Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Олександр

Директор виробництва

Вік:
51 рік
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ, Львів, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ГНІБЕДА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Дата народження: 05.04.1973
Місто: Харків

Контактний тел [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ел. пошта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід та ключові навички:
- більше 15 років досвіду роботи на керівних посадах у фінансовій та виробничій сферах (більше 10 років з них на позиції ТОП менеджера)
- досвід організації роботи виробництва, інженерно-технічної служби та побудови їх структури , знання основних принципів бюджетування, участь у впровадженні та виконанні на підприємстві вимог системи менджементу безпеки та контролю якості харчових продуктів ( ХАСП, ISO 22000, ISO9001)
- досвід управління командами та структурними підрозділами штатом понад 300 осіб, навички впровадження та розуміння принципів роботи системи LEAN (ощадливе виробництво), 5S, SMED, наявність досвіду оптимізації виробничих витрат.
- вміння організувати безперебійну роботу виробництва у цілодобовому режимі
- Досвід роботи з підрядними організаціями (капітальний ремонт, реконструкції обладнання, будівель, споруд тощо), організація тендерних закупівель ТМЦ.
-Знання технічних і технологічних процесів приймання, сушіння, очищення, переробки, відвантаження-зернових, олійних культур, продуктів переробки, виробництва комбікормів, принципів роботи переробного та хлібопекарського (кондитерського) обладнання, а також правил експлуатації устаткування, що застосовується.
-Розуміння принципів роботи конвеєрних ліній, пакування, дозатори, фасування, компресорне обладнання, охолоджувальне та ін., принципів організації роботи складської логістики згідно правилам FIFO.
- успішний досвід реалізації проектів з реконструкції та модернізації виробництва

ДОСВІД РОБОТИ:

01.2021 – теперішній час-Комерційно-виробнича фірма

Директор з виробництва
В підпорядкуванні два окремі виробничі майданчики з виробництва борошномельно- круп’яної продукції та елеваторний комплекс.

У підпорядкуванні: Технолог, Майстер (елеватора),2 майстри виробничих ділянок млинів, 2 Завідуючі складами, 2 комірники, начальник лабораторії, Фахівець із стандартизації сертифікації та якості, 4 Старші оператори (млин). Загальна кількість працівників у підпорядкуванні - 94.
• Керування виробничо-господарською діяльністю виробничих майданчиків.
• Дотримання планів випуску продукції і стандартів якості.
• Контроль технологічно правильної експлуатації обладнання та інших основних засобів, виконання графіків ремонтів, дотримання безпеки праці.
• Керівництво підлеглими: підбір, постановка задач, контроль виконання, навчання.
• Планування та реалізація заходів вдосконалення організації виробництва, технології, механізації та автоматизації виробничих процесів, попередження браку, підвищення якості продукції, економії ресурсів, підвищення рентабельності виробництва.
• Ознайомлення з технологією переробки зерна дурум (на прикладі підприємств Туреччини).
Досягнення:
2021рік :
• Реконструкція виробничого приміщення під цех виробництва нового високомаржинального продукту борошняні суміші (для випікання). Результат- додатковий дохід від випуску нової номенклатурної позиції.( приблизно на 35 відсотків вищий за дохід з продажу борошна, середній обсяг поставки по контракту 3-5 контейнерів на місяць)
• Будівництво додаткового складу готової продукції (1200 кв.м). Ресурс для акумулювання готової продукції у разі коливання цін на ринку, без зупинки основного виробництва, що впливає на собівартість переробки.
• Будівництво котельні на альтернативному паливі (в якості палива використовується пелета з гранульованих висівок за удосконаленою рецептурою гранулювання). Результат- скорочення виробничих витрат (пар на технологічні потреби та опалення) у порівняні з використанням на ці цілі природного газу до 550 тис. грн. на місяць.
• Запуск виробництва паливної пелети з відходів переробки зернових культур (розробка рецептури, технології виробництва). Результат- використовується для внутрішніх потреб (альтернатива газу, тобто зниження виробничих витрат) і на продаж (додатковий дохід, ціна вище ніж на звичайні гранульовані висівки в середньому на 500грн/т. Загальний відсоток продажів паливної пелети у загальному обсязі продаж гранульованих висівок складає приблизно 10% ) .
2022рік :
• Впровадження в існуючу технологічну схему виробництва додаткових ліній фасування продукції у паперовий мішок , пакет, біг-бег. Результат – збільшення обсягів продажу за рахунок розширення номенклатури (в середньому на 2,2%)
• Реконструкція та автоматизація системи зволожування зерна – економія електроенергії та витрат на асенізацію до 800 тис. грн на рік.
2023рік:
• Запуск нового проекту випуску гігієнічних наповнювачів для домашніх тварин з відходів переробки зернових культур (реалізація проекту «під ключ»: рецептури, технологія виробництва, пакування, продажі) з ціною реалізації значно вищою за гранульовані висівки. Результат - додатковий дохід від продажів нового високомаржинального продукту до 240 тис.грн. на місяць.
• спільно з технічним департаментом реалізований проект встановлення сонячних панелей на території виробничого майданчику (електроенергія для внутрішнього споживання). Проект скоротить умовно постійні виробничі витрати на споживання електроенергії до 20%, та знизить собівартість продукції.)

10.2019 – 10.2020Салтівський хлібзавод

Головний інженер
3 виробничі майданчики. Структура служби головного інженера включає електроцех, механічну майстерню, склади.
У підпорядкуванні: Головний енергетик, Головний механік, Спеціаліст з охорони праці, Інженер з утримання та експлуатації будівель та споруд.
Загальний штат у підпорядкуванні 36 працівників.
• Управління діяльністю технічних служб підприємства.
• Організація і контроль використання технологічного обладнання, енергетичних ресурсів.
• Забезпечення безперебійної роботи технологічного обладнання виробництва, своєчасного капітального та поточного ремонтів, розробка графіків ППР.
• Контроль дотримання персоналом правил технічної експлуатації обладнання, дотримання правил техніки безпеки, норм охорони праці.
• Складання заявок на придбання матеріалів, запасних частин, проведення переговорів та укладання договорів на постачання обладнання, комплектуючих, витратних матеріалів.
• Співпраця і контроль роботи підрядних організацій, постачальників комунальних послуг.
• Участь у розробці та контролі бюджету технічної служби підприємства.
• Участь у технічному оновленні виробничого обладнання, пошук та придбання.
• Заключення та контроль виконання угод щодо придбання необхідного для виробничих процесів обладнання, введення його в експлуатацію, надання робіт та послуг.
Досягнення:
• Реконструкція пневмомережі (подача сировини на виробництво) з установкою менш енергоємного обладнання. Результат - значне зменшення витрат на споживання електроенергії. (на 200 тис. грн на місяць)
• Реконструкція системи охолоджування води для технологічних потреб виробництва, придбання та встановлення сучасного чиллера. Результат - економія енергоспоживання, підвищення якості продукції (за рахунок суттєвого зниження температури води що використовується на виробництві при замішуванні тіста, особливо в літній період).

06.2014 – 02.2019 Державне Підпрємство «Новопокровський комбінат хлібопродуктів»

12.2016 – 02.2019Генеральний директор:

У підпорядкуванні: Заступник генерального директора з виробництва, Комерційний директор, Технічний директор, Фінансовий директор, Головний бухгалтер.
• Організація, координація та контроль роботи виробничих служб підприємства (виробничі підрозділи, служба головного інженера, постачання, транспортна ділянка, лабораторія, ремонтно-механічна служба, збут, постачання), ділянок виробництва: млиновий комплекс, елеватор, комбікормовий завод.
• Організація нових напрямків виробництва (грануляція шротів, жмихів).
• Організація та управління виробничою, маркетинговою, адміністративно-господарською діяльністю підприємства.
• Аналіз фінансових показників, визначення шляхів оптимізації доходів та витрат. Забезпечення прибутковості та рентабельності підприємства.
• Пошук ефективних напрямів реалізації продукції та послуг на ринку.
• Проведення переговорів із контрагентами, укладання довгострокових договорів на постачання сировини, реалізації продукції, придбання основних засобів.
Досягнення:
• Оптимізація виробничих процесів (перегляд функціоналу, аналіз навантаження працівників по кожному підрозділу, перерозподіл обов’язків, поєднання посад зі схожим функціоналом та. ін), скорочення штатної чисельності персоналу з 340 до 200 чол.
• Запуск повністю автоматичної італійської лінії дрібного фасування борошна у паперовий пакет – автоматизація (скорочення персоналу ручної фасовки на 80%), підвищення продуктивності на 100%.
• Запуск нового напрямку – гранулювання шротів та жмихів (давальницька сировина). Генерування додаткового прибутку підприємства за рахунок послуг приймання, зберігання, гранулювання та відвантаження до 400 тис. грн на місяць.

06.2014 – 12.2016Заступник генерального директора з виробництва:
• Забезпечення безперебійної та безаварійної роботи виробничого обладнання.
• Вдосконалення організації виробництва. Розробка проектів модернізації обладнання.
• Участь у підготовці виробничих майданчиків до сертифікації ISO 9001, ISO 22000.
• Пошук ефективних напрямів реалізації продукції та послуг на ринку.
• Визначення шляхів оптимізації доходів та витрат підприємства.
Досягнення:
• Реалізація проекту з переобладнання газової котельні на альтернативний вид палива, лушпиння соняшника. Результат – скорочення виробничих витрат на 600 тис. грн на місяць (пар на технологічні потреби та опалення у порівняні з використанням природного газу).
• Впровадження на транспортній ділянці підприємства системи контролю палива та програми обліку витрати ПММ (з установкою навігаційних систем контролю). Результат скорочення витрат на ПММ на 30%.

2013 – 2014ПАТ «КРЕДІАГРІКОЛЬБАНК»
Керуючий відділенням

1999 – 2013АКБ Укрсоцбанк
Юрист, Завідувач сектору договірно-правових відносин та по роботі з персоналом, Заступник начальника відділення, Начальник відділення.

1992 Краматорська швейна фабрика
Електромонтер з ремонту та обслуговування електрообладнання

ОСВІТА:
2017 – 2018Харківський національний технічний університет сільського господарства ім.П.Василенко
Магістр галузевого машинобудування
1997 – 2002Харківська Національна юридична академія ім.Я.Мудрого
Юрист
1988 – 1992Краматорський технологічний технікум
Технік-електромеханік

ДОДАТКОВЕ НАВЧАННЯ:
2000р - «Інтенсивний курс для начальників підрозділів приватних клієнтів філій та начальників відділень». АКБ Укрсоцбанк.
2006р - «Навички презентацій». Тренінгова компанія СТС.
2007 р - «Техніка продажу банківських продуктів». Тренінгова компанія СТС.

Особисті якості:
Швидка адаптація , стресостійкість
вимогливість до себе та до підлеглих
Відповідальність, принциповість, організованість, старанність,
Самостійність у прийнятті рішень у рамках встановлених повноважень
Вміння системно мислити, аналітичні навички
Прагнення працювати та націленість на результат
Бажання вчитися новому та вміння ділитися досвідом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: