Резюме від 27 лютого 2024 Файл

Сюзанна

Администратор рецепции

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ГУНЄЙМ СЮЗАННА СААДІВНА
м. Одеса
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ: 21.08.2020 – 31.07.2021
ТОВ «Інформ Трітмент», м. Одеса
ОБОВ’ЯЗКИ: Менеджер в сфері надання інформації, консультування та переговорів з
потенційними клієнтами.

01.03.2020 – 20.08.2020
ДО «Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків», м. Одеса
Виконавець попереднього перегляду документів кандидатів.
ОБОВ’ЯЗКИ: Допомога секретарям Державних кваліфікаційних комісій в формуванні
особистих справ кандидатів, проведення тестування, як частини
ДКК, оформлення Послужних книжок моряка.

01.08.2019 – 21.02.2020
ДП «Сервісний центр» морського і річкового транспорту, м. Одеса
Спеціаліст відділу по дипломування моряків.
ОБОВ’ЯЗКИ: Надання сервісних послуг морякам в розгляді документів, надання
консультацій і попереднього формування особистих справ кандидатів
для підтвердження кваліфікації в Державних кваліфікаційних комісіях.

01.07.2019 – 01.08.2019
ДО «Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків», м. Одеса
Виконавець попереднього перегляду документів кандидатів.
ОБОВ’ЯЗКИ: Допомога секретарям Державних кваліфікаційних комісій в формуванні
особистих справ кандидатів.

01.01.2015 – 31.05.2019
ФОП «Дем’янов», м. Одеса
Адміністратор, офіс-менеджер
ОБОВ’ЯЗКИ: Робота за комп'ютером, відправлення листів e-mail, облік грошових коштів
підприємства (прихід / витрата), документообіг (договори з орендарями,
працівниками, підрядниками, під час будівельних робіт), постачання
підприємства госп. потребами, ведення документального обліку всіх витрат
підприємства, видача грошових коштів на потреби підприємства,
нарахування і видача заробітних плат співробітників, ведення звітної
документації, робота з кореспонденцією і документацією,
адміністраторська робота.

01.03.2005 – 31.12.2014
ТОВ «Холодцентр», м. Одеса
Помічник керівника, офіс-менеджер
ОБОВ’ЯЗКИ: Робота за комп'ютером, відправлення листів e-mail, облік грошових коштів
підприємства (прихід / витрата), документообіг, ведення документального
обліку всіх витрат підприємства, ведення кошторисів під час будівництва,
ведення звітної документації, робота з кореспонденцією і документацією.
постачання підприємства госп. потребами

ОСВІТА: 03.06.2005 р. – закінчила Християнський Гуманітарно-економічний
Університет.
Освіта: Вища. Присвоєна кваліфікація: Магістр психології.
Спеціалізація: Психологічне консультування.

ДОДАТКОВО: 18.06.2000 р. – Центр освіти «Екселент Клас», курси по спеціальності:
Секретар-референт.

ДОДАТКОВА
ІНФОРМАЦІЯ: Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Paint), електронна пошта,
володіння оргтехнікою.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, скрупульозність,
грамотне ведення документації, відкрита до нових знань.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: