Резюме від 26 лютого 2024 Файл

Людмила

Сервіс-менеджер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
МУХІНА (ЛЯШУК) ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА
м.Київ (Софіївська Борщагівка) Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
д.н. 23.01.1986р.


МЕТА

Заміщення вакантної посади - керівник середньої ланки з винагородою 40 000 грн.

ДОСВІД РОБОТИ
АТ «Ощадбанк«
серпень 2020 - до цього часу - головний економіст відділу контролю якості обслуговування фізичних осіб Управління продажів та контролю якості
- контроль виконання внутрішніх перевірок згідно плану та поставлених задач
- супроводження та підтримка регіонів по преревірках
- аналіз проблемних питань діяльності установ та винесення на розгляд КРМ по зміні процесів/продуктів з метою покращення та зменшення кількості типових ситуацій
- підготовка звітності на надання рекомендацій по нестандарних ситуаціях по кожному з регіонів
- розробка методології та технічного завдання для проведення досліджень ринку
- розробка методології та технічного завдання для проведення з подальшим аналітичним аналізом досліджень клієнтського досвіду
- робота із великими масивами даних, аналіз та написання презентацій
- розрахунок мотивації персоналу

ПАТ «Форсервіс ЮА СЕЙЛЗ»
Липень 2015 - серпень 2020 – Керівник проектів підрозділу з розвитку клієнтів
- комунікації з діючими та залучення нових клієнтів, побудова довгострокових стосунків;
- ведення переговорів;
- координація роботи операційної команди, направлення на виконання замовлення в поставлені терміни;
- аналіз потреб клієнтів та розвиток проекту, згідно попереднього аналізу;
- робота з документами;
- контроль оплати рахунків;
- досвід участі та проведення тендерів та редукціонів;
- підготовка тендерної документації;
- формування та аналіз комерційних пропозицій для участі в тендерах та редукціонах;
- участь у державних закупівлях;
- організація маркетингових досліджень;
- написання висновків та рекомендацій за результатами досліджень.

ПАТ «ВТБ БАНК»
вересень 2011 травень 2015– заступник начальника відділу продажів роздрібних продуктів
- досвід активного залучення, організацій та проведення рекламних акцій
- досвід залучення та роботи з великими підприємствами та корпоративними клієнтами;
- пошук та залучення клієнтів сегменту роздрібного бізнесу на кредитування, відкритя поточних та карткових рахунків;
- видача кредитів, оформлення документів та договорів, юридичне супроводження;
- пошук та залучення клієнтів на пасивні продукти та операції (активні продажі), залучення на депозити фізичних осіб;
- видача та відправка міжнародних переказів та SWIFT переказів фізичних осіб;
- відкриття, супроводження та закриття поточних рахунків;
- арешт рахунків;
- робота в банківських операційних системах ABC В2, IS Card, EFOUR

ПАТ «Альфа - Банк».
Жовтень 2007 – вересень 2011 - старший спеціаліст відділу обслуговування малого та середнього бізнесу
- пошук та залучення клієнтів сегменту малого та середнього бізнесу на кредитування (суб’єкти підприємницької діяльності, юридичні особи з об’ємом реалізації до 50 млн. грн../рік);
- проведення фінансово-економічного аналізу підприємців та підприємств;
- видача кредитів, оформлення документів та договорів, юридичне супроводження;
- контроль за погашеннями, супроводження звернення стягнення банком рухомого та нерухомого майна з клієнтів з простроченою заборгованістю;
- пошук та залучення клієнтів на пасивні продукти та операції (активні продажі), залучення на депозити фізичних та юридичних осіб, відкриття поточних рахунків юридичних осіб, залучення та оформлення дебетних карток, оформлення зарплатних проектів;
- проведення реструктуризації проблемних кредитів;
- досвід активного залучення, організацій та проведення рекламних акцій.
- досвід залучення та роботи з великими підприємствами та корпоративними клієнтами;
- досвід роботи операціоністом (дистанційна та стаціонарна заміна спеціаліста ОКО);
- досвід роботи контролером по інкасації банкоматів;
- досвід роботи головою ревізійної комісії по ревізії каси та інвентаризації основних засобів відділення;
- робота в банківських операційних системах Т-24, ABC В2, Loan Workbench, Collect SM, IS Card, Siebel SME.

ВАТ КБ «Надра»

червень 2006 – жовтень 2001 кредитний спеціаліст відділу кредитування малого та середнього бізнесу
- пошук та залучення клієнтів сегменту малого та середнього бізнесу на кредитування (суб’єкти підприємницької діяльності, юридичні особи з об’ємом реалізації до 50 млн. грн./рік);
- проведення фінансово-економічного аналізу підприємців та підприємств;
- видача кредитів, оформлення документів та договорів, юридичне супроводження;
- контроль за погашеннями, супроводження звернення стягнення банком рухомого та нерухомого майна з клієнтів з простроченою заборгованістю;
- моніторинг діючих кредитів та заставного майна;
- робота над погашенням простроченої заборгованості;

ОСВІТА

вересень 2003 – липень 2008
Європейський університет фінансів, інформаційних систем менеджменту та бізнесу (ЄУФІМБ)
факультет «Економіки та менеджменту», червоний диплом

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ

• Windows, MS Office, Internet, Power Point – досвідчений користувач
• великий досвід продажів, супроводу угод,
• підготовка тендерної документації,
• участь у державних закупівлях
• знання програм 1С Підприємство 8.1 та 8.2

СЕРТИФІКАТИ

спеціаліст по роботі з програмою “1С-Бухгалтерія”

ПУБЛІКАЦІЇ

-

ЗНАННЯ МОВ

Російська, українська – вільно, англійська зі словником

НАГОРОДИ

Диплом учасника проекту по розробці клієнтоорієнтованих цінностей Альфа-Банку
Грамота за вагомий внесок та найактивнішу роботу з продажу банківських продуктів ПАТ «ВТБ БАНКУ»
Подяка лідеру продажів договорів страхування ПАТ «ВТБ БАНК»

ІНШЕ

Особисті якості:
- організація та контроль роботи підрозділу;
- робота на результат;
- аналіз та зведення аналітичних даних;
- гарні організаційні здібності;
- вміння вести ділові переговори;
- здатність працювати як самостійно так і в колективі;
- розробка стратегії та тактики роботи відділу;
- ініціативна, стійка до стресів, цілеспрямована, комунікабельна, працелюбна, порядна;
- відповідальна в прийнятті рішень;
- здатна до навчання та самовдосконалення;
- самоорганізація, здатність керувати своїми задачами без необхідності контролю
Не палю, одружена, маю сина, є водійське посвідчення, можливі відрядження.
Хобі – спорт, танці, музика

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: