Резюме від 20 березня 2024 Файл

Руслан

Юрист

Вік:
38 років
Місто проживання:
Сміла
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Сміла, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

вул. Заводська, 7, тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Сміла, Черкаська обл. E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Руслан Савчук
РЕЗЮМЕ
Мета на посаду юриста

Загальний
15 років
стаж

Сфера  Господарська діяльність підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках
практичних обігу товарів, робіт, послуг, зокрема у сферах сільськогосподарської діяльності,
навичок ІТ-технологій, будівельній, фармацевтичній, ресторанного бізнесу, житлово-
комунальній, освіти за кордоном, працевлаштування іноземців, туристичній
тощо;
 Корпоративні та трудові відносини;
 Договірні відносини;
 Ліцензійна діяльність;
 Державна реєстрація;
 Реєстрація та захист авторських прав;
 Діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування;
 Цивільно-правові відносини (спадкування, шлюбні відносини тощо);
 Житлові відносини;
 Земельні відносини та відносини з приводу нерухомого майна;
 Діяльність неприбуткових організацій;
 Судова практика (в т.ч. у вищих спеціалізованих судах та у верховному суді
України);
 Банкрутство.

Досвід 2019-2022 роки ТОВ “АГРО-РОСЬ” м. Сміла
роботи агропромисловий сектор економіки (птахівництво)
Юрисконсульт
 Робота з договорами (погодження, розробка проектів, укладення тощо), в тому
числі зовнішньоекономічними;
 Претнзійно-позовна робота;
 Участь в судових процесах;
 Представництво і захист інтересів товариства у відносинах з контрагентами,
органами державної та комунальної влади, судах усіх інстанцій тощо.

2016-2019 роки ФОП Савчук Р.А. м. Сміла
Управитель ОСББ
 Реєстрація ОСББ (6 будинків);
 Повне управління ОСББ (в т.ч. організація бухгалтерського обліку, кадрового
обліку, документообігу тощо);
 Організація надання та виконання всього необхідного складу послуг з утримання
та обслуговування багатоквартирних будинків;
 Прийом громадян (мешканців);
 Робота з місцевими органами влади та комунальними структурами.
Приватна юридична практика
 Надання консультацій населенню;
 Розробка, аналіз та укладання договорів;
 Представництво інтересів юридичних та фізичних осіб в судах, органах
державної влади, місцевого самоврядування, а також у відносинах з іншими
особами;
 Розробка та написання заяв, позовних заяв, договорів, інструкцій, листів, скарг,
звернень тощо.
2016-2018 роки Комунальний заклад “Смілянський районний центр м. Сміла
первинної медико-санітарної допомоги” Смілянської
районної ради
Юрист (робота за сумісництвом)
 Договірні відносини;
 Аналіз внутрішньої документації закладу, а також вхідної та вихідної
кореспонденції;
 Представництво інтересів закладу;
 Консультування працівників закладу;
 Моніторинг чинного законодавства та змін до нього;
 Робота зі зверненнями громадян.

2013-2016 роки ТОВ “Юридична компанія “Делегат” м. Київ
Керівник юридичного відділу
 Робота з договорами (аналіз, проектування, укладення, зміна, розірвання,
супровід);
 Представництво в корпоративних, цивільних, адміністративних
взаємовідносинах фізичних та юридичних осіб, як резидентів так і нерезидентів;
 Юридичний аутсорсинг (юридичний супровід діяльності підприємства, включно з
кадровим обліком);
 Розроблення оптимальної моделі побудови бізнесу;
 Організація та очолення роботи юридичного відділу;
 Оформлення проживання та працевлаштування іноземців;
 Підготовка, ініціювання та повний супровід судового процесу;
 Представництво в судах загальної, господарської та адміністративної
юрисдикції, у спорах неоднорідного характеру (укладення, зміна, розірвання
договорів, стягнення заборгованості, оскарження дій тощо);
 Робота з органами ДВС щодо виконання рішень суду в примусовому порядку;
 Реєстрація фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб будь-якої форми
власності;
 Підготовка та проведення процедури ліквідації, реорганізації підприємства,
ініціювання справи про банкрутство як кредитором, так і власником, супровід
процедури банкрутства;
 Отримання документів дозвільного характеру (ліцензії, дозволи, сертифікати,
патенти тощо);
 Розробка проектів договорів та доповнень до них, статутів, положень, інструкцій,
складання позовних заяв, апеляційних/касаційних скарг, скарг на дії посадових
осіб, заяв, звернень та будь-якої іншої документації правового характеру;
 Аналіз документів з наданням правового висновку на відповідність їх чинному
законодавству України та міжнародним нормам права, із встановленням
наявності можливих ризиків, а також визначенням шляхів усунення недоліків,
оптимізації та удосконалення документообігу на підприємстві;
 Надання консультацій населенню та корпоративним клієнтам.

2012-2013 роки Головне управління Пенсійного фонду України в м. Черкаси
Черкаській області
Головний спеціаліст-юрисконсульт
 Контроль та координація діяльності підвідомчих управлінь;
 Збір та узагальнення статистичних даних стосовно діяльності органів пенсійного
фонду Черкаської області;
 Здійснення виїзних перевірок діяльності підвідомчих управлінь з метою
контролю та наданням практичної допомоги;
 Представництво інтересів головного управління та підвідомчих управлінь в
судах всіх інстанцій (адміністративне, господарське, цивільне судочинство);
 Участь в процедурах банкрутства підприємств;
 Співпраця з органами ДВС, правоохоронними органами, органами прокуратури
та іншими органами державної влади;
 Розгляд скарг суб’єктів підприємницької діяльності на рішення прийняті
начальниками підвідомчих управлінь;
 Розгляд звернень громадян;
 Правове супроводження під час провадження господарської діяльності
головного управління;
 Правовий аналіз та оцінка внутрішніх документів головного управління;
 Складання договорів;
 Проведення консультаційної та роз’яснювальної роботи серед населення з
питань пенсійного забезпечення і серед працівників головного управління з
питань трудових відносин та змін у діючому законодавстві.

2009-2012 роки Управління Пенсійного фонду України в м. Смілі та м. Сміла
Смілянському районі Черкаської області
Головний спеціаліст-юрисконсульт
 Претензійно-позовна робота з боржниками;
 Представництво інтересів управління в судах всіх інстанцій (адміністративне,
господарське, цивільне судочинство);
 Участь в процедурах банкрутства підприємств;
 Співпраця з органами виконавчої служби, правоохоронними органами, органами
прокуратури та іншими органами державної влади;
 Розгляд справ про адміністративні правопорушення в сфері
загальнообов’язкового державного пенсійного та соціального страхування;
 Розгляд звернень громадян;
 Правове супроводження під час провадження господарської діяльності
управління;
 Правовий аналіз та оцінка внутрішніх документів управління;
 Складання договорів;
 Проведення консультаційної та роз’яснювальної роботи серед населення з
питань пенсійного забезпечення та серед працівників управління з питань
трудових відносин та змін у чинному законодавстві.

2008-2009 роки ТОВ “Українська адвайзорська група” м. Київ
Помічник юрисконсульта
 Реєстрація та ліквідація юридичних та фізичних осіб;
 Складання та оформлення статутних документів підприємства;
 Надання консультацій та роз’яснень з питань реєстрації та ліквідації
підприємств.

Освіта 2003-2008 роки Національний авіаційний університет м. Київ
Факультет: Юридичний
Спеціальність: Юрист
Спеціалізація: Цивільно-правова
Освітньо- Спеціаліст
кваліфікаційний
рівень:

Самоосвіта 2022-2023 роки Курс самостійного вивчення мови програмування м. Сміла
Python 3
Спрямування: Backend-розробник
Технічні навички:  Python3  Scrapy  Linux
 HTML  livewires  PyCharm
 BeautifulSoup  OOP  Selenium
Проекти: “BasketResult”
Програмний продукт цілком створений за моїм власним
авторством, розробкою та написанням. Програма здійснює парсинг
одного з відомих спортивних веб-сайтів, отримує результати та іншу
інформацію про матч з баскетболу, розділяє її, структурує та додає
до бази даних у форматі CSV.
Професійні  Високоякісне оформлення та написання документів різноманітного характеру та
здобутки цільового спрямування, з дотриманням вимог діловодства (зокрема документів
договірного, претензійно-позовного та корпоративного характеру), в тому числі,
англійською мовою;
 Ведення претензійно-позовної роботи на якісно високому рівні, вироблення
стійкої позиції сторін у судових справах, якісний процесуальний супровід,
організація та ведення комплексу взаємопов’язаних судових процесів;
 Позитивна судова практика (близько 95% судових процесів на протязі всієї
професійної діяльності);
 Ведення судових справ широкого кола взаємовідносин, не обмежуючись
вузькою спеціалізацією;
 Взаємовідносини з податковими органами та іншими контролюючими органами,
оскарження їх рішень та дій;
 Результативна робота з органами ДВС (контроль та стимуляція);
 Налагодження плідної співпраці з органами державної влади, установами,
підприємствами та організаціями;
 Супровід діяльності підприємства, здійснення будь-яких реєстраційних дій,
проведення ліквідаційної процедури підприємства;
 Надання консультацій з питань внутрішньо- та зовнішньоекономічної
господарської діяльності підприємства, з питань корпоративних та внутрішньо-
організаційних відносин, з цивільно-правових питань, що виникають у сфері
особистого життя людини тощо;
 Організація роботи відокремленого підрозділу підприємства, відділу, сектору
тощо;
 Правовий аналіз, оцінка документів (внутрішніх на підприємстві та таких, що
надходять до підприємства, зокрема, договори, претензії, звернення, установчі
документи, правоустановчі документи та ін.) та належне реагування;
 Аналіз та узагальнення статистичних даних.

Технічні  Word  Bitrix  Total commander
навички  Excel  Adobe reader  НАУ
 Visio  Outlook  Ліга-Закон тощо

Володіння
іноземними Англійська рівень володіння за шкалою CEFR Upper-intermediate (В2)
мовами

Особисті  Дата народження: 31 січня 1986 року
дані  Не одружений
 Маю сина (2016 року народження), який проживає разом з матір’ю
 Військовозобов'язаний, маю звання молодшого лейтенанта (запасу)

Особисті Здобуваю свої навички та уміння не обмежуючись рамками однієї професії.
якості Ерудований, організований, ініціативний, цілеспрямований, комунікабельний,
відповідальний, стриманий, вмію відстоювати власну думку, легко пристосовуюсь до
нових умов роботи та заручаюсь повагою в колективі, відкритий для нових знайомств. У
сукупності своїх професійних та особистих якостей швидко налагоджую ефективну
роботу у взаємовідносинах з органами державної влади та підприємствами будь-якої
форми власності, що спрямована на довгострокові відносини. Вміло та впевнено
знаходжу застосування здобутих навичок і знань при виконанні поставлених переді
мною завдань. В умовах роботи, що вимагають негайного і оперативного вирішення
проблеми, я швидко та без вагань приймаю необхідні рішення, зберігаючи при цьому
високий рівень стресостійкості.

Додаткові В березні 2010 року пройшов підвищення кваліфікації з напряму “Державне управління”.
відомості

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: