Резюме від 15 березня 2024 Файл

Руслан

Керівник відділу закупівель

Вік:
44 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Фідірко Руслан Олексійович
Дата народження 16.06.1979,
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові Всебічний управлінський досвід у закупівлі,
виробництві, продажах, впровадження IT систем.
компетенції
Великий досвід із практичним застосуванням
навичок та впровадженням процедур, що
виключають можливість нанесення економічної
шкоди підприємству у сфері закупівель.

Розробив та впровадив: стратегію управління
закупівлями, результат – підвищення надійності
поставок та зниження витрат;

Знизив витрати на закупівлю до 30% за ключовими номенклатурами.
Зменшив потребу в оборотному капіталі на закупівлю у 3 рази.
Скоротив персонал більш як на 30% з одночасним збільшенням пропускної
спроможності.
Маю успішний досвід управління за умов дефіциту коштів.
Освіта У 2000 р. закінчив технікум Сумського національного аграрного університету за
спеціальністю «правознавство», кваліфікація – юрист.
У 2007р. закінчив Сумський національний аграрний університет за спеціальністю
«менеджмент організацій», кваліфікація – спеціаліст з менеджменту.
У 2011-2017рр. пройшов тренінги з проектного управління, управління закупками,
управління персоналом, маркетингу.
Професійний досвід:
ПАТ «Сумське НВО», АТ «СМНВО-Інжинірінг»
2019 – по теперішній час
Заступник директора із закупівель – начальник УМТЗ
Про підприємство: один із найбільших у Європі машинобудівних комплексів з випуску
обладнання для нафтової, газової, атомної та хімічної промисловості. Компресори та
газоперекачувальні агрегати, унікальні види хімічної апаратури, центрифуги, насоси та
газова трубопровідна арматура, нафтопромислове обладнання та газозаправні станції,
установки комплексної підготовки газу – такий далеко не повний перелік продукції, що
виробляється підприємством.
Завдання: організація своєчасного забезпечення, мінімізація витрат, оптимізація
оборотного капіталу в частині закупівель, контроль якості поставок, управління
закупівлями, логістикою, службою зовнішньої кооперації, автотранспортним,
залізничним цехами та складським господарством.

Індустріальна група УПЕК
2018 - 2019
Заступник директора ТОВ «Транссервіс».
Про підприємство: індустріальна група УПЕК — одна з найбільших в Україні приватних
компаній, що займає лідируючі позиції в кількох продуктових сегментах і виробництві
компонентів для найбільших конвеєрів СНД, що поєднує ряд провідних машинобудівних
підприємств та інженерних центрів з більш ніж півстолітньою історією. Компанія
"Транссервіс" є централізованим постачальником Індустріальної групи УПЕК - забезпечує
заводи матеріалами, сировиною, запасними частинами, комплектуючими виробами,
паливом, паливно-мастильними матеріалами, а також постачає промислове обладнання.
Завдання: своєчасне забезпечення підприємств групи товарно-матеріальними
цінностями, мінімізація цін, зниження витрат пов'язаних із логістикою, оптимізація
схеми проведення закупівель та структури підприємства загалом, впровадження
актуальних тендерних процедур.
Результати:
В рамках управління закупками:
Проведено навчання персоналу використанню відкритого тендерного майданчика
«SmartTender», впроваджено власну ідею «Анонімний постачальник», що дозволяє
оперативно здійснювати моніторинг ринку та суттєво знижувати ціни на ТМЦ.
Внесено зміни до процедури проведення тендерів.
Розроблено нову процедуру закупівлі ТМЦ та послуг.
Ці заходи дозволили оптимізувати процедуру постачання підприємств та призвели до
суттєвої економії коштів (знайдено альтернативи монопольним постачальникам,
отримано додаткові суттєві знижки, не менше 15%, при закупівлі верстатів та
обладнання).
Група компаній «Кернел», Сумський кластер
2017-2018
Начальник комерційного відділу
Про підприємство: провідний у світі та найбільший в Україні виробник та експортер
соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону
Чорноморського басейну на світові ринки. Свою продукцію Кернел експортує у понад 60
країн світу.
Завдання: забезпечення ТМЦ (посівний матеріал, добрива, ЗЗР, сільськогосподарська
техніка, автомобільний транспорт, запасні частини тощо), реалізація продукції, у тому
числі експорт, логістика, організація складського обліку, найму транспорту та техніки.
Результати:
В рамках управління закупками:
Виконав аналіз номенклатури, що накуповуються, визначив ключові позиції, які істотно
впливають на виробничий цикл, вартість, якість або за якими існує високий ризик зриву
поставок. По кожній групі розробив та впровадив свої стратегії управління поставками.
Провів комерційну роботу з постачальниками ключових матеріалів та знизив ціни
закупівлі на 11-29%.
Виконав переведення ключових постачальників з умов 100% передоплати на 100%
відстрочку платежу з оплатою протягом 30 днів.
Виконав оптимізацію оборотного капіталу в закупівлях – скоротив запаси тривалого
зберігання на 21%, баланс кредиторської та дебіторської заборгованості змінив на
користь «Кернел».
В рамках управління реалізацією:
За короткий період було реалізовано продукції на експорт на понад 2 млрд. грн. На
внутрішньому ринку було реалізовано понад 40 тис. тонн неліквідної продукції
тривалого зберігання.
АТ «Сумський завод «Насосенергомаш»
2017
Заступник начальника відділу матеріально-технічного забезпечення
Про підприємство: одне з найбільших у СНД насособудівних підприємств, що
спеціалізується на розробці та виробництві насосного обладнання для нафтогазової
галузі, енергетики, агропромислового комплексу та водного господарства.
Завдання: мінімізація витрат та ризиків забезпечуючи ТМЦ, скорочення складських
залишків, реалізація неліквідної продукції
Результати:
Організував реалізацію неліквідної продукції, зокрема із терміном зберігання понад 30
років. Організував оптимальну схему реалізації списаного обладнання із вмістом
дорогоцінних металів, а також із терміном зберігання 5-30 років. Провів комерційну
роботу з постачальниками ключових номенклатур, що дозволило знизити ціни на ТМЦ,
що поставляються, в середньому на 30%, що у свою чергу дозволило скоротити витрати
підприємства на 1.5 млн. дол. у 2017 р. (8% від річного обсягу закупівель). За низкою
ключових постачальників зниження цін становило до 40%.
Сформував та реалізував стратегічний проект розвитку дирекції із закупівель, розробив
внесення змін до тендерних процедур, що дозволило суттєво мінімізувати корупційну
складову під час проведення закупівель товару та послуг.
ПАТ «Сумське НВО»
2002 – 2017
Заступник начальника управління матеріально-технічного забезпечення
Про підприємство: один із найбільших виробників нафтогазового, енергетичного,
ємнісного, насосного, хімічного обладнання.
Завдання: організація своєчасного забезпечення, мінімізація витрат, оптимізація
оборотного капіталу в частині закупівель, контроль якості поставок, управління
закупівлями, логістикою, службою зовнішньої кооперації, автотранспортним,
залізничним цехами та складським господарством.
Відповідав за взаємодію з митною службою, органами сертифікації та стандартизації,
міністерствами та відомствами, залізницею та ін.
Результати:
Організував та провів комерційну роботу, яка дозволила скоротити витрати
підприємства на: 8,18 млн. дол. у 2011 р. (5% від річного обсягу закупівель), 9,09 млн. дол.
у 2012 р. (6% від річного обсягу закупівель). За низкою ключових постачальників
зниження цін становило до 27%.
Виконав оптимізацію оборотного капіталу закупівлях: скоротив неліквідні залишки на
35%, збільшив кредиторську заборгованість на 36%, знизив дебіторську заборгованість
на 11%. Частка постачальників-посередників зменшена з 20,6 до 13,4%. Частка
постачальників з авансом понад 50% знижено на 40%.
Сформував та реалізував кілька стратегічних проектів розвитку дирекції із закупівель,
підприємства та керуючої групи в цілому:
- скоротив чисельність підрозділів на 17,3%;
- зменшив витрати на автотранспортні перевезення ТМЦ на 48%.
- організував аутсорсинг із метою прискорення виконання замовлень;
- ініціював порівняльний аналіз закупівельних цін із іншими підприємствами групи
«Енергетичний стандарт»;
- впровадив моніторинг індикативів;
- розробив єдиний бізнес-процес «Закупівлі» у процесі впровадження SAP;
Характеристика закупок підприємства:
Здійснення закупівель на тендерній основі;
Більше 1000 контрагентів, щомісячна закупівля понад 5000 позицій металу,
комплектуючих, допоміжних та інших матеріалів;
Організація прямих постачання комплектуючих на майданчик Замовника;
Необхідність своєчасного забезпечення в умовах нестабільного фінансування та планів
виробництва, що часто змінюються.
Активно приймав участь у всіх аспектах роботи підприємства:
- Забезпечував контроль витрат на замовлення;
- отримав досвід планування та управління виробництвом (як член комісії стратегічних
замовлень керував процесом постачання ТМЦ, виробництва та відвантаження виробів);
- керував відвантаженням продукції підприємства;
- був одним із розробників системи планування виробництва;
- Впровадив проекти вдосконалення вхідного контролю, аудиту постачальників;
Рекомендації На запит готовий надати рекомендації керівників з попередніх місць роботи.
Сильні Здатність до аналітичної роботи з великим обсягом даних, успішний комерційний досвід,
якості швидка реакція на обставини, що змінюються, націленість на результат. Готовий до
ухвалення відповідальних рішень.
Цінності Сім’я, репутація, результат, розвиток.

Сімейний Одружений, троє дітей:
стан 1. Син 2003 року народження 2. Син 2016 року народження 3. Син 2022 року народження

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: