Резюме від 27 лютого 2024 Файл

Наталія

Фахівець з документообігу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Наталія ДРЕМАК
Діловодство
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ел. адреса [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
смт Калинівка Фастівського району

ПРО СЕБЕ Архівіст І категорії режимно-секретного сектору Державного архіву м. Києва. Освіта вища. Знання керівних документів, навички і досвід роботи з діловодства та з таємними документами, в наявності допуск та доступ до роботи з відповідною категорією документів.

ДОСВІД ДП «ЗАВОД 410 ЦА»
• 1998-2008 р.р. Формування заявок на отримання виробів (запчастин, комплектуючого обладнання для авіатехніки) та їх документальний супровід. Комплектувальник авіатехніки.
• 2008-2023 р.р. Друкування організаційно-розпорядчих документів (накази, розпорядження, протоколи, акти, листування). Приймання та реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, відправка кореспонденції Укрпоштою, електронною поштою. Організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань, інших зустрічей керівництва підприємства. Контроль виконання завдань, термінами виконання структурними підрозділами (виконавцями) документів та звітів за їх виконання. Ведення загального обліку службової документації. Організація роботи відділу документообігу та контролю Секретаріату. Ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, облік наказів та розпоряджень в системі СЕВ АСКОД, ведення вхідної та вихідної кореспонденції для службового користування (ДСК), приймання та облік звернення громадян, формування та відправка листів через систему АСКОД, друкування та розмноження за вказівкою керівництва інформації, формування рахунків, актів, заявок на оплату послуг пошти в системі IT-Enterprise, закупка канцтоварів, хозтоварів, заключення договорів на закупку товарів та послуг, ведення контролю за термінами виконання завдань, формування описів справ, формування справ для передачі в архів, ведення номенклатури справ в системі АСКОД. Секретаріат - секретар-діловод, інженер з організації та вдосконалення виконавчої дисципліни, начальник відділу документообігу та контролю Секретаріату.

2023 р. – теперішній час. Державний архів м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
• Приймання та відправка вхідної та вихідної кореспонденції, формування секретних справ, приймання номенклатури справ на погодження Державним архівом м. Києва, забезпечення збереження секретності справ. Архівіст І категорії режимно-секретного сектору.

ДОСВІД - володіння комп'ютером: досвідчений користувач. Добре володіння пакетом MSOffice (Word, Excel, Power Point), робота з електронною поштою (Outlook), робота у автоматизованих системах «АСКОД», «IT-Enterprise». Шкідливі звички відсутні. Активна та наполеглива в роботі. Відповідальне ставлення до поставлених завдань. Вимоглива до себе та підлеглих.

ОСВІТА - Вища у 2015 закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет» за напрямком підготовки «Менеджмент».

МОВИ Українська – вільно;
російська – вільно;
Англійська – нижче середнього.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: