Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Юлія

Фахівець із земельних, майнових питань

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
П.І.Б.
Бодрухіна Юлія Павлівна
№ конт. тел.:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто / д. н.
Київ / 19.05.1979 р.
E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
ВНЗ:
Роки навчання:
Вища
Національний аграрний університет
2000-2005
Факультет
Спеціальність
Кваліфікація
Землевпорядкування, картографія, геодезія та земельний кадастр
Землевпорядкування та земельний кадастр
Землевпорядник
Додаткова освіта
Інститут законодавства Верховної Ради України (Українська школа законотворчості) - 2009 р.
Навчальний курс «Законотворчість»
Досвід праці:
більше 15 років
Професійна діяльність

Листопад 2021 р. – листопад 2023 р.- КП "Укрспецзв’язок":
Посада: Провідний інженер-землевпорядник відділу управління нерухомістю
Основні обов’язки:

Взаємодія з регіональними центрами технічної експлуатації та КП з питань:
• реєстрації нерухомого майна та здійснення заходів із землеустрою;
• заключення, супроводу та контролю за виконанням господарських договорів;
• оформлення технічної документації на нерухоме майно;
процедур реєстрації н.м., тісна праця з контрагентами;
• ведення реєстрів об’єктів обліку та складання статистичної звітності;
• забезпечення проведення робіт із розроблення інвентаризаційних справ на будівлі (їх частини) і споруди;
• участі у прийомі будівель і споруд, що приймаються на баланс підприємства;
• участі у встановлені (відновленні) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), при оформленні документів, що посвідчують право власності /користування;
• опрацьовання технічних документів з питань експлуатації будівель та обліку споруд на вузлах зв’язку спеціального призначення, що мають гриф «таємно»;
• розгляду звернень фізичних та юридичних осіб із земельних питань;
- надання методичної допомоги структурним підрозділам КП «УСЗ» з питань землеустрою;
• надання консультацій з питань землеустрою та реєстрації речових прав на нерухоме майно, в т.ч. земельні ділянки;
• співпраця з відділами КП /в структурі/;
• листування з органами здійснення владних повноважень тощо.

Січень 2012 р. – по теперішній час /та, в тому числі додатково до основної праці:
Фахівець-консультант у галузі земельних відносин та нерухомості фіз.осіб та юр. осіб щодо:
• питань землеустрою (власність, оренда, НГО, сервітут, суперфіцій, емфітевзис тощо);
• діяльності органів державної влади та виконавчих підрозділів, органів місцевого самоврядування, наділених повноваженнями згідно до законодавства у галузі земельних відносин;
• взаємодії з органами у сфері землевпорядкування, суб‘єктами надання послуг з реєстрації нерухомого майна (ЦНАП, нотаріусами тощо);
• вміння працювати з електронними системами (ДЗК, Державний реєстр прав власності на нерухоме майно, ЄДР тощо);
• відносин оренди нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки;
• проведення аналітичної роботи та дослідницької діяльністі (порівняльний аналіз законодавства України по земельних відносинах, питаннях розвитку нерухомого майна відмінного від земельної ділянки та законодавства інших країн).
Квітень 2021 р. – серпень 2021 - АТ "НСТУ" (СУСПІЛЬНЕ):
Посада: Фахівець технічного супроводу оренди нерухомого майна відділу організації обстежень, паспортизації та реєстрації нерухомого майна, управління по роботі з нерухомістю та обладнанням, департаменту управління активами
(На час координування роботи регіональних дирекцій та центральної дирекції - стосується процесів вчинення реєстраційних дій щодо нерухомого майна (права власності, права господарського відання) та оформлення прав на земельні ділянки (постійне користування)).
Основні обов’язки:
• Реєстрація нерухомого майна та земельних ділянок АТ "НСТУ";
• контроль виконання процедур реєстрації та консультування представників регіональних дирекцій;
• робота з договорами оренди нерухомості, надання консультацій працівникам відділу;
• налання консультацій працівникам АТ "НСТУ" з питань землеустрою та реєстрації нерухомого майна, в т.ч. земельних ділянок тощо.
Досягнення: особиста розробка та впровадження в департаменті управліня активами - звітної документації для взаємодії Центральної та регіональних дирекцій АТ "НСТУ" щодо виявлення та вирішення проблематики в земельних та майнових відносинах АТ.

Січень 2012 р. – по теперішній час /та, в тому числі додатково до основної праці:
Фахівець-консультант у галузі земельних відносин та нерухомості фіз.осіб та юр. осіб щодо:
• питань землеустрою (власність, оренда, НГО, сервітут, суперфіцій, емфітевзис тощо);
• діяльності органів державної влади та виконавчих підрозділів, органів місцевого самоврядування, наділених повноваженнями згідно до законодавства у вирішенні питань у галузі земельних відносин;
• взаємодії з органами у сфері землевпорядкування, суб‘єктами надання послуг з реєстрації нерухомого майна (ЦНАП, нотаріусами тощо);
• вміння працювати з електронними системами (ДЗК, Державний реєстр прав власності на нерухоме майно, ЄДР тощо);
• проведення аналітичної роботи та дослідницької діяльністі (порівняльний аналіз законодавства України в питаннях розвитку земельних відносин, нерухомого майна відмінного від земельної ділянки та законодавства інших країн);
• досвід праці в Call –Center.

Листопад 2017 р. – липень 2018 р. - Міноборони України, Управління нормативно -методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель:
посада: провідний фахівець відділу, аналітик:
Основні обов’язки:
• виконання доручень керівництва Управління;
• проектна робота з лісокористування землями оборони;
• консультаційна робота та листування стосовно питань з розвитку земельних відносин та нерухомого майна у відповідності до діючого законодавства на землях оборони Міністерства оборони України зі структурними підрозділами МОУ та органами державної влади.

Квітень 2017 р. – червень 2017 р. - «БРСМ-НАФТА» ТОВ «СТЕЙТ ОІЛ»:
посада: провідний фахівець відділу дозвільної документації:
Основні обов’язки:
• внесення договорів та рахунків на погодження, контроль погоджень та виплат по відділах Компанії в 1С8;
• ведення реєстру та облік наявного нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки (документації, отриманої від придбання майна до введення в експлуатацію (документів на право власності) та земельних ділянок;
• внесення бюджетів і планів відділу на погодження, контроль погоджень по відділах Компанії в 1С8 та программному забезпеченні Компанії;
• виконання доручень керівництва;
• надання роз'яснень керівнику щодо застосування законодавства України (буд-во, земел. відносини тощо);
• діловодство відділу (складання та оформлення листів, заяв (клопотань), формування вихідних справ для отримання правовстановлюючих документів до органів місцевого самоврядування;
• взаємодія с архівом Компанії (передача та отримання документації для злагодженої роботи відділу з підрідними будівельними та проектними організаціями, установами та підприємствами різних форм власності);
• координація робочого процесу в Компанії (оформлення, погодження проектної документації між відділами компанії).

Липень 2016 р. – вересень 2016 р. - ПАТ «Укртранснафта»:
посада: головний фахівець сектора землевпорядкування та дозвільної документації Управління капітального будівництва та ремонтів ПАТ «Укртранснафта».
Основні обов’язки:
• співпраця з органами влади з питань землеустрою, реєстраційними установами, органами з отримання документації дозвільного характеру та супровід експертизи проектно-кошторисної документації з будівництва та землевпорядкування в центральних підрозділах експертних підприємств;
• участь в розробці проектів угод, договорів, графіків з відведення земель, порівняння та контроль за станом їх виконання відповідними підрозділами Філій, своєчасне надання інформації керівництву про можливі загрози їх зриву та пропозиції щодо їх усунення;
• погодження проектів документації Товариства та Філій між структурними підрозділами;
• консультації Філій Товариства з земельних питань та участь у спільній роботі з відповідними підрозділами Філій щодо своєчасного здійснення процедур землевпорядкування, контроль розрахунку збитків землекористувачам;
• збір та оформлення необхідних матеріалів з питань землевідведення для розгляду на засіданнях та нарадах Товариства;
• супровід документації в ДАБІ України;
• забезпечення формування щомісячної звітності Філій Товариства щодо отримання дозвільних документів Товариства;
• участь у нарадах, пов’язаних з вирішенням питань будівництва та ремонтів об’єктів, землевпорядкування та дозвільної документації;
• надання інформації та ведення діловодства Управління капітального будівництва та ремонтів в частині:
1. документів та видань, машинних носіїв інформації з грифом «ДСК», «КІ» та «КТ», що надходять до структурного підрозділу Товариства;
2. отримання у відповідному підрозділі Секретаріату Генерального директора бланків для листування Товариства, ведення їхнього обліку, забезпечення зберігання;
3. підготовки проекту номенклатури справ структурного підрозділу на наст. рік;
4. підготовка і передача справ для архівного зберігання.
Досягнення: налагодження роботи Філій Товариства в питаннях землеустрою та робочим зв’язкам з ДАБІ, органами центральної влади, місцевого самоврядування, органами, установам, що наділені повноваженнями у галузі земельних відносин.

Серпень 2011 р. – січень 2012 р. - ДП «СП «Земельний фонд» (Міністерство аграрної політики та продовольства України):
посада: заступник директора – заступник радника міністра з земельних питань Міністерства аграрної політики і продовольства України.
Основні обов’язки:
• аналітично - експертна та діяльність щодо законопроектування (радник);
• законотворча (внесення змін до існуючих нормативно - правових актів України, участь у в розробці проектів змін до законів та законів України , що регулюють подальший розвиток земельних відносин) та консалтингова діяльність у галузі землеустрою;
• виконання доручень та інших робочих обов’язків.
Досягнення: прийняття пропонованих змін до законів України.

Грудень 2008 р. – серпень 2011 р. – «IDA CONSULT»:
посада: радник з питань земельних відносин та інвестицій в нерухоме майно.
Основні обов'язки:
• аналітично – експертна діяльність в питаннях земельних відносин та інвестування в нерухоме майно;
• консультаційна діяльність щодо проведення цивільно – правових угод.

Травень 2008 р. – липень 2011 р. – ВРУ:
посада: помічник - консультант на громадських засадах народного депутата України в підкомітеті земельних відносин Комітету аграрної політики і земельних відносин ВРУ .
Основні обов'язки:
• проведення наукових досліджень з питань інституціонального забезпечення розвитку земельних відносин;
• консультаційно – аналітична діяльність як інженера-землевпорядника;
• внесення пропозицій щодо змін до проектів законів та законів України та інших підзаконних нормативних актів.
Досягнення: прийняття запропонованих змін до законів України.

Серпень 2008 р. – січень 2009 р. - ТОВ «УкрНДІ землеустрою»:
посада: начальник відділу землеустрою та оцінки земель.
Основні обов'язки:
• планування діяльності відділу та керівництво персоналом;
• нормконтроль за результатами виконаної роботи з виготовлення проектної документації з землеустрою (надання у власність, оренда);
• моніторинг законодавства, законотворча діяльність, внесення пропозицій до змін до законодавства України;
• консультаційна діяльність у галузі з питань земельних відносин клієнтів ТОВ щодо надання послуг із проведення заходів землеустрою.

Жовтень 2007 р. - липень 2008 р. ТОВ «Юкрейніан девелопмент груп»/ТОВ «Секира Груп Україна»:
посада: землевпорядник-консультант в питаннях земельних відносин.
Основні обов'язки:
• науково - аналітична праця - дослідження законодавчого забезпечення України в галузі земельних відносин;
• збір погоджувальної та дозвільної документації в процесі відчуження земельних ділянок, в т.ч. в проектах будівництва;
• консультаційна діяльність першої особи Компаній;
• співпраця з органами бті, територіальними органами Держкомзему, проектними організаціями, органами державної влади та місцевого самоврядування;
• аналітик - консультант при розробці, веденні та реалізації інвестиційно-будівельних проектів безпосередньо при керівникові (землевпорядний сектор питань: інвестування в землю, ризики тощо);
• дослідження, моніторинг цін та аналіз ринку нерухомості.

Квітень 2007 р. - листопад 2007 р. - ТОВ «ПланетВеркГруп»:
посада: землевпорядник - радник з питань iнвестування в нерухоме майно /землю
Основні обов'язки:
• співпраця з органами влади, бті, проектними організаціями тощо;
• перевірка, контроль дотримання законодавства в галузі земельних відносин в процесі отримання/ погодження проектної містобудівної та документації з землеустрою;
• співпраця з підрядними організаціями у ході реалізації інвестиційно - будівельних проектів;
• аналітик - консультант керівника при вирішенні питань у галузі земельних відносин, при веденні інвестиційно-будівельних проектів та їх реалізації.

Березень 2007 р.– квітень 2007 р. - Комунальна організація «Центр містобудування і архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)»:
посада: в.о. начальника Департаменту землеустрою.
Основні обов'язки:
• розробка, контроль за погодженням та затвердженням проектної документації щодо відчуження земельних ділянок на території м. Києва;
• отримання правовстановлюючих документів на земельні ділянки;
• моніторинг ринку нерухомості на території України та за її межами.

Серпень 2006 р. - березень 2007 р. - ТОВ «Студія архітектури та дизайну «Майстерпроект»:
посада: землевпорядник- проектна робота.
Основні обов'язки:
• аналітично - консалтингова діяльність в галузі земельного та цивільного права, контроль проведення процедури відчуження земельних ділянок при зміні їх цільового призначення та використання;
• ведення переговорного процесу в питаннях розвитку інвестиційних проектів – з моменту укладення цивільно-правових угод, стосовно об’єктів земельних відносин, нерухомості, супроводу розвитку об’єктів (забудова) до введення в експлуатацію;
• ведення Протоколів засідання перемовин з підрядними організаціями;
• розгляд питань, що стосуються надання земельних ділянок у власність або передачі їх у користування, в т.ч. на умовах оренди;
• співпраця з органами державної влади, місцевого самоврядування, науковими та науково-виробничими установами, інвестиційними/ інвестиційно-будівними компаніями ( в т.ч. - іноземними), генеральними / субпідрядними організаціями при забудові відчуженої території;
• праця радником аналітиком – консультантом - компанія «STROYFASA».
Досягнення: проектна робота у процесі будівництва логістичного комплексу (Міжнародна організація).

Червень 2006 р. - серпень 2006 р. - ТОВ «Сільвер Центр»:
посада : землевпорядник-проектна робота з інвестування в нерухоме майно/ землю.
Основні обов'язки:
• консультант керівництва з питань земельно-правових відносин та будівництва;
• оформлення прав власності, користування та погодження проектної/ технічної документації з землеустрою;
• співпраця з землевпорядними, науково - дослідними виробничими проектними організаціями при розробці, погодженні та затвердженні містобудівної документації та проектів з/у щодо відчуження земельних ділянок зі зміненим цільовим призначенням.

Листопад 2005 р. – червень 2006 р. - ТОВ «Майстер Капітал Менеджмент» :
посада : начальник відділу (землевпорядкування) - проектна робота.
Основні обов'язки:
• надання консультацій – при відчуженні земельних ділянок, порядку відведення та встановлення меж в натурі (на місцевості), зміні цільового призначення, в т.ч. цільового використання земельних ділянок та аудит;
• контроль та супровід за правильністю оформлення та отримання технічної проектної документації з надання у власність та передачу в користування, в т.ч. на умовах оренди, оформлення правовстановлюючих документів;
• співпраця як аналітика - консультанта у/та инвестиційних/ними компаніях/ми (в т.ч. – іноземними) : «Ghelamco»;
• інформаційне забезпечення проведення переговорів;
• укладення цивільно-правових угод щодо купівлі-продажу об’єктів земельно - правових відносин;
• адміністративна праця радником аналітиком – консультантом - компанія «Ghelamco».
Досягнення: проектна робота у процесі будівництва логістичного комплексу (Міжнародна організація «Ghelamco»).

Серпень 2005 р. – листопад 2005 р. - Головне Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища в м. Києві :
посада: провідний спеціаліст відділу містобудівного кадастру.
Основні обов'язки:
• збір, обробка, збереження, оновлення, контроль, обмін інформацією містобудівного кадастру м. Києва з відділами архітектури, управлінням інженерних комунікацій іншими державними службами;
• обслуговування заяв користувачів та майбутніх власників земельних ділянок у відповідності до діючого законодавств;
• узагальнення та аналіз даних містобудівного реєстру по територіях районів м. Києва;
• ведення кадастрової інформації з метою відповідності її до нормативно-правових положень, документації та завдань Управління;
• ведення документообігу у відділі Управління;
• проведення консультацій громадян щодо містобудівних та земельних відносин в м. Києві.
Досягнення: вдосконалення фахового надання консультацій відповідно до діючого законодавства України.
Володіння мовами:
українська та російська – рідні мови; ділове українське мовлення.
Володіння ПК:
ВІЛЬНЕ ВОЛОДІННЯ (Microsoft, Liga, ЗІР тощо)
Участь у
семінарах, конференціях:
- Конференція «Земельна реформа: впровадження національної кадастрової системи», 2012 р.
- Нацсемінар у рамках українсько – нідерландського проекту «Технічна допомога у процесі розробки програмних документів з розвитку земельних ресурсів в Україні», грудень 2011 р.
- Робоча група «Перспективи співробітництва України та ЄС у сфері Юстиції, свободи та безпеки», вересень 2011 р.
- Робочий семінар «Перспектива проведення земельної реформи в Україні», квітень 2011 р. (OECD EURASIA).
- Доповідач на міжнародному семінарі Робочої групи по управлінню земельними ресурсами європейської економічної комісії ООН 2010 року «Послуги кадастру та реєстру в країнах Європейського регіону: реформи системи «електронної влади» та їх вплив», Мінськ, червень 2010 р.
- Публ. дебати «Фонду ефективного розвитку»: «Ринок сільськогосподарських земель потрібен Україні вже сьогодні», 05.02.2009р.
- Семінар «Операції з землею несільськогосподарського призначення: приватизація, купівля, продаж, оренда», 2006 р.
- Семінар «Організація та проведення земельних аукціонів», 2006 р.
Особисті якості:

- порядна, пунктуальна, працелюбна, легко навчаюсь;
- аналітичні здібності;
- серйозний моральний підхід до реалізації своїх професійних якостей;
- вміння брати відповідальність за прийняття рішень.
Мета:
реалізація професійного потенціалу в системі стабільних структур, де може бути адекватно розкритий та розвинутий мій професіоналізм.
Основний наголос в майбутній співпраці зосереджено на удосконаленні фахових навичок.
Інше:
маю водійські права кат. «В»

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами