Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Олена

Аудитор, бухгалтер, економіст

Вік:
38 років
Місто:
Бориспіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олена УСОВА
аудитор, бухгалтер, економіст
м. Бориспіль, Київська обл. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта Досвід роботи у фінансовій сфері в авіаційної галузі більше 10 років.
Національний університет Вмію спілкуватися з різними людьми, зберігати зосередженість,
державної податкової спокій, рівновагу й тактовність у будь-яких стресових ситуаціях.
служби України
м. Ірпінь, Київська обл
Досвід роботи
• Облік і аудит, магістр
2003-2008 ДП Міжнародний аеропорт "Бориспіль", Бориспіль
• Право (суд, прокуратура, Головний фахівець відділу планування
адвокатура), спеціаліст з з 12.2021 по нині
права
2011-2014 • збір, аналіз інформації, формування та складання аналітичної
довідки про фінансові показники діяльності для формування
стратегічного та інвестиційного планів розвитку підприємства
Навички та відповідного звіту про виконання
Написання звітів та створення • формування інвестиційного плану підприємства на підставі
презентацій заявок та техніко-економічні обґрунтування структурних
підрозділів, складання аналітичної інформації щодо
Складання технологічних виконання інвестиційного плану
документів
• збір, аналіз, формування переліку інформації про майно, що
Керівництво та делегування пропонується до розпорядження
Співпраця та командна робота • підготовка оперативної інформації щодо заборгованості за
наземне обслуговування контрагентів, за договорами з якими
Робота з програми: 1С, передбачено передплату послуг
M.E.Doc, MS Office, СЕД
• перевірка на відповідність предмета закупівлі, пункт річного
«АСКОД»,
кошторису витрат на закупівлю товарів, робіт та послуг,
Досвід роботи з базами та очікувану вартість зазначених в протоколах засідання комісії з
платформами: Prozorro, вибору постачальника, картах на проведення закупівель та
Yourcontrol, Ліга:Закон, з службових записках структурних підрозділів на відповідність
державними реєстрами кошторису витрат на закупівлю товарів, робіт та послуг
(Реєстр судових рішень, • перевірка на відповідність поданих заявок, на постачання
Електронний кабінет платника товарів, послуг до умов укладених договорів (предмет,
та ін.) специфікація договору), сум виділеного фінансування
кошторисом витрат на поточний рік, аналіз фактичних
Мова залишків на складах, видатки та обсяги замовлень товарів у
Українська – рідна поданих заявках
• підготовка звіт по виконанню річного кошторису витрат на
Комунукативні закупівлю товарів, робіт та послуг за кошти підприємства.
навичка та • узагальнення та систематизація інформації по формуванню
лідерські здібності планових показників витратної частини фінансового плану
Уміння аргументувати свою • розробка методологічних правил, інструкцій, процедур та
позицію, розставляти технічних завдань по вдосконаленню, доповненню системи
пріоритети керувати власним управлінського обліку
часом, працювати в команді та Помічник заступника генерального директора з економіки та
вирішувати конфліктні ситуації фінансів
з 02.2018 по 12.2021
• планування та організація робочого графіку керівника.
• перевірка та контроль документів (первинних, договорів,
розпорядчих, наказів та інші) на відповідність дотримання
нормативно-правових та внутрішньо-розпорядчих документів,
що підписує керівник
• підготовка листів, запитів, інформації, звітів, матеріалів,
презентацій, необхідні для роботи керівника
• ведення документообігу, обробка та розподіл кореспонденції
(внутрішньої, вихідної, вхідної), що надходить на розгляд
керівникові, контроль за виконанням, перевірка на
відповідність оформлення підготовлених проектів документів,
що передаються на підпис керівникові
• контроль за виконанням працівниками наказів, розпоряджень,
вхідних документів з контрольним терміном виконання
• складання графіків виходу на роботу, графіків відпусток,
табелів обліку робочого часу, наказів про залучення до роботи
у вихідні дні / надурочних робіт працівників, про відрядження,
формування кадрового резерву, звіту про використання
коштів, виданих на відрядження
• розробка внутрішніх методологічних положень, інструкцій,
технологій з питань удосконалення систем бухгалтерського,
управлінського обліку та технологічних процесів.
• підготовка та супровід зустрічей, нарад, конференцій,
переговорів з оформленням протоколу нарад
Внутрішній аудитор
з 06.2012 по 02.2018
• супроводження перевірок державними контролюючими
органами, а також контроль за подальшим виконанням вимог,
рекомендацій, приписів, тощо
• надання відповідей на звернення державних контролюючих
органів щодо діяльності
• проведення перевірок структурних підрозділів підприємства,
щодо законності і використання коштів та матеріальних
цінностей, їх збереження; ведення і достовірність
бухгалтерського та фінансового обліку; розроблення
пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та
їх усунення
• розгляд, перевірка та аналіз техніко-економічних
обґрунтувань підрозділів на доцільність проведення закупівлі
товарів, робіт та послуг
• перевірка цінових пропозицій учасників процедур закупівель
на відповідність ринковим цінам за даними відкритих джерел
інформації
• надання методологічні допомоги рекомендацій структурним
підрозділам з питань удосконалення системи
бухгалтерського, управлінського обліку та технологічних
процесів в тому числі шляхом проведення внутрішнього
навчання
• супровід та проведення суцільної, вибіркової інвентаризацій,
а також інвентаризації ПММ та залишків готівкових коштів,
виведення суми нестач, надлишків, пересортів
• перевірка первинних документів, що підтверджують
доцільність та об’єктивність списання основних засобів, МШП,
НМА, запасів та витратних матеріалів, ПММ, спеціальних
рідин та спирту
перевірка документів для подання до уповноваженого органу
управління щодо розпорядження майном підприємства
Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція, м.
Бориспіль
Ревізор інспектор
з 07.2008 по 05.2012
• проведення поза / планових документальних перевірок
юридичних осіб
• проведення перевірок щодо відшкодування ПДВ
• проведення зустрічних звірок

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: