Резюме від 17 березня 2024 Файл

Оксана

Діловод

Вік:
34 роки
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Барма Оксана Михайлівна
Вік: 34 роки.
Громадянство: України.
Сімейний стан: одружена, дітей не маю.
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса проживання: м.Чернігів.
Мета: пошук віддаленої роботи або повний робочий день.
Освіта: базова вища, 2004-2008рр. – Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», спеціальність «Правознавство», молодший спеціаліст-юрист.
Повна вища, 2006-2011рр. – Київський славістичний університет, спеціальність «Міжнародні відносини», політолог-міжнародник.
Досвід роботи:
№ п/п
Період роботи
Назва організації
Посада
1
06 липня 2012 року –
14 грудня 2017 року
ВП Чернігівське БТУ
ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Інспектор з кадрів
2
15 грудня 2017 року –
14 лютого 2018 року
ВП Чернігівські МЕМ
ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Інспектор з кадрів
3
15 лютого 2018 року – 02 червня 2019 року
ВП Чернігівські МЕМ
ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Старший інспектор з кадрів
4
03 червня 2019 року – 08 червня 2020 року
АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Секретар керівника
5
09 червня 2020 року – по теперішній час
АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Діловод канцелярії

Основні обов’язки на займаній посаді:
• Прийом, звільнення, переведення працівників;
• Оформлення всіх видів відпусток;
• Ведення табелю обліку робочого часу;
• Оформлення листків непрацездатності (в тому числі підготовка та подання документів по невиробничим травмам);
• Формування і зберігання особових справ працівників, внесення змін до них;
• Ведення картки працівника П-2;
• Приймання, облік, заповнення, внесення змін та зберігання трудових книжок;
• Ведення штатного розпису;
• Розробка посадових та робочих інструкцій;
• Складання графіку відпусток, ведення їх обліку;
• Оформлення та облік видачі довідок про працевлаштування працівникам;
• Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• Складання цивільно-правових договорів;
• Ведення архіву;
• Підбір персоналу;
• Здача звітності;
• Оформлення посвідчень про відрядження;
• Оформлення наказів з основної діяльності;
• Робота в системі електронного документообігу (СЕД «Megapolis»):
• прийом вхідної кореспонденції;
• обробка та реєстрація документів;
• контроль виконання документів;
• обробка та відправлення вихідної кореспонденції.
• Інші вказівки керівництва.
Професійні навики: вільно володію українською та російською мовою, англійською та польською зі словником. Досвідчений користувач ПК, сучасної оргтехніки. Ведення кадрової роботи в програмі 1С (версія 8.2) та СЕД «Megapolis».
Особисті якості: висока культура мови, швидко знаходжу спільну мову з різними людьми, відповідальна, комунікабельна, креативна, вмію працювати в команді, швидко навчаюсь, веду здоровий образ життя.

Схожі кандидати

Діловод
Чернігів

Офіс-менеджер, діловод
9500 грн, Чернігів

Регистратор
20000 грн, Чернігів

Діловод, помічник керівника
Чернігів

Діловод
Чернігів

Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник
30000 грн, Чернігів

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: