Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Олена

Асистент керівника

Вік:
58 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Olena Kaminska
Personal Assistant | Organizer | Project Support Specialist
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Amsterdam B Olena Kaminska

ABOUT ME

I have over 15 years of experience in managing digital marketing projects; practical experience in legal
consulting; and also experience in creating unique educational projects. My skills and abilities in content
creation, finding, systematizing, and digitizing information will help managers optimize complex tasks. I am
technically proficient and operationally efficient, capable of ensuring seamless day-to-day operations. I’m
looking for a position where my skills can be useful and contribute to the success of the company and my
personal development.

PROFESSIONAL EXPERIENCE

Legal Consultant for Private Entrepreneurs 2018 – 2022 | Ukraine
Self-Employed
Provided legal support and consultations to over 10 private entrepreneurs on taxation matters,


significantly enhancing their understanding of tax-related issues
Ensured the timely completion of tax declarations and strict adherence to financial regulations


Developed and analyzed contractual documents and agreements, fortifying clients’ legal and financial


positions
Managed client banking operations, including the generation of invoices


Teacher of Geography 2020 – 2022 | Ukraine
Vyshgorod, Khotianivka`s school
Developed exercises and tests for lessons and created instructional videos (see link )


Conceived and implemented a program to use multimedia lesson presentations in my educational project


(see link ) 

Internet Agency Director 2013 – 2018 | Ukraine
"Artrix-Ukraine"
Managed a team of 7, ensuring motivation and professional development, resulting in stable team


performance and zero team turnover for 5 years
Developed and maintained over 40 websites, specifically tailored for small businesses. As a result, client


traffic consistently increased, facilitating long-term collaboration
Worked with clients in a CRM system, automating task assignments and monitoring their completion


within the team
Provided long-term relationships with clients

RELEVANT SKILLS

Technical Proficiencies: Information and Presentation Administrative Abilities:
- MS Office, Google Workspace: Management: - Meeting Coordination:
Advanced proficiency with - Research and Data Competent in scheduling and
document creation, data Organization: Skilled in organizing meetings
processing, and presentation searching, collecting, and - Hospitality: Experienced in
design systematizing information for welcoming visitors and
- Website and Social Media analytical and operational use managing visa application
Management: Experienced in - Presentation Creation: Capable processes
using website admin panels and of creating compelling
managing social media accounts presentations for various
audiences

LANGUAGES

Russian Ukrainian

English Dutch

EDUCATION

Jurisprudence (Lawyer) 2011 – 2015 | Ukraine
Taras Shevchenko National University of Kyiv
According to the Dutch education system: "de graad van bachelor in het wetenschappeljik onderwijs (WO) in de
richting rechtsgeleerdheid" (see link)

Engineering Geophysics 1983 – 1989 | Ukraine
Taras Shevchenko National University of Kyiv

COURSES

Dutch Language Course Certificate 2023 – 2024 | Netherlands

Online Coding Workshops for Women 2022 | Netherlands

Схожі кандидати

Administrative assistant (Real Estate sector)
Дистанційно, Львів, Кривий Ріг

Секретарь (кадровый учет), преподаватель, консультант
10000 грн, Дистанційно, Олександрія

Офіс-менеджер, економіст, секретар
15000 грн, Дистанційно, Вінниця

Помічник керівника
Дистанційно

Офис-менеджер, администратор
18000 грн, Дистанційно, Київ

Адміністратор, секретар
Дистанційно, Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: