяв від клієнтів на блокування, розблокування, перевипуск,
анулювання, зміну параметрів карти, продовження строку дії карти(оформлення її на новий термін);
- Надання консультацій та інформування клієнтів Банку щодо послуг та тарифів, пропонованих Банком для фізичних осіб;
- Безпосереднє здійснення касових операцій з прийому, перерахунку та видачі готівкових грошових засобів та цінностей;
- Оформлення документів щодо позабалансових операцій, оформлення документів по операціям в АБС з подальшою передачею документів відповідальному співробітнику Банку для проведення авторизації.
Основні системи: Б2, IScard Lite, IBM Notes, Siebel, Cfront, Alfa-Academy, Портал ServiceDesk, OK alfa, Кредитний Брокер, Портал IDM, Портал РБ.
• Назва компанії: АТ «Перший Український Міжнародний Банк»
Посада: Старший кредитний фахівець
Період роботи: з 9.09.2017р по 20.09.2019р
Обов’язки:
- Надання консультацій та інформування клієнтів за умовами кредитування в пунктах видачі кредитів в роздрібних магазинах побутової техніки
- Оформлення кредитів фізичним особам (робота з програмами Банку)
- Формування необхідних документів для видачі кредитів фізичним особам
- Інформування клієнтів про додаткові сервіси та продукти Банку
- Залучення і консультація клієнтів Банку на пунктах видачі кредитів.
Основні системи: BWM, RBS , BPM
Освіта
Навчальний заклад: Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання та дизайну
Ступінь: Спеціаліст
Період навчання : вересень 2013-червень 2015р.
Додаткове навчання
IT курси SkiilUP - тестувальник
Професійні та інші навички
Вміння працювати в операційних банківських системах;
Вільне володіння ПК (знання MS Word, MS Excel);
Вміння організовувати пошук, залучення та обслуговування клієнтів;

Додаткова інформація

Комунікабельна, стресостійка, наполеглива, не боюсь важких завдань, відповідальна, можу виконувати одночасно декілька завдань, пунктуальна

Знання мов
• Українська ─ вільно
• Англійська ─ середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: