Резюме від 14 березня 2024 Файл

Надія

Менеджер з логістики

Вік:
35 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Nadiia Ananchenko [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
I am 35, I’m not married. I’m hard-
responsible person who wishes
Zhytomyr, Ukraine
to evolve, to move forward and to
communicate with different people.

EDUCATION SKILLS
Institute of Ukrainian and Foreign Philology Very careful Persistent Purposeful
Zhytomyr Ivan Franko State University
09/2007 - 06/2012, Hardworking Teamplayer

Amadeus reservation and air passenger's
technology
Training Center of Ukraine International Airlines LANGUAGES
08/2016, Ukraine,Kyiv
Courses English - Upper Intermediate
air travel documents handling Full Professional Proficiency

Russian - free
Full Professional Proficiency

Ukrainian - native
WORK EXPERIENCE Full Professional Proficiency

Supervizor of the group of flight Booking
specialists
Intertrade Call Center project - Contact Center of INTERESTS
Ukraine International Airlines (UIA)
09/2017 - 08/2020, music books nature travelling
Achievements/Tasks
Achievements/Tasks: • Organization and maintenance of life and
activities of the office. • To teach new managers to work with
booking system (Amadeus). • Conducting interviews and recruiting
staff. • To help the managers with difficult questions and
calculations. • Organization of filling in documents by employees. •
Working with incoming calls and written requests. • Taking
payment for services provided by UIA using foreign and local
payment systems. • Issuing the carriage documents: tickets,
baggage receipts, receipts for other services (transportation of
animals, meal orders etc.). • Reissuing the carriage documents in
case of voluntary and involuntary date or route changes (flight
delays or flight cancellations).

Sales manager
Digital publishing MCFR
08/2020 - 06/15/2021,
project - Contact Center of Sales
Achievements/Tasks: • To sale the magazines. • Show the benefits
of magazines. • To help the buyers with documents for purchase. •
Execute a sales plan.

Customer Support Specialist
SimplyContact - Contact Center of Wizz Air airlines
06/2021 - 06/15/2021,
Achievements/Tasks
• Resolving issues related to flight cancellations and delays. •
Helping passengers book additional services, get the information
regarding the airport procedures. • Working with incoming calls
and written requests. • Informing passengers about current rules
of passenger and baggage carriage of Wizz Air. • Issues of
compensation's payment in case of the flight's cancelation or
delay.

Схожі кандидати

Логіст складу
30000 грн, Житомир

Оператор, логіст
Житомир

Оператор логістики
Житомир

Менеджер з логістики та збуту
Житомир, Бердичів, Дистанційно

Логіст
Житомир

Логіст
Житомир, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: