Резюме від 4 березня 2024 Файл

Інна

Оператор 1C

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

Мусієнко Інна Анатоліївна

Дата та місце народження: 13 березня 1990 року, місто Київ
Сімейне положення: заміжня
Домашня адреса: м.Київ, вул. Милославського 5 б, кв. 103
Контактний телефон: дом. 535-39-87, моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Працевлаштування.

Освіта:
2005 – 2009 р. Міжрегіональне вище професійне училище зв’язку, диплом молодшого спеціаліста.
Спеціалізація: Секретар.

Вища освіта:
2009 – 2012 р. «Європейський університет», дилом бакалавра.
Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність.

2013 – 2014 р. «Європейський університет», диплом магістра.
Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність.

Знання та навики:
- Мова: Українська (вільно), Російська (вільно) , Англійська (базовий рівень);
-ПК: Word, Ехсе1, Internet, Оutlооk і т.д.;
- Набір тексту з швидкістю 200 зн./м – українська та російська клавіатура, 150 зн/м – англійська;
- Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер);

Досвід роботи:
2012 – 2014 р. Працювала на ПП «Клінінг-Про» при Міністерстві екології та природних ресурсів України на посаді копіювальника. Обов’язки: копіювання та розмноження документів, а також їх сортування.
2014 – 2017 р. Працювала в ПАТ «СК «Країна» на посаді фахівця відділу реєстрації, обліку та виплат страхових відшккодуваня управління врегулювання страхових випадків. У 2015 році переведена на посаду провідного фахівця цього ж відділу. Обов’язки: ведення обліку архівних страхових справ, запити до фінансових установ, формування інформації по страховим справам для відправлення SMS-повідомлень про виплату страхового відшкодування, заведення та перевірка заявок зі страхових випадків, ведення бази даних по заявлених страхових випадках, відкриття справ, проведення виплат зі страхових випадків, ведення звітності.
2019-2020 р. Працювала в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області на посаді головного спеціаліста відділу по роботі з персоналом у регіоні Управління персоналу. Обов’язки: Ведення записів в трудових книжках, накази з особового складу, складання перспективних і поточних планів потреби у персоналі і джерелах його поповнення, стан обліку та звітності, зберігання документів і ведення діловодства, ведення пошти, формування і ведення особових справ працівників та внесення змін до них пов’язаних з трудовою діяльністю, ведення та облік архівних справ, оформлення прийом, переведення і звільнення персоналу.
Якості:
Уміння планувати та організовувати роботу, комунікабельність, відповідальність, готовність до навчання та вдосконалення знань, прагнення до професійного і особистого зростання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Оператор 1C
Київ

Оператор 1С
15000 грн, Київ, Дистанційно

Оператор 1С, call-центру
20000 грн, Київ

Оператор 1С
15000 грн, Київ, Бориспіль

Оператор 1С, комірник, комплектувальник
15000 грн, Київ

Бухгалтер, помощник бухгалтера, оператор 1С
35000 грн, Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: