Костнятин
Unity 3D програміст
- Вік:
- 21 рік
- Місто:
- Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10494465
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Unity Skills:
- DI (Extenject or Zenject)
- UI (Anchors, Canvas Scaler, Layers, etc.)
- PlayFab (login/register, leaderboards, currency, etc.)
- Firebase (Analytics)
- PUN 2
- Work with API
- Experience with Custom Editor
- Optimization
- Occlusion culling
- Object Pool
- Profiler
- Quality, Texture, Physics and Sound Settings
- Sprite Atlas
- Work with prefabs and prefab variants.
- Knownledge about PhysicsPhysics Settings (Rigidbody, Wheel Colliders, - Collision Matrix, Materialsetc)
- Work with Animator (Blend Trees, Layers)
- Tweening (DOTween, LeanTween)
- Experience with Universal Render Pipeline & Shader Graph
- Scriptable Objects
- Neat hierarchy of game objects
- TextMeshPro
- New Input System
- Post Processing
- Cinemachine
C#:
- Patterns (Observer, Strategy, Singleton, Decorator, Command, Object - - Pool, Entry Point, Abstract Factory, Factory Method, Finite State Machine)
- DI(Zenject (Extenject))
- Object-Oriented Programming
- SOLID
- KISS
- Encapsulation
- Polymorphism
- Abstractions
- Interfaces
- DRY
- YAGNI
- Async/Await/Tasks
- Various programming algorithms
Game Optimization:
- UI Optimization
- Profiler + Profiling On Device
- Static & Dynamic Bathing
- Quality Settings
- Object Pooling (LeanPool)
- Sprite Atlas
- CPU-Friendly Code
- Occlusion Culling
- Universal Render Pipeline
- Prefabs, Prefab Variants
- Garbage Collector Friendly Code
- Tweening
Game Design:
- Game Design (Game Mechanics Development, Level Design)
- Project management (Stakeholder Communication, Agile/Scrum methodologies)
- Programming (Proficiency in game development languages (Unity C#) - - Debugging and problem-solving skills)
- Sound Design (Audio Editing, Sound Effects Creation)
- Other (Bug Reporting, Game Designer Document, Pitch Document)
Other tools:
Task Management (Trello (Agile SCRUM), Slack)
Creative Programs (Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Adobe Illustrator, Aseprite, Audacity)
Unity Assets (Edgar (Pocedural Generation Tools), Finite State Machine Creator, Lean Pool, UniRx, New Input System, Cinemachine, TextMeshPro, Universal Render Pipeline, Post Processingand, much more…)
Інші резюме цього кандидата
Дистанційно
Kostia.K I'm an experienced Unity 3D developer with 3 years of experience in creating captivating 2D and 3D games. My passion for games, C# programming skills, and knowledge of object-oriented programming...
Хмельницький
Вища освіта
- Менеджер YouTube-канала, Self-employed, 8 місяців
Схожі кандидати
Frontend-розробник, WordPress-developer
35000 грн, Хмельницький, Дистанційно
Unity C# Developer
Хмельницький
Junior 3D max, Blender 3D specialist
Хмельницький, Запоріжжя
,
ще 2 міста
Unity developer
Хмельницький, Дистанційно
Java-розробник
Хмельницький, Дистанційно
Junior front-end developer
Хмельницький, Дистанційно