Резюме від 18 березня 2024 Файл

Олена

Координатор проектов

Вік:
45 років
Місто:
Херсон

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Сосмій Олена Костянтинівна
моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Зайнятість: повна, часткова

Досвід роботи:
• 2002 – 2016 р. – викладач англійської мови в державному навчальному закладі

• 2016 - 2022 р. (лютий) – менеджер - управитель з туристичної діяльності в турагенстві
Освіта: вища філологічна
• Вересень 1997 – червень 2002 р. - Херсонський державний педагогічний університет
спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Англійська мова та література» , кваліфікація вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Професійні обов`язки:
Викладач англійської мови:
• Створення навчальних матеріалів для учнів (тестів, завдань, презентацій, тощо)
• Індивідуальна підготовка учнів до ЗНО та вступу до вищих навчальних закладів
• Складання робочих планів та навчальних програми, ведення документації
• Участь в семінарах, конференціях
Менеджер управитель з туристичної діяльності
• Продаж турів по всьому світу, бронювання авіа квитків, готелів, страхування
• Розміщення інформації в соц. мережах (фейсбук, инстаграм, вайбер, телеграм)
• Оформлення і підписання договорів
• Ведення ділової документації
• Співробітництво з зарубіжними партнерами, налагодження ділових контактів та залучення нових партнерів
• Досвід роботи в сфері медичного туризму та організації лікування за кордоном
• Супровід клієнтів у CRM системі
• Участь у міжнародних семінарах та конференціях
• Ведення переговорів
• Обробка вхідної кореспонденції

Професійні навички
• Впевнений користувач MWord, Excel, Adobe Photoshop, Linkedln, Facebook, instagram
• Володіння мовами: українська – рідна, англійська Proficiency Level (C2)
• Досвід редагування текстів
• Навички інтернет продажів
• Вміння вільно вести переговори
• Грамотна письмова та усна мова
• Навички управління персоналом

Особисті якості:
• спрямованість на результат
• комунікабельність
• відповідальність
• стресостійкість
• вміння працювати з великим обсягом інформації

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: