Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Ірина

Начальник тендерного відділу

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 5 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕВЕНКО ІРИНА ОЛЕКСІЇВНА
НАЧАЛЬНИК ТЕНДЕРНОГО ВІДДІЛУ
Очікувана заробітна плата
від 70 000 грн
Місце реєстрації і проживання
м. Київ
Контактні дані
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

1. Головний фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку відділу категорійного менеджменту
Державне підприємство «Медичні закупівлі України»
з 27.05.2021 до теперішнього часу

• Розробка статутів проєктів закупівель.
• Організація і здійснення ринкових консультацій офлайн та онлайн, з використанням мейлінгу, SAP Ariba та SAP Discovery.
• Розробка конкурентних медико-технічних вимог до обладнання, що закуповується за бюджетні кошти та за кошти від донацій, отриманих в рамках проєкту «UNITED24».
• Участь у розробці додатків до тендерної документації для закупівлі обладнання.
• Управління проєктами з використанням таск-менеджерів Asana та Space.
• Листування зі стейкхолдерами з використанням системи документообігу Doc Prof.
• Підготовка відповідей на звернення в системі Prozorro, підготовка пояснень для АМКУ, участь у засіданнях при розгляді скарг на боці замовника.
• Кваліфікація учасників закупівель у Prozorro, MedData, SAP Ariba та учасників відбору до електронного каталогу.
Досягнення:
• Загальна вартість контрактів лише в рамках моїх індивідуальних категорійних проєктів (не враховуючи командні категорійні проєкти) за 3 роки роботи - близько 4,2 млрд грн, що складає близько 56% вартості всіх контрактів на постачання обладнання за цей період часу.
• Загальна сума коштів, яку вдалося зекономити протягом 3 років лише в моїх індивідуальних категорійних проєктах – близько 1,6 млрд грн.
• Закупівля по моїх проєктах 100% номенклатурних позицій, доведених МОЗ України до закупівлі у 2022 та 2023 роках.
• Індивідуальний категорійний проєкт закупівлі ангіографів у 2021 році: економія від очікуваної вартості 48%.
• Індивідуальний категорійний проєкт закупівлі наркозно-дихальних апаратів у 2022 році: економія близько 50%.
• Індивідуальний категорійний проєкт закупівлі систем лінійного прискорювача у 2023 році: економія від очікуваної вартості 47%, найнижча ціна на лінійник у світі - близько 36 млн грн за од. (при цінах в торгах інших замовників - близько 80 млн грн за од.).
• Максимальна кількість учасників, залучених до закупівлі генераторів у індивідуальному проєкті – 23.
• Здійснення всіх процесів та успішне проведення закупівель у дистанційному форматі роботи під час російського повномасштабного вторгнення.
• Участь у розробці переліку питань для першого опитування учасників в рамках функціонала "Відкритої рамки" та переліку питань для здійснення ринкових консультацій в системі SAP Ariba.
• Оголошення першої у світі ринкової консультації в системі SAP Ariba.

2. Провідний спеціаліст відділу інформатизації та аналітичного супроводження бюджетного процесу
Головне управління Національної поліції у м. Києві
з 20.06.2020 до 26.05.2021

• Планування доходів та видатків, внесення пропозицій щодо їх змін у межах річних бюджетних призначень для забезпечення роботи Головного управління Національної поліції у м. Києві разом з усіма його структурними підрозділами.
• Складання кошторисів доходів та видатків одержувача бюджетних коштів, внесення пропозиції щодо їх змін у межах річних бюджетних призначень.
• Розрахунок розмірів щомісячного фінансування на виконання лізингових договорів, розрахунок розмірів потреби в коштах на здійснення грошової компенсації поліцейським за найм ними житла. Звітування в МІА.
• Підготовка проєктів наказів, розпорядчих актів, листів, довідок, відповідей на звернення громадян та інших документів.
Досягнення:
• Оптимізація процесів при плануванні фінансування та розрахунку розмірів загальних сум компенсації частини лізингових платежів за лізинговими договорами. Запровадження практики використання Microsoft Excell при здійсненні розрахунків під час планування, що призвело до скорочення часу на введення інформації від кількох днів до двох годин.

3. Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення
Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України
з 03.01.2017 по 31.03.2020

