- PRO
Альона
Project-менеджер
- Розглядає посади:
- Project-менеджер, Продакт-менеджер, Менеджер програми лояльності
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10533736/
Досвід роботи
Product Manager (Loyalty Program)
з 05.2024 по 12.2024
(7 місяців)
BAT Україна, Київ (Харчова промисловість)
Функціонал:
- Розробка загальної стратегії утримання та покращення лояльності споживачів;
- Підтримка та розвиток програми лояльності o`go Club;
- Формування та розподіл бюджету програми лояльності;
- Створення нових процесів та продуктів, або внесення змін в діючі на підставі аналізу отриманих результатів;
- Створення бізнес-вимог та технічних завдань для процесів і продуктів програми лояльності;
- Обслуговування та оптимізація платформ за допомогою компаній-підрядників;
- Управління процесом збору відгуків від споживачів;
- Участь у розробці маркетингових активностей;
- Активна взаємодія з юридичним підрозділом по узгодженню активностей;
- Формування призового фонду;
- Контроль за виконанням узгоджених планових показників програми лояльності;
- Регулярна підзвітність по результатам роботи програми лояльності.
Досягнення:
- Розробила та підготувала до релізу новий продукт - “Шанс на подарунок”, що в прогнозі дає можливість зменшити витрати бюджету на призовий фонд на 20-25%.
- Запровадила обмеження кількості сертифікатів за бонуси, що дало можливість перенаправити споживачів в інші категорії подарунків. В перші місяці зменшення витрат на призовий фонд становило в середньому 30%.
Керівник проєктів та програм у сфері розвитку програм лояльності
з 01.2022 по 04.2024
(2 роки 3 місяці)
АТ "СЕНС БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Функціонал:
- Розвиток програми винагород Cash’u Club. Аналітика клієнтської поведінки, підвищення рівня клієнтських транзакцій, підвищення рівня конвертації накопичених клієнтами бонусів на участь в акціях та розіграшах, підвищення рівня знання Cash’u Club серед наявних та нових клієнтів та рівня лояльності до бренду Sense Bank;
- Розробка, запуск та супровід акцій та розіграшів в мобільному додатку, їх документальне оформлення;
- Участь в створенні нових програм лояльності;
- Координація створення контенту, комунікаційних кампаній та заходів;
- Взаємодія з МПС та партнерами банку для організації спільних активностей програми Cash’u Club;
- Взаємодія з підрозділами: управління клієнтськими даними та транзакційною aктивністю, бек-офісом, Marketing, PR, legal, Tax Service, IT, Finance, Risk, Product, Business Analyst, Сontracts Department, HR, зовнішніми підрядниками (формування запиту, документообіг, оплати, контроль виконання послуг).
Досягнення:
- Реалізувала за 2023 рік 22 проекти розіграшів та вікторин для клієнтів із середньою ефективністю 450%;
- Отримала нагороди «Кращі з кращих» за проекти «Вікторини в чаті» та «Кеш’ю 5 років. Кешбек кеш’ю всюди» за підсумками командної роботи в 2023 р.;
- За результатами одного із проектів сума всіх транзакцій клієнтів зросла на 4%, а їх кількість зросла на 7% (порівняно з середнім показником за рік).
Керівник з розвитку продажів
з 07.2019 по 12.2021
(2 роки 5 місяців)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)
Функціонал 1. Немонетарні мотивації для співробітників:
- Розробка, запуск та супровід програм немонетарних мотивацій для співробітників банку, які націлені на збільшення продажів, ефективності співробітників та покращення іміджу компанії як роботодавця;
- Погодження та контроль бюджету, звітність, документообіг мотивацій;
- Розрахунок, доведення та контроль виконання планових показників;
- Ведення штатного розкладу учасників мотивацій;
- Підбиття підсумків та організація виплати заохочення/нагородження співробітників;
- Адміністрування на внутрішньому ресурсі платформи немонетарної мотивації для 2600 співробітників: тех.супровід, доопрацювання, візуалізація, наповнення каталогу подарунків, їх закупка, доставка;
- Промо мотивацій (комунікація зі співробітниками, публікації новин, пости в соц.мережах);
- Взаємодія з IT, PR, HR, Finance, Accounting Department, Сontracts Department, підрядниками (формування ТЗ, документальне супроводження, оплати, контроль виконання послуг).
Функціонал 2. Участь в інших проектах, пов’язаних з оптимізацією роботи співробітників відділень банку:
- Переведення процесу перевипуску карт у мобільний додаток (звітність, аналіз, доведення планів, участь у робочих зустрічах);
- Стандартизація процесу фіксування звернень клієнтів в КЦ, Чаті, Відділеннях;
- Аналіз навантаження на співробітників відділень банку та пропозиції щодо оптимізації їх роботи.
Досягнення:
- Завдяки запровадженій платформі немонетарної мотивації співробітників на внутрішньому ресурсі банку вдалося оптимізувати бюджет і скоротити статтю витрат на мотивацію співробітників;
- Запроваджені немонетарні мотивації дозволили перевиконати планові показники операційного прибутку роздрібного бізнесу за рік на 40%.
Керівник з роздрібного бізнесу відділення банку
з 10.2017 по 06.2019
(1 рік 8 місяців)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)
Функціонал:
- Виконання обов'язків директора відділення банку;
- Участь у процесі управління персоналом;
- Пошук та підбір персоналу;
- Виконання встановлених планових показників з продажу та дохідності банківських продуктів;
- Участь у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази банку;
- Залучення та обслуговування ключових клієнтів фізичних та юридичних осіб;
- Збільшення обсягів продажу банківських продуктів та послуг у відділенні;
- Вирішення нестандартних/конфліктних ситуацій у відділенні банку.
Спеціаліст - Провідний спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами відділення банку
з 09.2013 по 10.2017
(4 роки 1 місяць)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)
Функціонал:
- Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку — фізичних осіб;
- Управління закріпленим портфелем клієнтів;
- Залучення нових клієнтів фізичних осіб;
- Виконання встановлених планових показників з продажу та дохідності банківських продуктів.
Освіта
Київський національний торговельно, економічний університет
Фінанси, банківська справа та страхування, Київ
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінг з перемовин
2024
Знання і навички
- MS Office
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- MS Teams
- SharePoint
- Cisco WebEx
- BlueJeans
- IBM-LotusNote
- Planner
- Zoom
- Пользователь ABS B2
- Oracle Siebel CRM
- IS-Card
- Cfront
- IIT Користувач
- Jira
- Power BI
- Oracle BI
- Figma
- Visual Studio Code
- Управління проєктами
- Продакт-менеджмент
- Project management
- Product management
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
В пошуку цікавого проекту для реалізації свого потенціалу та отримання нового досвіду. Маю добре розвинені навички спілкування із зовнішніми та внутрішніми клієнтами, великий досвід роботи в команді. Пропоную відповідальний підхід до роботи з орієнтацією на результат. Готова ділитися вже отриманим досвідом та навчатися новому.
Хобі та інтереси:
Полюбляю спорт та активний відпочинок: велоспорт, настільний теніс, йога, біг, походи в гори. Відкриваю для себе нові місця та країни. Також отримую задоволення від читання книжок.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Product-менеджер, Product owner, Project-менеджер, ще 1 посада
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Product Manager (Loyalty Program), BAT Україна, 7 місяців
- Керівник проєктів та програм у сфері розвитку програм лояльності, АТ "СЕНС БАНК", 2 роки 3 місяці
Схожі кандидати
-
Керівник проєкту
Київ, Чернівці -
Менеджер проєктів
Київ, Запоріжжя -
Junior Project-менеджер
Київ, Дистанційно -
PMO Analyst, Project Coordinator, Expert, аналитик, координатор
Київ -
Керівник проєкту
72000 грн, Київ -
Project-менеджер
Київ, Інші країни, Дистанційно