• Файл

Ольга

Бухгалтер

Місто проживання:
Буковель
Готовий працювати:
Східниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бухгалтер
ПІБ: Денисова Ольга Іванівна
Дата народження: 24 лютого 1988 р.
Місто проживання: с. Поляниця
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета пошуку: посада бухгалтера у компанії, (розгляну всі варіанти).
Освіта: Київський національний університет технології та дизайну (2006-2010)
Спеціальність: Облік та аудит, магістр

Особисті якості:
• висока працездатність, уміння працювати з великим обсягом інформації, аналітичний склад розуму;
• комунікабельність, доброзичливість, чесність, порядність;
• здатність освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства;
• вміння працювати як самостійно, так і в команді – з однаковою ефективністю;

Професійні навички:
• Ведення ВМД (імпорт, експорт).
• Контроль стану дебіторської/кредиторської заборгованості.
• Розрахунок та виплата зарплати.
• Здійснення платежів у системі Банк-клієнт.
• Авансові звіти. Витрати на відрядження.
• Своєчасна підготовка та складання податкової звітності.
• Створення з нуля бухгалтерського та податкового обліку або його відновлення.
• Ведення кількох підприємств (ТОВ з ПДВ, ФОП 3 група).
• Робота з програмами 1С-Бухгалтерія (7, 8.2, 8.3), Клієнт-Банк, M.E.DOC, Соната. MS Office.

Досвід роботи:
2018-по тепер - ФОП 3 група (IT программіст)
2018-2019 - ТОВ «АРКА» ( аудиторська компанія) єдиний бухгалтер
• Ведення кількох юридичних. (ТОВ та ФОП);
• Ведення звітності.
2017-2018 - ТОВ «СТАР РУБІ» ( торгівля імп. фруктами, овочами, гурт, роздріб.)
• Ведення кількох юридичних (ТОВ та ФОП);
• Забезпечення правильного нарахування та своєчасного перерахування платежів до державного та місцевого бюджетів;
• Виписка та реєстрація податкових накладних у програмі M.E.DOC, Соната;
• Ведення всіх ділянок бухгалтерії: банк, каса, підзвітні особи, розрахунки з контрагентами, розрахунки з постачальниками та покупцями, ЗЕД, матеріали, облік витрат, реалізація, розрахунок зарплати та ін.
• Контроль стану дебіторської/кредиторської заборгованості.
• Ведення договорів щодо постачальників та клієнтів.
• Здійснення платежів у системі Банк-клієнт.
• Контроль змін чинного законодавства та своєчасне відображення їх у системі бухгалтерського обліку.
2008-2017 - ТОВ «УКР-УЗАВТО» ( торгівля імп. автомобілі, автозапчастини, ПММ, опт.)
• Ведення первинної документації.
• Витяг та реєстрація податкових накладних у програмі M.E.DOC;
• Авансові звіти. Витрати на відрядження.
• Нарахування зарплати та податків.
• Здійснення платежів у системі Банк-клієнт.
• Ведення ВМД (імпорт, експорт).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: