Резюме від 27 лютого 2024 Файл

Александр

Спеціаліст з тендерів

Вік:
31 рік
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДОСВІД РОБОТИ
Директор підприємства, менеджер по роботі з тендерами
02.2021 по 12.2023 (2 роки 10 місяців) ТОВ "РЕНТ ІНТЕЛ", Харків
Обов'язки:
- організація та контроль роботи персоналу;
- пошук орендарів;
- проведення показів приміщень;
- проведення переговорів із потенційними орендарями;
- укладання договорів оренди;
- комунікація з існуючими орендарями;
- підбір, навчання та адаптація персоналу;
Робота з публічними закупівлями:
- моніторинг закупівель на майданчиках;

ГОЛОСНЯК - пошук постачальників та ведення переговорів з ними щодо товару, отримання від них всіх необхідних
документів для участі, ціни тощо;
- проведення переговорів із замовниками для встановлення довгострокових відносин;
ОЛЕКСАНДР - аналіз тендерної документації та підготовка документів тендерної пропозиції та завантаження їх на
майданчик;
- аналіз конкурентів та пошук слабких місць (помилок та невідповідностей) в їхніх тендерних пропозиціях;
- подання скарг замовнику щодо виявлених помилок та невідповідностей у конкурентів;
ОСОБИСТІ ДАНІ
- якщо не допомогло звернення до замовника, підготовка та подання скарги до АМКУ (разом з юристом);
- підготовка необхідних документів для переможця торгів та завантаження їх на майданчик;
- підготовка документів для відвантаження товару.
ІМ’Я Помічник керівника, керуючий бізнес-центром
ОЛЕКСАНДР ГОЛОСНЯК з 01.2021 по 12.2023 (2 роки 11 місяців) ТОВ "ЄВРОКОМ", Харків
АДРЕСА Місце роботи - бізнес центр на 10 поверхів загальною площею 5000м кв.
Обов'язки на посаді:
М.ХАРКІВ, ПРОСПЕКТ - організація безперебійного функціонування бізнес-центру;
ГЕРОЇВ - робота зі службами, такими як Обленерго, Міськгаз, Водоканал: зняття показів, передача показів, укладання
С Т А Л І Н Г Р А Д У , Б У Д . 1 6 1 Б договорів, організація повірок обладнання, вся комунікація зі службами та вирішення всіх питань;
- робота з постачальниками електроенергії та газу: аналіз постачальників, ведення переговорів, укладання
договорів, контроль документообігу;
НОМЕР ТЕЛЕФОНУ - робота з підрядними організаціями: пошук, ведення переговорів та укладання договорів з підрядними
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») організаціями на виконання робіт з обслуговування та ремонту систем кондиціонування, вентиляції, та
опалення; ремонтних та будівельних робіт; робіт з обслуговування та ремонту ліфтів; електромонтажних,
EMAIL сантехнічних робіт тощо; Контроль та прийом виконаних робіт;
- організація та контроль роботи технічного персоналу та підрядних організацій ( клінінг, охорона, електрики,
A L E K S A N D R . G O L O S N Y A K @сантехніки, будівельники тощо);
GMAIL.COM - пошук, замовлення та контроль залишків всіх росхідних матеріалів, необхідних для функціонування будівлі;
- виконання інших доручень керівника.
ДАТА НАРОДЖЕННЯ Начальник зміни
16.02.1993 з 10.2015 по 12.2017 (2 рік 2 місяці) ТОВ АПК "Савинська"
СТАТЬ Начальник зміни на цукровому заводі:
1. Організація та контроль роботи змінного персоналу (близько 60 працівників): весь верстат заводу від подачі
ЧОЛОВІЧА буряка з кагатів до пакування цукру.
2. Забезпечення виконання змінних виробничих завдань
підрозділами підприємства (учасниками та бригадами), дотримання
МОВИ встановленої технології виробництва, виконання робіт, ритмічний випуск продукції найвищої якості.
АНГЛІЙСЬКА В1 3. Організація своєчасної підготовки виробництва, раціонального
завантаження та роботи обладнання.
4. Оперативний контроль за забезпеченням матеріальними
ЗНАННЯ І та енергетичними ресурсами, технічно правильною експлуатацією
НАВИЧКИ обладнання та інших основних засобів, економним витрачанням сировини, палива, матеріалів. Виявлення,
запобігання та усування причини
Просунутий користувач ПК, MS порушень перебігу виробництва.
Word, MS Excel, CorelDRAW, GIMP, 5. Проведення роботи з пошуку та організації використання
Вміння працювати в режимі додаткових виробничих резервів підвищення продуктивності
багатозадачності, Вміння праці та якості продукції, зниження витрат виробництва (трудових,
працювати з великим об’ємом матеріальних).
інформації(пошук, аналіз), Вміння 6. Участь у роботі з оперативного планування
розставляти приорітети, виробництва, поліпшення нормування, атестації та раціоналізації робочих місць, поширення передових
Комунікабельність, Ведення прийомів та методів, зниження витрат праці.
документації, Управління 7. Аналіз результатів виробничої діяльності підрозділів підприємства за зміну, причин, що викликають простої
командою, Ведення CRM, обладнання та зниження якості продукції, участь у
Управління магазином, розробленні та впровадженні заходів щодо усунення виявлених недоліків.
Інвентаризація, Адміністрування 8. Контроль дотримання працівниками технологічної,
офісу, Закупівля товарів, виробничої та трудової дисципліни, правил та норм охорони праці,
Підготовка тендерної подача пропозиції щодо накладення дисциплінарних стягнень на
документації, Участь у публічних порушників виробничої та трудової дисципліни.
закупівлях, Висока здатність до 9. Підбиір та навчання персоналу на робочі місця у зміні.
навчання, Лідерство 10. Координація роботи майстрів.

ОСВІТА
Національний Технічний Університет "Харківський
Політехнічний Інститут"
Електромашинобудівний, електричні машини та апарати., Харків
Вища, з 2010 по 2016 (6 років)
Спеціаліст - інженер-електромеханік

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: