Резюме від 28 квітня 2024 Файл

Кирило

Фахівець з публічних закупівель

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Цибін Кирило Олександрович

Загальна інформація:
м. Київ
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
д.н. 17 січня 1992 р.

Ключові компетенції:
• Проведення переговорів;
• Відмінні комунікативні навички;
• Відмінні організаторські навички;
• Вирішення конфліктних ситуацій та робота з запереченнями;
• Підготовка та укладення договорів;
• Ділова комунікація;
• Робота в команді.

Досвід роботи:

Державне підприємство «Медичні закупівлі України», Київ
Посада: Головний фахівець з публічних закупівель.
Період: з березня 2021 до цього часу.
Основні обов'язки: проведення «євроторгів» (відкриті торги з публікацією англійською мовою), спрощених закупівель, запитів ціни пропозицій в Прозорро Маркет, переговорних процедур закупівель; проведення переговорів; підготовка протоколів тендерного комітету, уповноваженої особи; представництво інтересів підприємства в АМКУ.
Основні досягнення: успішне проведення переговорів щодо закупівель, своєчасне виконання усіх поставлених задач.

ТОВ "Діксі-Центр", Київ
Посада: Фахівець з тендерних закупівель.
Період: з лютого 2020 по березень 2021.
Основні обов'язки: вичитка тендерної документації, підготовка пакету документів для участі в тендері, подача тендерної пропозиції, взаємодія з органами державної влади та місцевого самоврядування з питань отримання сертифікатів, довідок та інших документів, що необхідні для участі в торгах, прийняття участі в аукціонах, підготовка та завантаження документів переможця, підготовка, узгодження та підписання договорів, додаткових угод, підготовка видаткових накладних, рахунків, актів приймання-передачі, претензійно-позовна робота, написання вимог, представництво інтересів в АМКУ.
Основні досягнення: успішне проведення переговорів щодо закупівель, своєчасне виконання усіх поставлених задач.

Polinova Polska, Вагровец
Посада: Спеціаліст з навчання та розвитку персоналу.
Період: листопад 2018 – травень 2019.
Основні обов’язки: навчання україномовного персоналу, підтримка та консультація у вирішенні будь-яких питань, допомога з оформленням документів.

Steinpol, Ржепин
Посада: Спеціаліст з навчання та розвитку персоналу.
Період: вересень 2016 – грудень 2017.
Основні обов'язки: навчання україномовного персоналу, підтримка та консультація у вирішенні будь-яких питань, допомога з оформленням документів.

Zo.o. Krishna Poland, Тчанка
Посада: Спеціаліст з навчання та розвитку персоналу.
Період: лютий 2015 – серпень 2016.
Основні обов'язки: навчання україномовного персоналу, підтримка та консультація у вирішенні будь-яких питань, допомога з оформленням документів.

Освіта:
Магістр права
Українська академія банківської справи Національного банку України, 2009-2015
Спеціальність: Правознавство

Додаткові відомості
♦ Упевнений користувач ПК (MS Office, Ms Excel, Internet), робота з різними типами електронних законодавчих баз;
♦ Навички роботи з таск менеджерами Space та Asana;
♦ Досвід роботи в системі SAP;
♦ Знання іноземних мов: вільно володію українською й російською мовами.
Англійська – Intermediate (продовжую навчання). Польська – Intermediate.
♦ Наявність водійського посвідчення кат. B;
♦ Здатність швидко навчатися новим видам діяльності;
♦ Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).

Додаткове навчання та підготовка:
Серпень 2023 – курс “Основи управління ланцюгами постачання”
Жовтень 2020 – навчальна програма “Нова редакція Закону України “Про публічні закупівлі”;
Квітень 2020 – онлайн-курс “Нова редакція Закону України “Про публічні закупівлі”;
Січень 2020 – навчання у сфері публічних закупівель, успішно складений іспит;
Грудень 2019 – практикум “Інкотермс 2020 в Україні”;
Грудень 2016 – навчальна програма “Публічні закупівлі: Організація електронних торгів в системі Prozorro”.

Про себе:
Легко встановлюю контакт з людьми і добре ладнаю з оточуючими. Швидко навчаюсь і впроваджую нові знання. Моє завдання – досягнення результату, особистий розвиток та кар'єрний зріст.

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, уважність, амбітність, ввічливість, нестандартність мислення, креативність, стресостійкість, здатність до саморозвитку і навчання, критичне мислення, порядність, наполегливість, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, ініціативність, сильні організаційно-комунікативні здібності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: