Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Марина

Офіс-менеджер

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марина Богачова
Дата народження: 16 лютого 1986 м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета

Бажання допомогти у розвитку та процвітанні компанії, реалізувати свій потенціал, виняткові
організаторські здібності, педантичність, уважність, відповідальність та високу
працездатність у поєднанні з досвідом, отриманим у таких сферах: реклама, PR, ЗМІ,
адміністрування, продажі. Бажання рости та вдосконалюватись + навчання новому. Високий
прибуток, необмежений ставкою.

Досвід роботи

Cекретар керівника / офіс менеджер
з 09.2021 по 03.2023 р.
ТОВ "Ніжинський консервний завод" Агропромблок Fozzy group

Обов'язки:

- виконання завдань генерального директора;

- контроль вхідної і вихідної документації;

- життєзабезпечення офісу всім необхідним та підтримка порядку;

- допомога в організації різних заходів для працівників офісу;

- підтримка зв'язку між відділами.

Секретар, менеджер по роботі з клієнтами
з 09.2019 по листопад 2020р.
ТОВ "Альпіністи Київ", Київ (будівництво, послуги для населення)

Обов'язки:

- консультація клієнтів;

- оформлення договорів;

- організаційні питання.

Менеджер организації турів
з 02.2019 по 09.2019 р.
Drive tour, Київ (туризм)

Обов'язки:

- пошук партнерів на вигідних умовах та підтримка довгострокового співробітництва (готелі,
трансфер, гіди, ресторани, туристичні об'єкти);

- підтримка актуальної та коректної інформації для підряду та менеджерів з продажу;

- розробка та корекція програми тур.маршрутів, враховуючи сезонність, свята, форс-мажори,
формування вартості;

- робота з відділом продажу та контроль заповнення бази даних менеджерами за новими
клієнтами в СRM;

- робота з відділом маркетингу: підтримка актуальної інформації на сайті, складання
акційних пропозицій;

- підготовка економіки кожного туру та узгодження з бухгалтерією;

- підготовка документації перед виїздом групи, проведення інструктажу для
супроводжуючого;

- оff-line супровід туристів через телеграм чат та допомогу супроводжуючому, якщо
виникають питання;

- аналіз звітів супроводжуючих та відгуків туристів після приїзду.

Менеджер з развитку та роботі з клієнтами
з 1.02.2018 по 12.2018 р.
Рекламна агенція «Соната груп»

Обов'язки:

- робота з постійними та новими клієнтами;

- навчання нових менеджерів специфіки рекламних напрямків: плюси/мінуси певних видів
реклами та як працювати з існуючими пропозиціями, хто підрядники, які умови роботи з РА,
нюанси;

- спілкування з існуючими та новими підрядниками, в результаті: підготовка прайсів та
рекламних комерційних пропозицій для менеджерів компанії;

- контроль коректності матеріалів на інформаційних ресурсах компанії;

- спільна робота з SЕО фахівцями та програмістами щодо впровадження даних та оптимізації
роботи сайту;

- використання метаданих;
- робота з копірайтером, контроль написання текстів та їх впровадження на сайт.

Менеджер по роботі з клієнтами
з 15.01.2013 по 01.2018 р.
Рекламное агентство «Соната груп»

Обов'язки:

- запуск, проведення та контроль рекламних кампаній у Києві та по всій Україні;

- відмінне знання ринку зовнішньої реклами, ЗМІ, транспорт (автобуси, електрички, поїзди,
залізничні вокзали, метро, ​аеропорти), WiFi, indoor реклама: у ТРЦ, БЦ, кінотеатри,
поліклініки, аптеки, супермаркети, фітнес-центри, ліфти , на квитанціях, друку поліграфії;

- робота з клієнтами, ділове листування, робота з CRM, розробка комерційних пропозицій та
презентацій;

- контроль дедлайнів, фотозвітів;

- укладання договорів з підрядниками та замовниками;

- робота з "первинними" бухгалтерськими документами.

Менеджер \ керівник відділа по підбору авто на продаж в Call-центрі
з 05.2012 по 09.2013 р.
«Перший Київський Автоцентр» (автобізнес)

Обов'язки:

- організація та проведення тренінгу по роботі з клієнтами в телефонному режимі, навчання
аргументованої роботі з запереченнями;

- навчання новачків роботі в автомобільній сфері;

- постановка машин на торгово-виставкові майданчики;

- консультація власника автомобіля щодо переваг продажу авто через агенцію.

Адміністратор
з 11.2011 по 04.2012 р.
НЦ «Навігатор» (навчання)

Обов'язки:

- ведення документації адміністративного характеру;

- забезпечення життєдіяльності офісу;

- консультування з питань навчання;

- методична робота;
- формування нових груп та контроль за належним навчанням;

- оперативне вирішення нестандартних ситуацій.

Помічник директора (гл.лікаря), PR и реклама
з 05.2011 по 11.2011 р.
медичний центр «ПОЛІКЛІНІКА» (медицина)

Обов'язки:

Питання реклами, договору щодо співпраці з аптеками, спорт центрами та навчальними
закладами.

Помічник керівника прес-центру, PR-менеджер «НАШ ПРОДУКТ», адміністратор
прес-залу
с 06.2010 по 04.2011 р.
ТОВ «ІА «НАШ ПРОДУКТ» (інформаційна агенція)

Обов'язки:

- повне адміністрування та забезпечення життєдіяльності прес-залу;

- контроль своєчасного виконання розпоряджень керівника;

- організація презентацій, прес-конференцій та круглих столів (підбір учасників) та інтерв'ю
у ЗМІ;

- PR-супровід, просування агентства на ринку;

- розробка стратегії спілкування та організація роботи з представниками громадськості та
ЗМІ: встановлення та координація відносин, моніторинг преси;

- підготовка текстів прес-релізів, пострелізів та інших матеріалів для ЗМІ;

- комунікація із клієнтами агентства;

- аналіз пропозицій щодо участі компанії у виставках, конференціях тощо, підготовка
проектів співробітництва;

- організація фуршетів, кейтеринг;

- підготовка та участь агентства у виставках.

Менеджер по рекламі/журналіст
з 08.2008 по 12.2009 р.
ТОВ «Поліактив» (видавництво)

Обов'язки:

- ведення переговорів з клієнтами (по телефону та наживо);
- написання текстів різної спрямованості;

- пошук та залучення до співпраці нових клієнтів;

- підготовка комерційних пропозицій;

- укладання договорів;

- супровід проектів на всіх стадіях по кожному клієнту;

- координація/контроль виконання робіт з проекту;

- контроль документообігу.

Освіта вища
з 09.2003 до 06.2008 р.
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», факультет "Філології та
ЗМІ", спеціальність: українська мова та література.

Навички роботи з комп'ютером, ПЗ:
Впевнений користувач: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи з Інтернет
(InternetExplorer, Opera, Mozilla, Firefox) Skype, СRM, Outloor, Slack.

Володіння мовами
Українська — експерт
Російська — експерт
Англійська - середня

Додаткова інформація
Права водія категорії Б

Особливі інтереси:
Астрологія, детективи, подорожі, тварини, наукові програми, настільний теніс, велосипед,
бадмінтон,баскетбол, бойове мистецтво, квадроцикли, картинг, авто, мото.

Особисті якості:
Самоорганізація, педантичність, комунікабельність, дипломатичність у відносинах,
цілеспрямованість, уміння працювати в команді, здатність до швидкого навчання, чарівність,
креативність, відповідальність, практичність, уміння ефективно планувати свій час, не п'ю,
не курю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: