Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Анастасія

Таргетолог (налаштування реклами в Facebook та Instagram)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 02.2015 по 04.2019 (4 роки 2 місяці)
КП КВЗК, Харків (Послуги для населення та бізнесу)

Введення основних засобів та нематеріальних активів (введення, списання, переміщення, інвентаризація, модернізація, збільшення первісної вартості). Нарахування амортизації. Здача звітності щодо руху ОЗ (форма № 2-інвестиції, 11-ОЗ, форма № 5 «Примітки до річної фінансової звітності, додаток АМ до декларації з податку на прибуток та ін.) Надходження товарів та послуг. Авансові звіти. Витрати майбутніх періодів. Банківська документація. Первинна документація. Витяг рахунків, ТТН, РН, довіреностей. Витяг податкових накладних (РК), декларація з ПДВ. Ділова переписка.

Освіта

ХІБС УБС НБУ

Облік та аудит
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс з таргетованої реклами від Катерини Желєзної

2023, 3 місяці

Освітній серіал Таргетолог

2024, 1 місяць
Сертифікат

Освітній серіал ChatGPT для підвищення власної ефективності

2024, 1 місяць
Сертифікат

Освітній серіал SMM-спеціаліст

2024, 0.1 місяця
Сертифікат

Знання і навички

Цілеспрямованість Креативність Уміння аналізувати Комунікабельність Відповідальність Користувач ПК 1С:Бухгалтерія MS Excel M.E.Doc Пунктуальність Користувач 1С Неконфліктність Canva Facebook Ads Manager Створення Reels Адаптивність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Мої етапи роботи (скорочено):
1. Розробка рекламної стратегії.
2.Налаштування рекламного кабінету.
3.Підготовка креативів та написання рекламних текстових оголошень.
4.Створення спеціальних та look-a-like аудиторій.
5.Запуск та тестування рекламної кампанії.
6.Моніторинг та аналіз рекламних показників.
7.Оптимізація та масштабування рекламної кампанії.
8.Звітність щодо виконаної роботи та показників кожні 2 тижні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: