Резюме від 28 квітня 2024 Файл

Наталія

Адміністратор ресторану

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АНДРІЄНКО НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата
народження
23/09/1972
Очікувана
пропозиція
Сфера організаційної, протокольної, економічної діяльності

Освіта
1987-1990
Київський торговельно-економічний технікум (Диплом з відзнакою).
Спеціальність: Технологія громадського харчування
Кулінар 5-го розряду

1990-1995
Київський торговельно-економічний університет
Спеціальність:Технологія громадського харчування (до 3-го курсу навчання).
Облік та аудит торгівлі (з 2-го курсу навчання).

1999-2001
Дипломатична академія України при МЗС України
Магістр зовнішньої політики і дипломатії (Диплом з відзнакою).
Досвід
роботи
1992-1993
Українська асоціація „Аверс”
Бухгалтер
Ключові обов’язки:
- Ведення аналітичного обліку.
- Готівкові та безготівкові розрахунки з контрагентами.
- Вдосконалення системи документообігу Асоціації.

1993-1995
ДМП “Калина”
Економіст
Ключові обов’язки:
- Розробка рекомендацій щодо оптимізації договірних умов.
-Пошук альтернативних шляхів збуту продукції та розширення клієнтської мережі підприємства.
- Рекомендації щодо покращення загальних фінансових показників.

1996-1998
Українсько-американське СП „Аверс Лтд”
Старший бухгалтер
Ключові обов’язки:
-Участь у підготовці зовнішньоекономічних контрактів з фірмами Німеччини, Франції, Нідерландів та Канади.
-Удосконалення проходження платежів за рахунок введення акредитивної системи розрахунків з недисциплінованими покупцями.
- Оформлення закордонних відряджень для працівників фірми.
- Пошук альтернативних шляхів збуту продукції.
- Розробка пропозицій щодо оптимізації витрат СП „Аверс ЛТД”.

2005-2006
ДП «Служба міжнародних автомобільних перевезень» Міністерства транспорту та зв’язку України
Заступник начальника відділу європейської інтеграції і протоколу
Ключові обов’язки:
- Організація і проведення протокольних та організаційних заходів.
-Укладання договорів з контрагентами з питань забезпечення протокольної діяльності та контроль за їх виконанням.
-Повний супровід зустрічей і міжнародних переговорів у сфері міжнародних автомобільних перевезень.
- Підготовка звітності відділу (кошториси, звіти, заявки).
-Узгодження питань адаптації українського законодавства до європейських вимог (участь у розробці та погодженні законодавчих ініціатив на рівні Мінтрансзв’язку України).
-Моніторинг євроінтеграційних процесів та новітніх тенденцій світового автомобільного ринку.

2006-2009
СПД Андрієнко Н.В.
Ключові обов’язки:
• Оренда, лізинг.

2009 -2011
ДП «Служба міжнародних автомобільних перевезень» Міністерства інфраструктури України
Начальник відділу організаційного забезпечення та протоколу
Ключові обов’язки:
-Організація заходів із забезпечення підготовки і проведення міжнародних конференцій, переговорів, Змішаних комісій (планування, зустріч, розміщення, харчування та інша діяльність протокольного характеру).
- Повний супровід законодавчих ініціатив Міністерства інфраструктури України.
- Організаційне забезпечення роботи підприємства.

2011-2015
СПД Андрієнко Н.В.
Ключові обов’язки:
- Лізингові та торгівельно-закупівельні операції.

2015-2018
ДТЕК ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»
Провідний фахівець Департаменту безпеки виробничих підрозділів Дирекції безпеки Апарату управління
Ключові обов’язки:
-Перевірка та погодження учасників тендерних процедур.
-Моніторинг закупівель Товариства.
-Контроль за дотриманням чинних вимог законодавства при проведенні процедур закупівель.
-Перманентна перевірка потенційних та діючих контрагентів підприємства.
-Супровід виконання умов договорів (член постійно-діючої комісії з приймання ТМЦ, виїзні перевірки, дотримання вимог податкової обачності).
-Участь у корпоративних перевірках та розслідуваннях.
-Проведення інших комплексів заходів, спрямованих на захист економічних та іміджевих інтересів Товариства.
-Ведення загальноорганізаційних питань департаменту (звітність, документообіг, табель робочого часу, кадрові питання тощо).

2018 - 2019
ДП «Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки»
Менеджер з адміністративної діяльності
Ключові обов’язки:
-Організація та супровід адміністративної діяльності підприємства.
-Секретар тендерного комітету.
-Організація та проведення тендерних закупівель на PROZORRO.
-Організація та проведення допорогових закупівель без застосування електронної системи закупівель.
-Ведення кадрового обліку особового складу підприємства.
-Оформлення прийому, переведення та звільнення співробітників.
-Кадрова звітність.
-Ведення табелю обліку робочого часу.
-Накази та розпорядження з особових справ.
-Розробка організаційно-розпорядчих документів з питань здійснення публічних закупівель, ведення кадрового обліку та загальних адміністративних питань.
-Організація та облік системи документаційного забезпечення роботи підприємства.
-Участь у плануванні, організації та втіленні системи централізованого електронного документообігу.
-Розробка посадових інструкцій працівників підприємства.
-Розробка організаційної структури та штатного розпису підприємства у відповідності до вимог чинного законодавства.

2024 - по теперішній час
ДП «Укрсервіс Мінтрансу»
Провідний фахівець відділу майна та орендних відносин
Основні обов’язки:
-Погодження та укладання договорів оренди державного та комунального майна від імені підприємства з орендарями та Фондом державного майна, в тому числі на ЕТС «Прозорро.Продажі».
-Безпосередня участь в процесах обліку та контролю майна підприємства.
-Проведення інвентаризацій та списання майна підприємства.
-Формування і ведення реєстрів та баз даних за відповідними напрямками діяльності.
-Пошук та проведення переговорів з потенційними котрагентами підприємства.
-Уповноважена з публічних закупівель.
-Участь у комісіях з проведення закупівель товарів, робіт і послуг.
-Виконання інших поточних завдань та доручень.
Володіння ПК
Ступінь володіння - впевнений користувач.
Захоплення
Кулінарія.
Література.
Політика.
Особисті якості
Організаторські здібності.
Відповідальність.
Комунікабельність.
Вміння і бажання працювати в команді.
Налаштованість на загальний результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: