Резюме від 28 березня 2024 Файл

Юлія

Копірайтер

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Щелкунова Юлія Петрівна
​ Копірайтер, редактор
Дата народження: 06.05.1983
Місто: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ Мета пошуку роботи
​ Знайти роботу в хорошій компанії з гідними умовами праці, оплатою та відношенням працедавця, яка дасть розвиток, можливість реалізувати свої вміння і навики.
​ Досвід роботи
Фізична особа-підприємець
04.2021 - до сьогодні
«Розумна Шкільна Документація» - власний проєкт з розробки журналів освітнього напрямку та посібників, плакатів для закладів загальної шкільної та дошкільної освіти.
Обов’язки: розробка та підготовка журналів, посібників, плакатів до друку (співпраця з верстальниками, друкарнями, ілюстраторами, рідше - авторами); консультації та продаж друкованої продукції закладам освіти, кінцевим споживачам – гуртовим та роздрібним покупцям через сайт (https://rsd-dok.com/), сторінку в Фейсбук (Розумна Шкільна Документація), месенджер, вайбер, по телефону; наповнення сайту (і блогу) інформацією про товари; ведення сторінки в ФБ; робота з замовниками освітньої документації - оформлення договорів, контроль відвантаження товару та оплати; розміщення інформації про товари у YouTube (запис відео про товари та розміщення цих відео на 2 каналах).
Редактор
10.2018 - до 08.2021
ТОВ "Видавництво Зірка" - вітчизняне дитяче видавництво.
Обов’язки: підготовка зошитів та посібників до друку згідно програми НУШ для ЗЗСО (співпраця з авторами, редагування текстів тощо); робота з ілюстраторами, верстальниками, дизайнерами; переклад дитячих видань з англійської та польської мов на українську та підготовка до видання книг, права на які куплялися в закордонних видавництвах; розробка розвивальних та навчальних ігор (в тому числі правил до них, інструкцій, анотацій тощо), редагування методичних посібників; написання рекламних авторських та переробка чужих текстів про продукцію видавництва, анотацій; текстовий супровід сайту видавництва – https://zirka.ua/; підготовка ТУ, описової частини патенту, документів для висновків ДСЕС щодо продукції видавництва; робота з освітніми та державними установами – МОН (щодо надання грифів зошитам та посібника видавництва), Книжковою палатою (щодо надання ISBN книжковій продукції та зошитам, отримання інформації для участі в грантових програмах), Українським інститутом розвитку освіти, ІМЗО (щодо питань продукції для початкової школи та шкільної документації).
Фахівець тендерного відділу
04.2017-10.2018
ТОВ «Гренландія» - вітчизняний виробник засобів побутової хімії, косметичних засобів тощо.
Обов’язки: підготовка тендерних пропозицій, участь в аукціонах, ведення клієнтів до повного виконання договорів як зі сторони постачальника – відвантаження товару, так і замовника – до повного розрахунку з підприємством; розробка ТУ, інструкцій до використання продукції, текстів на етикетки, підготовка документів для подання на висновки ДСЕС.
​ Фахівець тендерного відділу
06.2016-11.2016
ТОВ «ДВИН Маркетинг» - підрозділ видавництва «Ранок» у м. Київ.
Обов’язки: підготовка тендерних пропозицій, участь у аукціонах, закупівля літератури в інших видавництв для виконання умов тендерних договорів, перемовини з клієнтами та підтримання з ними контакту до повного виконання договорів.
​ Менеджер по роботі з гуртовими клієнтами
08.2013-06.2016
ФОП Сотрихіна К.С. (постачальник від ТОВ «ПЕТ»), ТОВ «ЦНМЛ», ТОВ «Генеза», ТОВ «Освіта-Центр» - видавництва навчально-методичної літератури для ЗЗСО
Обов’язки: продаж продукції гуртовим клієнтам від видавництв; укладання договорів про співпрацю, відвантаження товарів (зошитів, методичних посібників, підручників, плакатів), прийом повернень, ведення звірок та контроль дебіторської заборгованості; пошук нових клієнтів та побудова тривалих партнерських відносин (від ТОВ «ПЕТ» - досвід побудови мережі продажу нової продукції з нуля та партнерських відносин з новими клієнтами).
​ Продавець-консультант, керівник кіоску в РОІППО, надалі – директор крамниці «Ранок», м. Рівне
04.2010-07.2013
ФОП Богінський С.Л. - власник книжкової крамниці у м. Рівне та Луцьк.
Обов’язки як продавця-консультанта: консультація та обслуговування клієнтів, прийом та розміщення товару, повернення його постачальникам, робота на касі. Обов’язки як керівника та директора крамниці – замовлення посібників, зошитів, плакатів, навчально-методичної, дитячої та художньої літератури, канцтоварів, укладання договорів та контроль заборгованості як покупців, так і крамниці, адміністрування роботи крамниці.

​ Освіта
​ Вища
2011-2013
«Європейський Університет», м. Рівне: економіка підприємства, спеціаліст, економіст.

2000-2005
Національний університет «Острозька Академія», м. Острог Рівненської області: культурологія, магістр культури, викладач історії та теорії культури у вищій школі.

Навики:
Українська, російська – вільне володіння, грамотне мовлення та написання текстів.
Англійська – середній рівень, здійснюю переклад та написання нескладних текстів.
Польська, німецька – незначні знання, переклад зі словником для підготовки україномовних книг і посібників.
Досвідчений користувач (MS Office – Excel, Word, 1С: Бухгалтерія, Adobe Reader).

Цілеспрямована, уважна до деталей, із аналітичним складом розуму та критичним мисленням, не конфліктна. Легко навчаюся, доводжу проєкти до завершення, вмію швидко переключатися між різними завданнями, комунікабельна, відповідальна та послідовна, дотримуюсь чітких графіків та вимог під час виконання роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: