Резюме від 5 березня 2024 Файл

Дмитрий

Менеджер по компенсациям и льготам

Вік:
39 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пікалов Дмитро
HR, компенсація та пільги, економіка підприємства, нормування.
Дата народження: 18 жовтня 1984 р.
Адреса проживання: м. Київ
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Менеджер планово економічного відділу ТОВ "Нова Пошта", 11.2021р -дотепер
➢ підготовка та розробка мотиваційних схем для виконання КPI;
➢ розрахунок чисельності персоналу та норм для виконання процесів;
➢ оцінка ефективності систем мотивації;
➢ розробка методів матеріального стимулювання для виконання технологічних процесів;
➢ розробка та впровадження заходів для оптимизації трудовитрат;
➢ розробка та впроваждення ефективного розподілу використання робочого часу працівниками;
➢ оптимізація бізнес процесів для зменшення затрат, аргументація пропозиції;
➢ аналіз виконання планових показників продуктивності та якості; - аналіз та покращення бізнес процесів
та систем мотивації.

08.2019 – 10.2020р. АТ «Укрпошта»
Менеджер з нормування Управління компенсацій та пільг
➢ Визначення чисельності штату працівників, розробка графіків виходу персоналу.
➢ Впровадженням та контроль за правильним застосуванням нормативів чисельності штату.
➢ Визначенні нормативної чисельності штату за посадами, консолідація даних.
➢ Робота з великим об’ємом інформації та зведення даних масивів таблиць.
➢ Розробка звітів, метрік, презентацій щодо виконання показників ефективності праці.
➢ Розроблення норм часу за операціями та елементами операцій, проведення хронометражних вимірів.
➢ Проведення аналізу чисельності штату та виявлення причин відхилення фактичної чисельності від
нормативної.
➢ Розробка та перевірка застосування відрядних розцінок у філіях.
➢ Аналіз стану виконання показників, планів щодо чисельності підприємства.
10.2018р. - 07.2019р. ТОВ «Васильківський машинобудівний завод»
Заступник директора з економіки
➢ Розробка заходів по використанню внутрішньогосподарських резервів, раціоналізації робочих місць.
➢ Створення та корегування організаційної структури підприємства.
➢ Організація економічної діяльності підприємства, контроль показників єфективності, собівартості.
➢ Укладення договорів і фінансування виконаних робіт.
➢ Розрахунок кошторисів на виконання робіт по наданню послуг стороннімпідприємствам та контроль.
10.2018р. -02.2019р. Оптика Хауз (Національна мережа оптик «ЛЮКСОПТИКА»)
Провідний спеціаліст з мотивації :
➢ оцінка діючої системи мотивації персоналу всіх категорій.
➢ розробка та впровадження системи оцінки персоналу всіх категорій.
➢ розробка та впровадженню НСОП (нова система оплати праці - грейди).
11.2014р. – 07.2019р. Приватний підприємець
Приватний підприємець
У зв'язку з вимушеним переїздом з непідконтрольної території у 2015 році перебував на обліку у
Державному центрі зайнятості, де розробив і захистив бізнес план на тему «Створення бізнесу».
➢ створив цех по обсмажуванню, розфасовки та упаковки кавової продукції.
➢ відкрив 2 кав'ярні (створив нові робочі місця).
04.2013р. - 11.2014р. ВП ШУ «СВЕРДЛОВСЬКЕ» ТОВ «ДТЕК СВЕРДЛОВАНТРАЦИТ»
Заступник керівника департаменту з управління персоналом
Взяв участь в реалізації та впровадженні програми «Вертикаль» (реорганізація підприємства).
Загальна чисельність підприємства, з якої доводилося працювати - 7500 чоловік. За час роботи розроблена і
впроваджена програма «Грейд» HeyGroup. Вніс зміни і доповнення до колективного договору підприємства.
➢ Щорічна підготовка, розробка, деталізація і консолідація HR-бюджетів
➢ Участь у побудові HR-процесів підприємства та впровадження HR-ініціатив, спрямованих на
мотивацію і розвиток персоналу.
➢ Створення та корегування організаційної структури підприємства.
➢ Удосконалення організації праці, системи оплати і мотивації.
➢ Розробка і впровадження нової форми оплати праці - грейди.
➢ Розробка політики підприємства та її реалізація в області підбору, підготовки, використання кадрів.
➢ Супровід процесів оцінки, навчання та розвитку персоналу.
➢ Голова ревізійної комісії ППВП (профспілка). Робота з профспілками.
12.2011г.-03.2013г. ВП «ШАХТА« Центроспілка» ТОВ «ДТЕК СВЕРДЛОВАНТРАЦИТ»
02.2009-12.2011г. ВП «ШАХТА« Центроспілка», ДП «СВЕРДЛОВАНТРАЦИТ»
Заступник директора з економічних та фінансових питань
За час роботи мною було досягнуто: впровадження Антикризової програми підприємства (знижена
собівартість готової продукції на 7%), що дозволило залишитися конкурентоспроможнім підприємством на
ринку. Розробив довгострокової стратегії розвитку підприємства (аналіз виробничого потенціалу на 40 років,
розрахунки KPI PL, аналіз ризиків). Впровадив бюджетування по ЦФВ. Ініціювання, розробка та реалізація
інвестиційного процесу на підприємстві. Впровадив аутсорсинг непромислового персоналу.
➢ Щорічна підготовка, розробка та консолідація бізнес-планів.
➢ Щорічна підготовка і захист дрібних/середніх/великих інвестиційних проектів.
➢ Формування і контроль виконання БРГК по ЦФВ, договорів.
➢ Організація економічної діяльності підприємства.
➢ Контроль витрачання коштів, ТМЦ і ОЗ, реалізації продукції, виконання робіт (послуг) підрядними
організаціями.
➢ Розробка заходів по використанню внутрішньогосподарських резервів, раціоналізації робочих місць.
➢ Здійснення заходів щодо скорочення витрат на утримання апарату управління.
➢ Планування необхідної чисельності робітників і ІТП.
02.2006р. - 02.2009р. ВП «ШАХТА« Центроспілка» ДП «Свердловантрацит»
Гірний нормувальник (Відділ організації праці та заробітної плати)
➢ Розрахунок заробітної плати, показників преміювання та доплат згідно з КЗпПУ.
➢ Розробка паспортів, норм і розцінок, визначення норми праці на основі використання міжгалузевих,
галузевих та інших прогресивних матеріалів з праці.
➢ Проектування місцевих норм з праці на роботи, для яких відсутні міжгалузеві і галузеві нормативні
документи.
➢ Перевірка існуючих норм праці на відповідність їх досягнутому рівню техніки, технології, організації
виробництва і праці.
➢ Проведення хронометражних спостережень, фотографій робочого дня, обробка та аналіз отриманих
даних. Виявлення втрати робочого часу їх причини, розробка пропозицій щодо їх усунення.
➢ Контроль за відповідністю фактично виконаних обсягів робіт, пред'явлених до оплати.
➢ Участь в розробці показників, умов і розмірів преміювання для робітників, ІТП іслужбовців.
➢ Участь у розвитку нових форм організації та мотивації праці.
02.2006 - 02.2006г. ВП «ШАХТА« Центроспілка» ДП «Свердловантрацит»
Провідний інженер (відділ економіки, планування і ціноутворення)
05.2004 - 02.2006г. ВП «ШАХТА« Центроспілка» ДП «Свердловантрацит»
Інженер І-ої категорії (планово - економічний відділ)
ОСВІТА
2002-2008г. Донбаський державний технічний університет (ДонДТУ), м. Алчевськ.
Факультет: економічний; спеціальність: економіка підприємства; кваліфікація: спеціаліст.
ДОДАТКОВА ОСВІТА
05.2013р. Бізнес-тренінг «Економіка управління людськими ресурсами підприємства» (Центр Бізнес
Технологія ТОЙ) м. Київ.
10.2007р. Програма підвищення кваліфікації керівних працівників Міністерства вугільної
промисловості України (Донецький Державний університет управління) м. Донецьк, Посвідчення 09.2000р.
Курси при школі «Людина і комп'ютер» ДонДТУ м. Алчевськ, Посвідчення
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Знання мов: російська та українська вільно, англійська мова (Elementary)
Комп'ютерні навички: досвідчений користувач ОС Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), SAP,
1С, КомІнТех - базові знання.
Особисті якості: прагнення до розвитку, комунікабельність, творчий підхід до вирішення нестандартних
завдань, відповідальність, стресостійкість, швидко навчаюсь.
Наявність водійських прав категорії «В», «С»(2000р., Водійський стаж 17 років), закордонний паспорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: