Резюме від 26 лютого 2024 Файл

Світлана

Бухгалтер (ФОП)

Вік:
59 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Сахновська Світлана Іванівна
Бухгалтер 28 000 грн
Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.
Вік:59 років
Місто:Дніпро
Контактна інформація
Телефон, вайбер, телеграм:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Соціальні мережі: Facebook
Досвід роботи
Головний бухгалтер, замісник головного бухгалтера, бухгалтер
з 07.1983 по нині (37 років 9 місяців)
Широкий профіль, (бюджет,комерційні підприємства, торгівля, будівництво, сільське господарство та виробництво, ФОП на різних системах оподаткування, )
Професійний досвід: стаж по спеціальності 20 років.
• Досвід роботи на посаді головного бухгалтера/заступника головного бухгалтера у державному секторі;.
• Ведення бухгалтерського обліку та звітності.
• Повне супроводження ФЛП, реєстрація, закриття (єдиний податок, загальна система, з найманими працівниками і без)
• Досвід фінансування закупівель за державні кошти («Прозоро»);
• Досвідчений користувач ПК рівень впевненого користувача: знання програм «М.е.док», 1С7,7 та 8,2, електронний кабінет ДФС, «Мережа»,, «Фінансові документи», «Е-звітність», «С Д О», «Місцевий бюджет», «Прозоро», інші офісні програми, досвід праці з «Клієнт-банк», Microsoft Word, Microsoft Excel ;
• Навики формування податкової і фінансової звітності;
• Достовірність і правильність подачі звітності;
• Складання і здача фінансової, податкової та статистичної звітності ;
• Забезпечення правильності оформлення первинних та бухгалтерських документів;
• Оформлення платіжних доручень на проведення оплати за товари, роботи та послуги. Забезпечення дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги;
• Робота з банківськими документами, касова дисципліна
• Здійснення контролю за станом та динамікою дебіторської та кредиторської заборгованостей;
• Планування структури підприємства та штатної чисельності і фонду заробітної плати, Планування штатної чисельності і фонду заробітної плати, формування штатного розпису, табельний облік, облік показників по праці і зар.платі;
• Кадрове діловодство (прийом, звільнення,трудові угоди,накази,табеля,відпустки,т.д.).
• Нарахування і ведення заробітної плати з різними тарифними сітками, зі змінним графіком (в т.ч. в особисто розробленій програмі в Microsoft Excel), табелювання, розрахунок лікарняних листів, виплат на час відпустки основної, додаткової, соціальної, навчальної, декретної, виплат на час відрядження, компенсацій при звільненні, при простою, матеріальної допомоги, розрахунок нічних, стажових, переробітку, надурочних, праці в вихідні і святкові дні і т.д., перерахування зарплати, податків, зборів;
• Податкова звітність, 1 ДФ, ПФУ, ЄСВ, ЦСУ та ін.., фонд занятості, фонд соціального страхування, фонд по травматизму,фонд інвалідів,
• Звітність і облік ПДВ ;
• Складання внутрішніх звітів для керівництва;контроль розрахунків та взаємозаліків, документообороту та грошових засобів;
• Успішний досвід спілкування і проходження перевірок без негативних наслідків,складання та перевірка звітності,в т.ч. в податкову інспекцію;
• Досвід ведення бюджетної бухгалтерії одноосібно та в колективі;
• Вільно володію українською та російською мовою;
• Знання основ бухгалтерського та податкового обліку, здатність моделювати процеси бухгалтерського та податкового обліку та пояснювати їх іншим співробітникам, постановка завдань на розробку програмного забезпечення по бухгалтерському обліку;
• Облік взаєморозрахунків з постачальниками, клієнтами і іншими дебіторами/кредиторами, складання та облік актів звірки з контрагентами;
• Ведення ОС, НА (прийняття до обліку, переоцінка, амортизація), ведення складської документації (інвентаризація,оприбуткування,списання), облік реалізації товарів, виписка довіреностей та ведення журналу реєстрації довіреностей;
• Каса, складання авансових звітів, знання касової дисципліни;
• Перевірка і обробка первинної документації, знання порядку складання первинних бухгалтерських і податкових документів, організація і контроль документообігу;
• Проведення і оформлення інвентаризацій (планових,позапланових) та їх результатів (недастачі,лишки);
• Укладання договорів з постачальниками, контроль за розрахунками з ними,виписка рахунків, податкових накладних, актів виконаних робіт, актів прийому-видачі,перевірка звітів матеріально-відповідальних осіб склад,ТМЦ,ГСМ)
Освіта
Дніпропетровський технолого-економічний технікум
Спеціальність бухгалтерський облік в торгівлі, кваліфікація бухгалтер, Дніпропетровськ
Незакінчена вища, з 09.1980 по 06.1983 (2 роки 9 місяців)
Червоний диплом з відзнакою
Додаткова освіта
Регулярні професійні семінари (на протязі професійної діяльності)
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач ПК: Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, програми 1С-7,7 та 8,2, «М.е.док», «OPZ», «Місцевий бюджет», Е-звітність, СДО, «Прозоро», «Дія», інші офісні програми, навички праці з «Клієнт-банк», швидка адаптація до нових програм та ПО
• Успішний досвід спілкування і проходження податкових перевірок (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Досвід у веденні ФОП, ПП (ЧП) (єдиний податок, загальна система) (7 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Знання основ бухгалтерського та податкового обліку (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Постановка завдань на розробку програмного забезпечення по б/о (10 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Нарахування і ведення заробітної плати з різними тарифними сітк (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Розрахунки планового бюджету установи та контроль за його виконання (9 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Контроль дохідної та витратної частини бюджету (9 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Ведення обліку ОЗ, НА, МА, ПММ, рух матеріалів (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Каса, складання авансових звітів, знання касової дисципліни; (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Складання м/о, ведення оборотних відомостей та головної книги, с (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Укладення договорів з клієнтами, контроль за розрахунками з кліє (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Проведення і оформлення інвентаризацій (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Знання трудового законодавства, кадровий облік (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Знання обліку і оподаткування з.плати, видача довідок про з.платі (17 років досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
Знання мов
• Російська ─ вільно
• Українська ─ вільно
Додаткова інформація
Особисті якості:
- Характер гнучкий, комунікабельний, веселий, без шкідливих звичок;
- Ініціативність, доброзичливість, уміння налагоджувати контакт;
- Чесність і порядність, тактовність, старанність, посидючість, працездатність;
- Орієнтованість на результат, самодисципліна, відповідальність за виконану роботу, педантизм в цифрах, точність виконання функціональних обов'язків, уміння працювати самостійно і в колективі, брати відповідальність на себе, ухвалювати складні рішення
- Здібність і бажання вчитися, професійно рости і розвиватися.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Бухгалтер для ФЛП
Дніпро, Дистанційно

Бухгалтер (ФОП в ОСББ, ЖК, ЖБК)
2500 грн, Дніпро, Київ , ще 2 міста

Працівник соціальної сфери, бухгалтер (ФОП), банківський спеціаліст
20000 грн, Дніпро, Солоне

Бухгалтер (ФОП)
Дніпро, Дистанційно

Бухгалтер (ФОП)
Дніпро

Бухгалтер (ФЛП, ООО)
Дніпро, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: