Резюме від 21 травня 2024 Файл

Галина

Бухгалтер

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ШЕВЧУК ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

Особисті  Дата народження 31 грудня 1978 р.
дані  Адреса: м. Київ, вул. Лятошинського, 28, кв. 100
 Ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
 Моб.тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
 Сімейний стан: одружена
 Є двоє дітей

Професійні  Знання нормативних, методичних матеріалів з організації та ведення
навички бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності, кошторисів в
бюджетних установах
 Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу,
зобов'язань і господарських операцій.
 Знання основ трудового законодавства.
 Нарахування заробітної плати та інших виплат працівникам установи,
виплат допомоги по тимчасовій втраті працездатності.
 Ведення обліку основних засобів, запасів, пально-мастильних матеріалів
 ПК – досвідчений користувач, ІС-ПРО, СЕД, Медок, СДО «Клієнт
Казначейства – Казначейство», Є-Звітність, Є-Data, 1C.
 Маю права водія кат. В

Досвід
роботи 2020 р. – по теперішній час

Прокуратура Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
Посада: начальник відділу - головний бухгалтер відділу фінансування та
бухгалтерського обліку
Посадові обов'язки: здійснення фінансового аналізу та контролю за
виконанням бюджету прокуратури, формування бюджетних запитів,
складання та затвердження кошторисів на основі відповідних обґрунтувань
структурних підрозділів прокуратури; ведення бухгалтерського обліку в
державному секторі, у тому числі з використанням уніфікованої
автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;
контроль за відповідністю взятих бюджетних зобов’язань бюджетним
асигнуванням, паспортом бюджетної програми; поточними планами
асигнувань на утримання прокуратури, кошторисами витрат на її утримання;
забезпечення суворого додержання штатної, фінансової і касової дисциплін,
кошторисів доходів і витрат;
складання та здачу поточної, квартальної, річної бюджетної фінансової
звітності;
статистичної звітності;
нарахування заробітної плати та інших виплат працівникам установи;
розрахунок потреби коштів на виплату допомоги по тимчасовій втраті
працездатності.
Подяка Генерального прокурора України (2022)

2014 р. – 2020 р.

Прокуратура Автономної Республіки Крим
Посада: головний спеціаліст відділу фінансування та бухгалтерського обліку
Посадові обов'язки: нарахування заробітної плати та інших виплат
працівникам установи; розрахунок потреби коштів на виплату допомоги по
тимчасовій втраті працездатності; складання звітності про виплату заробітної
плати та інших платежів, статистики; складання довідок про заробіток
працівників, довідок для перерахунку пенсій, штатний розпис та внесення
змін до нього; ведення касових операції та касових книг; ведення первинного
обліку товарно-матеріальних цінностей, необоротних активів, їх списання та
підготовка всіх пов’язаних з цим документів; облік запасів та матеріалів, їх
списання та підготовка всіх пов’язаних з цим документів; проведення
інвентаризацію матеріальних цінностей.

2012 р. – 2014 р.
Дніпровська екологічна прокуратура
Посада: головний спеціаліст відділу фінансування та бухгалтерського обліку
Посадові обов'язки: нарахування заробітної плати та інших виплат
працівникам установи; розрахунок потреби коштів на виплату допомоги по
тимчасовій втраті працездатності (180 чоловік); ведення обліку основних
засобів, запасів, обліком пально-мастильних матеріалів.

2001 р. – 2012 р.
«Інститут природної економіки ім. В.І.Вернадського»
Посада: офіс-менеджер
Посадові обов'язки:
Забезпечення підготовки та організації роботи офісу, підготовка документів,
матеріалів, ведення телефонних переговорів (прийом вхідних дзвінків,
керування вихідними дзвінками, переадресація дзвінків, організація
забезпечення офісу канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими
товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу (аналізує і
визначає потреби в матеріально-технічному забезпеченні й обслуговуванні
офісу).
Організація ведення ділової кореспонденції (реєстрацію й обробку вхідної і
вихідної кореспонденції), веде ділове листування, забезпечує розсилання
необхідних матеріалів.

Освіта У 2001 році відмінно закінчила Інститут економіки і бізнесу на транспорті
Національного транспортного університету, спеціальність – «Економіка
підприємства» та здобула кваліфікацію спеціаліст з економіки.
У 2001 році закінчила Національний транспортний університет, спеціальність
«Мости та транспортні тунелі» та здобула кваліфікацію інженер-будівельник.

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (2023).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: