Резюме від 15 березня 2024 Файл

Марина

Податковий консультант, бухгалтер, фінансист

Вік:
35 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марина Гунько

Дата народження: 30.05.1988
Місто: смт Магдалинівка, Дніпропетровська область
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: дистанційна робота, неповна зайнятість (через пів року зможу працювати на повній зайнятості), робота у злагодженій команді де є постійний професійний розвиток

Освіта:

2005 р. – 2010 р., Дніпропетровська фінансова академія, факультет «Фінанси», спеціальність «Фінанси», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
2019 р. – 2020 р., Дніпропетровськийрегіональний інститут державного управління Національної академії Державного управління при Президентові України, факультет «Публічне управління та адміністрування», спеціальність «Публічне управління та адміністрування», диплом магістра (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:

2024 р – Курси «Головний бухгалтер», «Зарплата та відпустки - 2024: нарахування, облік, звітність», «Єдиний податок 2024: облік, звітність, доходи»

Досвід роботи:
Провідний спеціаліст - консультант
2007-2009, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК", м Дніпро, Департамент многоканальних комунікацій
Функціональні обов’язки:
– надання консультацій в телефонному режимі та режимі чат;
– вирішення проблемних питань з картками;
– була старшим зміни та контролювала роботу операторів 8 800;
– працювала у банківських програмних комплексах.

Начальник відділу – головний бухгалтер
2010 – 2021, Магдалинівська райдержадміністрація
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– бюджетне планування;
– фінансування підзвітних установ;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
– кураторство підзвітних установ (5 установ) та зведення консолідованого фінансового звіту в системі е-звіт;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
– облік ТМЦ, витрат, ведення банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
– керівництво відділом (3 чол.)

Заступник директора з економічних питань
2022 – зараз декретна відпустка, КП "МАГДАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ " МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Функціональні обов’язки:
– організація та забезпечення керівництва фінансово-господарською діяльністю;
– проведення комплексного економічного аналізу діяльності закладу;
– робота з техніко-економічного планування, контроль дотримання планових показників;
– розподіл обов’язків між працівниками та визначення ступеню їхньої відповідальності;
– формування та погодження положення про підлеглі структурні підрозділи, посадові інструкції їх працівників;
– забезпечення проведення економічних розрахунків, підготовку кошторису витрат та їх обґрунтування щодо номенклатури платних послуг;
– організація та оформлення всіх видів банківських операцій.
– контроль дотримання кошторису витрат під час проведення робіт;
– бюджетне планування;
– статистична звітність;
– формування штатного розпису.

Професійні навички:
– добре володію комп’ютером та швидко навчаюсь новому (Знання MS Office, MS Excel, Медок, е-звіт тощо);
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– знання податкового законодавства;
– знання кадрового законодавства;
–знання національних стандартів бухгалтерського обліку та всіх ділянок бухгалтерського обліку;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова, вміння зрозуміло викладати думки у письмовій формі;
– гарно розвинене аналітичне мислення, вміння находити найкращі варіанти для різних задач;
– знання мов: українська – рідна; англійська- зі словником (планую найближчим часом вивчати розмовну).

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, швидко навчатись та опановувати нову інформацію.
Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика, фото та відеозйомка, вивчаю просування в інстаграм (SMM).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: