Резюме від 26 березня 2024 Файл

Ірина

Економіст, бухгалтер, помічник аудитора, фінансовий директор

Вік:
47 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Київ, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
БУХГАЛТЕР

ПІП: Білик Ірина Ярославівна
Готова працювати: Повна, неповна зайнятість, дистанційно. Київ, Луцьк
Вік: 47 років
Місто проживання: Луцьк
Контактна інформація
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ДОСВІД РОБОТИ
Загальний досвід роботи в сферах фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
становить більше 15 років. Загальний трудовий стаж (з врахуванням неофіційного стажу
та у сферах діяльності, непов’язаної з бухгалтерським обліком) - близько 25 років.
Досконало володію навичками фінансового аналізу, ревізії, фінансового моніторингу та
контролю, ведення бухгалтерського обліку на малих та середніх підприємствах,
приватних підприємців.
Нижче наведено попередні місця роботи, займані посади та виконувані
функціональні обов'язки (в хронологічній послідовності, починаючи з останнього місця
роботи):
1. З 16.05.2023 й на даний момент – ФОП (основний вид діяльності, згідно КВЕД-
2010: 69.20 - Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з
питань оподаткування, ІПН 2809208302). Напрямки діяльності: проведення фінансового
аналізу юридичних та фізичних осіб-підприємців, в тому числі тих, за якими відкрито
процедуру банкрутства або ліквідації (зокрема, встановлення наявності/відсутності
ознак з доведення до банкрутства та підстав для покладання субсидіарна та/ або
солідарної відповідальності, тощо); розробка планів реорганізації та санації; бізнес–
планування (в тому числі, для отримання фінансування за грантовими програмами);
надання бухгалтерських послуг на умовах аутсорсингу, у форматі віддаленого
супроводу, для суб'єктів малого підприємництва (ФОП, ГО, ТОВ); консультування з
питань оптимізації податкового навантаження; реєстрації бізнесу; тощо.
2. Територіальне управління служби судової охорони у Волинській області. Про-
відний бухгалтер ФЕВ (ведення обліку грошових коштів на рахунках, відкритих в
органах Державної казначейської служби України; розрахунків з дебіторами та з
кредиторами; розрахунків з підзвітними особами; позабалансового обліку; реєстрація
бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників
(одержувачів) бюджетних коштів; здійснення оприлюднення інформації на єдиному веб-
порталі використання публічних коштів Є-data; участь у підготовці пропозицій до
бюджетного запиту на утримання установи; контроль ведення номенклатури справ,
збереження бухгалтерських документів та оформлення їх у відповідності з встановленим
порядком).
3. ФОП Кириленко І.В. Керуючий рестораном (організація, планування,
координація діяльності ресторану, нарахування заробітної плати (штат 26 осіб),
забезпечення високого рівня ефективності виробництва та якості обслуговування
споживачів, робота з кур’єрами (контроль здійснення доставок, тощо).
4. СП ТОВ «Модерн-Експо». Менеджер з логістики з фінансової роботи (облік та
контроль розрахунків з дебіторами та кредиторами, перевірка правильності
документального оформлення операцій з імпорту (оприбуткування, мине оформлення,
платежі брокеру, дати ПДВ, дати оплата товару; перевірка інвойсів, митних декларацій,
договір купівлі-продажу тощо);.
5. ТОВ «Торговий дім «Міст Експрес». Начальник відділу адресного
обслуговування (організація та координування роботи кур’єрської служби доставки зі
штатом 16 осіб, відповідно до чинних правил та інструкцій, обліку касових операцій);
6. Підприємницька діяльність (ФОП) за КВЕД-2010: 69.20: Діяльність у сфері
бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування;
7. Makro Cash&Carry Polska S.A.(Польща, Варшава). Обліковець відділу контролю
термінів реалізації. (Ведення складського обліку, контроль термінів реалізації
продуктових та промислових товарів, списання).
8. Кафе «ЛІЯ». Керуючий закладом. Розробка та реалізація плану виведення
закладу з кризового стану, забезпечення його прибуткової діяльності, організація,
планування, координація діяльності кафе, забезпечення високого рівня якості продукції
обслуговування відвідувачів
9. ФОП Рудецька О.Я. Бухгалтер (ведення бухгалтерського обліку в повному
обсязі, формування та подання до контролюючих органів фінансової та статистичної
звітності);
10. ТОВ «Порт сіті груп». Адміністратор. Забезпечення роботи зони відпочинку
(роллердрому) з ефективного обслуговування відвідувачів, створення для них
комфортних та безпечних умов. Здійснення контролю за своєчасною підготовкою
приміщення до прийому клієнтів, дотриманням чистоти, збереженням майна і
обладнання. Ведення управлінського обліку, тощо
11. НО "Центр розвитку дитини". Бухгалтер (ведення бухгалтерського обліку та
подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності).
12. ЛІРЛ ВМУРЛ «Україна». Викладач кафедри маркетингу (планування та
організація навчальної, методичної та науково-дослідної діяльності. Проведення
навчальних заняття (лекційних, практичних, семінарських, лабораторних), згідно із
розробленим та затвердженим навчальним планом. Контроль самостійної робо-ти
студентів з дисциплін, передбачених навчальним навантаженням. Керування
курсовими, науково-дослідними, випусковими, кваліфікаційними роботами (про-
ектами) студентів).
13.ТОВ «Захід газ пром сервіс інвест». Бухгалтер-касир (облік касових операцій,
розрахунків з дебіторами та з кредиторами).
14. ТОВ «Укртрансімпекс». Бухгалтер (складання бухгалтерської фінансової
звітності, подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності).
15. ПП "АВЕТРА". Директор (планування, здійснення і координування всі види
діяльності й визначення напрямів розвитку підприємства.; формуванні цінової,
кредитно-банківської, податкової та страхової політики; організація роботи і ефективної
взаємодії з бізнес-партнерами; ведення бухгалтерського обліку, складання звітності,
подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності).
16. СП «Себек» ЛТД. Головний бухгалтер (ведення бухгалтерського обліку в
повному обсязі, складання бухгалтерської звітності, подання до контролюючих органів
фінансової та статистичної звітності).
17. ДП «Волтекс – ЖРЕД». Бухгалтер (облік касових операцій, розрахунків з
дебіторами та з кредиторами).
18. СП «Луцька взуттєва фабрика». Економіст (облік та контроль виробничих та
техніко-економічних показників роботи підприємства).
ОСВІТА
1. Вища економічна освіта. Луцький державний технічний університет (1994-1999
рр., очна форма). Спеціальність 7.050107«Економіка підприємства». Диплом спеціаліста
(магістра) ВС №11640842.
2. Аспірантура. СНУ імені Лесі Українки, спеціальність «Економіка підприємст-
ва» (пройдено попередній захист кандидатської дисертації; проведення навчальних
заняття (лекційних, практичних, семінарських, лабораторних); участь у всеукраїнських
та міжнародних наукових конференціях, семінарах, тренінгах; видано 9 наукових
публікацій (одноосібно та у співавторстві), в тому числі, і в закордонних фахових
виданнях).
ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ
1. Word, MS Excel, 1С (7.7, 8.3); клієнт-банк, M.E.Doc, Соната, MASTER: Бухгал-
терія.
2. Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою 1-го ступеня.
3. Володію розмовною польською мовою, вивчаю англійську мову.
ПРО СЕБЕ
Особисті якості: оптиміст, проактивна життєва позиція, відповідальність,
ініціативність, комунікабельність, організованість, вміння розставляти пріоритеті на
концентруватися на головному та терміновому, прагнення до постійного розвитку та
вдосконалення професійних навичок та особистих якостей.
Захоплення: читання, навчання, подорожі, спортивне орієнтування, соціальні
проекти.
Сімейний стан: Розлучена, маю сина (21 рік).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: