Марина
Податковий консультант, бухгалтер, фінансист
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10499615
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 30.05.1988
Місто: смт Магдалинівка, Дніпропетровська область
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: дистанційна робота, неповна зайнятість (через пів року зможу працювати на повній зайнятості), робота у злагодженій команді де є постійний професійний розвиток
Освіта:
2005 р. – 2010 р., Дніпропетровська фінансова академія, факультет «Фінанси», спеціальність «Фінанси», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
2019 р. – 2020 р., Дніпропетровськийрегіональний інститут державного управління Національної академії Державного управління при Президентові України, факультет «Публічне управління та адміністрування», спеціальність «Публічне управління та адміністрування», диплом магістра (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
2024 р – Курси «Головний бухгалтер», «Зарплата та відпустки - 2024: нарахування, облік, звітність», «Єдиний податок 2024: облік, звітність, доходи»
Досвід роботи:
Провідний спеціаліст - консультант
2007-2009, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК", м Дніпро, Департамент многоканальних комунікацій
Функціональні обов’язки:
– надання консультацій в телефонному режимі та режимі чат;
– вирішення проблемних питань з картками;
– була старшим зміни та контролювала роботу операторів 8 800;
– працювала у банківських програмних комплексах.
Начальник відділу – головний бухгалтер
2010 – 2021, Магдалинівська райдержадміністрація
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– бюджетне планування;
– фінансування підзвітних установ;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
– кураторство підзвітних установ (5 установ) та зведення консолідованого фінансового звіту в системі е-звіт;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
– облік ТМЦ, витрат, ведення банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
– керівництво відділом (3 чол.)
Заступник директора з економічних питань
2022 – зараз декретна відпустка, КП "МАГДАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ " МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Функціональні обов’язки:
– організація та забезпечення керівництва фінансово-господарською діяльністю;
– проведення комплексного економічного аналізу діяльності закладу;
– робота з техніко-економічного планування, контроль дотримання планових показників;
– розподіл обов’язків між працівниками та визначення ступеню їхньої відповідальності;
– формування та погодження положення про підлеглі структурні підрозділи, посадові інструкції їх працівників;
– забезпечення проведення економічних розрахунків, підготовку кошторису витрат та їх обґрунтування щодо номенклатури платних послуг;
– організація та оформлення всіх видів банківських операцій.
– контроль дотримання кошторису витрат під час проведення робіт;
– бюджетне планування;
– статистична звітність;
– формування штатного розпису.
Професійні навички:
– добре володію комп’ютером та швидко навчаюсь новому (Знання MS Office, MS Excel, Медок, е-звіт тощо);
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– знання податкового законодавства;
– знання кадрового законодавства;
–знання національних стандартів бухгалтерського обліку та всіх ділянок бухгалтерського обліку;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова, вміння зрозуміло викладати думки у письмовій формі;
– гарно розвинене аналітичне мислення, вміння находити найкращі варіанти для різних задач;
– знання мов: українська – рідна; англійська- зі словником (планую найближчим часом вивчати розмовну).
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, швидко навчатись та опановувати нову інформацію.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика, фото та відеозйомка, вивчаю просування в інстаграм (SMM).
Схожі кандидати
Бухгалтер, консультант з бухгалтерського обліку та оподаткування
Дніпро, Дистанційно
Бухгалтер, аудитор, консультант по налоговому законодательству
Дніпро, Запоріжжя, Дистанційно
Фінансовий директор, головний бухгалтер, зам. головного бухгалтера
30000 грн, Дніпро
Бухгалтер, економіст, фінансист
Дніпро
Економіст, бухгалтер, фінансист
20000 грн, Дніпро