• Керівництво та організація роботи відділу матеріально-технічного забезпечення.
• Здійснення збору потреби відділень і структурних підрозділів.
• Організація опрацювання поточних заявок підрозділів та відбору постачальників, контроль за відбором при укладанні договорів під час здійснення допорогових закупівель.
• Організація роботи тендерного комітету (виконання функцій секретаря тендерного комітету).
• Планування закупівель товарів, робіт і послуг на рік.
• Здійснення публічної закупівельної діяльності (закупівля медичних матеріалів, медичного обладнання, лікарських засобів, реагентів, господарських товарів, харчових продуктів, кухонного обладнання, меблів, автомобілів, паливно-мастильних матеріалів, будівельних інструментів і матеріалів, електроенергії, комунальних послуг, будівельних та ремонтних робіт, послуг тощо) шляхом проведення відкритих торгів, відкритих торгів з публікацією англійською мовою, переговорних процедур у системі Prozorro, або з використанням електронного каталогу Prozorro Market.
• Здійснення юридичного супроводу договорів від моменту створення проєкту договору до моменту виконання договору.
• Аналіз установчих документів контрагентів, перевірка контрагентів через відкриті державні реєстри.
• Організація роботи господарського та харчового складів.
• Організація приймання товарів і їх розподілу між відділеннями та структурними підрозділами згідно з заявками.
• Складання звітності.
• Підготовка відповідей на запити в електронній системі закупівель, участь у засіданнях АМК України з боку замовника.
Досягнення:
• Збільшення у 2019 році кількості проведених публічних процедур до 153 (порівняно зі 104 процедурами у 2018 і 88 – у 2017).
• Покращення якості закуплених товарів (у порівнянні з попередніми роками) завдяки чітко прописаним у договорі вимогам щодо якості.
• Розробка системи конкурентного відбору постачальників для допорогових закупівель, яка забезпечила економію бюджетних коштів без проведення публічних торгів. Визнання аудиторами ефективності запровадженої системи відбору.
• Підготовка, оформлення та публікація 4 публічних процедур закупівель за день.
• У 2017 домоглася від Prozorro внесення змін до системних процесів, які суперечили вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
• Покращення умов праці працівників відділення: домоглася від керівництва виділення додаткового кабінету для працівників складу, проведення косметичного ремонту в усіх кабінетах відділу, встановлення кондиціонерів та заміни вікон у кабінетах підлеглих, ремонту туалетної кімнати на поверсі.

4. Архіваріус
ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії» МОЗ України
з 22.08.2011 по 30.12.2016
• Організація перевірки оформлення історій хвороб на відповідність вимогам чинного законодавства.
• Систематизація архівних документів, їх облік та видача.
Досягнення:
• Розв'язала давню проблему архіву: домоглася виділення додаткового приміщення та шаф для розміщення архівних документів.

Освіта

Фінанси, банківська справа та страхування
Магістр
Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний університет фінансів»
2020-2022

Правознавство
Спеціаліст
Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»
2011-2012

Право
Бакалавр
Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»
2007-2011

Додаткова освіта (курси, тренінги, семінари, вебінари)

«Управління в стилі коучинг: ефективний менеджмент керівника майбутнього»
ТОВ «Tрейд Мастер Груп»
Вересень 2023
«Основи управління ланцюгами постачання»
ТОВ "КИЇВСЬКА ЛОГІСТИЧНА ШКОЛА"
Серпень 2023
Індивідуальний курс англійської мови
Освітня платформа Anti Scool
З липня 2023 по теперішні час
«Закупівлі робіт та послуг з поточного ремонту: від теорії до практики»
ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі»
Березень 2023
«Основи проєктного менеджменту»
Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
Лютий 2023
Сертифікат про підтвердження рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу
ДП “Прозорро”
Жовтень 2022
Аутсорсингова діяльність в рамках GDP
ТОВ «Навчальний центр «УКРМЕДСЕРТ»
Серпень 2021
«Валідація на фармацевтичному складі»
ТОВ «Навчальний центр «УКРМЕДСЕРТ»
Серпень 2021
«Короткий курс GDP. Загальні поняття»
ТОВ «Навчальний центр «УКРМЕДСЕРТ»
Серпень 2021
«Ліцензування і сертифікація оптових дистриб’юторів і імпортерів»
ТОВ «Навчальний центр «УКРМЕДСЕРТ»
Серпень 2021
«Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google»
Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта
Лютий 2021
«Публічні закупівлі»
Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
Лютий 2021
«Аналіз даних та статистичне виведення на мові R»
Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
Лютий 2021
«Боротьба з корупцією»
Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
Лютий 2021
«Державні закупівлі в Україні. Тендери 2019/2020: Зміни. Регулювання. Контроль»
ТОВ «Діловий клуб «Управління знаннями»
Грудень 2019
«Державні закупівлі в Україні. Тендери 2019: Зміни. Регулювання. Контроль»
ТОВ «Діловий клуб «Управління знаннями»
Березень 2019
Атестація щодо володіння державною мовою
Таврійський національний університет ім. В.І. Вернадського
Січень 2018

Професійні навички

Навички роботи з комп’ютером:
• пакет MS Office;
• пакет Google Workplace;
• система електронного документообігу Doc Prof;
• таск-менеджери Asana, Space;
• SAP Ariba, SAP Discovery;
• закупівельна система Prozorro (включно з Prozorro Market);
• інформаційно-аналітична система «МІА: Облік і Звітність»;
• програми для проведення онлайн зустрічей Zoom, Skype, Google Meet, Go To Meeting, Team Link

Знання мов

• українська: письмова, усна - високий рівень;
• англійська: письмова – високий рівень, усна - середній рівень;
• німецька: письмова – високий рівень, усна - початковий рівень

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: